Who is the most beautiful asian out there?

October 02, 2009 @ 23:26:24

is not her^^^^^^
lol it's katie pham
October 02, 2009 @ 23:28:32
Kurt
October 02, 2009 @ 23:30:28

brenda song no doubt!


i'd falcon punch that shit
October 02, 2009 @ 23:46:54
October 02, 2009 @ 23:47:15
i seen alot on spankwire......
October 02, 2009 @ 23:48:06

brenda song no doubt!


she got a donk

October 02, 2009 @ 23:51:26
she got a donk

]


my dude do u even know wat a donk is? a big nice asss...please explain wat ass brenda song has?
October 02, 2009 @ 23:56:20
check the avatar, i know she is a mixed but i don't think she be all that hot if she was a regular white girl>smh
October 02, 2009 @ 23:56:22
A wild Maggie Q appears!



those eyes are type creepy
October 03, 2009 @ 00:08:14
You guys picked the fobbiest bitches lmao. You don't know what real beauty is.


post it up then brosmokeyface
October 03, 2009 @ 00:08:18
IMO, every dude has a different taste of their "beautiful asian".
October 03, 2009 @ 00:10:02
my dude do u even know wat a donk is? a big nice asss...please explain wat ass brenda song has?


watch her show. she got one. but youre right, maybe not a music video donk. but a minidonk...donkette...haha.
October 03, 2009 @ 00:12:56
Can't remember the bitches name, it's too ethnic. But Lucy Liu shits on the two bitches posted in here anywayz so u guys already fail.


lucy sexy as hell but i'd take brenda song over her any day
October 03, 2009 @ 00:32:03
Nobody mentioned Misa Campo?
October 03, 2009 @ 00:53:40
hehe

IG - @SEANLEQUANG OG 2007 HB FINESSE

October 03, 2009 @ 00:55:22
Misa fucking campo

justsomedude.us

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

October 03, 2009 @ 01:12:04
Kurt


this guy is pretty cute :3
October 03, 2009 @ 01:16:31
99% of the random models and drunk sluts in the Asian Females Thread shit on Brenda Song. Not that I wouldn't destroy her pussy.

lmao
October 03, 2009 @ 01:22:18
October 03, 2009 @ 01:23:47
KATHIE PHAM

/endthread
October 03, 2009 @ 01:26:46
October 03, 2009 @ 02:03:04
October 03, 2009 @ 02:17:58
October 03, 2009 @ 02:19:14
Ronnel even though he pinoy.
October 03, 2009 @ 02:21:34
Don't want to hate on your thread but those asian are pretty average.
October 03, 2009 @ 02:58:01
brenda could get it, no doubt

Melo Gang All Day

October 03, 2009 @ 04:58:24
she is by far not the MOST beautiful.
October 03, 2009 @ 05:56:33
I have a feeling this is going to turn out to be another "official asian females" thread.
October 03, 2009 @ 05:59:29
Hyori Lee
Please login first to reply.
x