Show me your PETS!

May 25, 2010 @ 19:16
I can imagine you saying that in your accent chopz, while laughing :D
May 25, 2010 @ 19:19

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

Jun 09, 2010 @ 21:28



with his bro who i wish i could've adopted.

Jun 18, 2010 @ 23:55
His name is Frodo Waggins (GET IT?!?!?!) He's old though, around 8-9?




were adopting another dog soon and i'm gonna name him Pippin ^^
We use to have 3 guinea pigs but 2 died, we felt sorry for the last survivor so we just gave him away =/
Jun 19, 2010 @ 00:04
no offense but i would stomp those rats if they are ever around me... but that's just me and it's my opinion.

rats or mice... same filthy animals... in my eyes

I do like Mickey Mouse though


co-sign.

Definitely getting a dog when I get my own place in the future. Probably will be a small apartment so a pug or some other cool dog. smokeyface
Jun 19, 2010 @ 01:40
Anyone know how to obtain an alligator snapping turtle in california?
Jun 19, 2010 @ 14:20
Jun 19, 2010 @ 14:25
Cousin's dog
Cocker Spaniel Mix .
Jun 19, 2010 @ 18:04
Jun 19, 2010 @ 18:44

Urijah at 10 weeks.
Jun 19, 2010 @ 21:50

dem kittays
Jun 19, 2010 @ 21:57

Urijah at 10 weeks.


what breed? kind of looks like a husky, but not.
Jun 19, 2010 @ 22:23
Siberian Husky
Jun 19, 2010 @ 22:24
the most superior breed of canine
Jun 28, 2010 @ 22:19

all I do is sip espressos and listen to AZ -mrelllis.tumblr.com

Jun 28, 2010 @ 22:28
what breed? kind of looks like a husky, but not.


Sickkkkk
Jun 28, 2010 @ 22:29

Urijah at 10 weeks.


Sick husky

I want one
Jun 28, 2010 @ 22:30
wow dopeee dog ftp how much did you get em for?

www.mouthshuteyes0pen.tumblr.com

Jun 29, 2010 @ 20:25




Jun 29, 2010 @ 20:41
damn ur scorpion looks like a mean motherfucker.

so u have 2 tarantulas? Can u pet them? how long u had them?

geckos are always awesome!

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

Jun 29, 2010 @ 20:48
I have 4 tarantulas, i used to have about 10. I used to be able to handle 3 of my tarantulas because they weren't an aggressive species. The rest were too fast, mean, and their venom would hurt you. I got bit by one of my non aggressive tarantulas and it was like a bee sting. It itched for maybe an hour, and i got hot. I used to be really into the hobby and was part of a pretty big forum for it. I would even go to reptile conventions a couple times a year cuz there would be dealers who sold arachnids and shit.
Jun 29, 2010 @ 21:08
wait... so... it didn't kill u? the venom aint strong enough?

their hair freaks me out... try to shoot their hair at me shit.. But their colors are impressive!

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

Jun 29, 2010 @ 23:01

Urijah at 10 weeks.


"o u mad cuz im stylin on you?"


Just copped him.


i hate dogs but i can cop this <33333
Jul 02, 2010 @ 20:46
has anyone ever raised a husky before? I can get a free puppy one. This will be my first dog ever so idk
Jul 02, 2010 @ 20:48
All I can say is take the husky, just be sure to be on your feet while maintaining its fur. It sheds A LOT, but they're adorable as fuck so idgaf
Jul 02, 2010 @ 21:12
it might get lonely once I start going to school tho smh
Oct 16, 2010 @ 04:45
*anyone got any more pets to show us? :]

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

Oct 16, 2010 @ 05:34

My full-breed American Pitbull Terrier Snoopy. Love 'em or hate 'em.. beautiful breed.
Oct 16, 2010 @ 11:27




Oct 16, 2010 @ 13:00
Terribly old pics, but I dont have any new ones:



Please login first to reply.
HYPECHAT 0