CA vs NY (Pictures Thread)

Nov 26, 2009 @ 09:55
Plus we have two extremely dynamic cities within one state. SF and L.A . SF provides that fast urban lifestyle with blocks and blocks of density ...while L.A has that hollywood palm trees n excess vibe with all the movie stars.


yeah and new york has its upstate areas, long island, and then "the city"
each one of those is COMPLETELY different from one another. fuck even a walk or subway ride from soho to harlem will get you some wild diversity
Nov 26, 2009 @ 12:50
Wow, bringing Japan into it? That's how you know when people need to build their hopes up for where they're from because they feel something is wrong with it and have to protect it.



Irony much??? look at your own posts dude
Nov 26, 2009 @ 13:03


/thread


WGN is chicago.
Nov 26, 2009 @ 14:56
No Brainer Cali wins too many things to list but here's a few general things food, weed, landscape, and weather

coup.headops@gmail.com

Nov 26, 2009 @ 15:28
lol food?
Nov 26, 2009 @ 16:02
lol food?


I love how NY people think there food is so immaculate. Do you know how big cali is? There are local mom and pop restaurants scattered everywhere that are just as good as any NY produced food.
Nov 26, 2009 @ 16:23
There's a reason ppl say ny is the best place in the world and their's a reason everyone wants to be here. Defending ny is pointless because we all know the truth, we all know ny is superior to everything.
Nov 26, 2009 @ 17:26
see this argument will never end because both places has things that the other doesn't.
Nov 26, 2009 @ 17:33
who gives a fuck. I got a spot in both sf and nyc now, they are both great places to be.|0
Nov 26, 2009 @ 17:39
I love New York, but overall you can't beat the Cali weather.
Nov 26, 2009 @ 17:42
Originally posted by Inactive User
there's or there is would have been suitable

And you're correct everyone wants to live in NY


Not really. Shit is too expensive and offers nothing that I cant already do in cali.
Nov 26, 2009 @ 17:48
^do you live in a house?
Nov 26, 2009 @ 17:54
^do you live in a house?


Condo/Apartment, isnt that shit super expensive in NY.
Nov 26, 2009 @ 18:12
depends on the size and location. mtv makes everyone think nyc is only affordable on jay-z's salary. it's not. how much is your rent?
Nov 26, 2009 @ 18:34
^ there is truth to that....I wouldn't move to NY for that exact reason. It just seems too expensive.
Funny thing about that is that CA and NY's cost of living is relatively around the same. I paid 386k for my 3bd 2.5bth 1600sqft condo in what I consider the heart of socal....besides the fact that I got this as a short sale, what would the equivalent be in the concrete jungle?
Nov 26, 2009 @ 18:41
who gives a fuck. I got a spot in both sf and nyc now, they are both great places to be.|0


Cos. Both have their differences; it's just really up to preference.

Not really. Shit is too expensive and offers nothing that I cant already do in cali.


Like Schao said, it really depends on the location.
Nov 26, 2009 @ 18:58
Some of you people are ignorant as hell.
Nov 26, 2009 @ 19:02
Real talk, I think cali is better than NY simply because I've live here my whole life. Of course people in NY are gonna support their home.
Nov 26, 2009 @ 19:10
man fuck both your sides,i live in a eskimo's cunt down in alaska it's gangsta here
Nov 26, 2009 @ 23:38
Nov 28, 2009 @ 22:21
Wow, bringing Japan into it? That's how you know when people need to build their hopes up for where they're from because they feel something is wrong with it and have to protect it.


over-analyzing again. it was a form of humor called sarcasm. CA is a state, Japan is a country?

but since you mentioned it, CA>Our Solar System

@brandohnn *IC findme.

Nov 28, 2009 @ 22:29
Wow, bringing Japan into it? That's how you know when people need to build their hopes up for where they're from because they feel something is wrong with it and have to protect it.


over-analyzing again. it was a form of humor called sarcasm. CA is a state, Japan is a country?

but since you mentioned it, CA>Earth

@brandohnn *IC findme.

Nov 29, 2009 @ 02:18
Condo/Apartment, isnt that shit super expensive in NY.


you're trippin cali is expensive as shit man,
New York is expensive sure but when you throw on how much we
gotta pay in taxes too, new york is cheaper i would bet
Nov 29, 2009 @ 11:05
Originally posted by Inactive User
you're trippin cali is expensive as shit man,
New York is expensive sure but when you throw on how much we
gotta pay in taxes too, new york is cheaper i would bet



From Forbes:

New York, for example, has the highest cost of living in the country, 120 points above the national average.
Nov 29, 2009 @ 12:59
new york or new york city?
Nov 29, 2009 @ 13:04
Living in Ny is like a dream to me , so my vote goes for the Big Apple

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

Nov 29, 2009 @ 16:28
new york or new york city?


The city...sorry for not clarifying
Please login first to reply.