Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
September 27, 2012 @ 01:06 AM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle

anybody have any info on this new cudi cut? what the hell do i tell my barber because i want this. I couldn't get any shots of what he's got going on up top, but it looks dope.






its just a fade with a line
grow a fro and cut the sides
or keep getting a temp fade every 2 weeks

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

September 27, 2012 @ 08:22 PM
Rodney9396

Post: 15

Join Date: Mar 2011

Location: DMV





most of those haircuts you posted are cool but i can't help but notice that this guy looks a lot like lebron james (with more hair of course) lol
September 27, 2012 @ 08:32 PM
Rodney9396

Post: 15

Join Date: Mar 2011

Location: DMV



this is dope. i'm trying to do something that's a bit like this but with my african hair lol, currently growing out the afro in preparation for the cut.
September 27, 2012 @ 09:27 PM
Pretty Joseph

Post: 2049

Join Date: Jun 2009

Location: Boylston Street, Bos...





most of those haircuts you posted are cool but i can't help but notice that this guy looks a lot like lebron james (with more hair of course) lol


all us black people look alike

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

September 28, 2012 @ 12:03 AM
It's Only Hype

Post: 5324

Join Date: Jan 2008



reminds me of early justin timberlake minus the highlights
September 28, 2012 @ 12:50 AM
daytona squared

Post: 1749

Join Date: Mar 2009

Location: seattle

yea that style is horrible bru wtf

no swag November

September 28, 2012 @ 01:04 AM
Ekong

Post: 563

Join Date: Dec 2010

Location: Toronto

anybody have any info on this new cudi cut? what the hell do i tell my barber because i want this. I couldn't get any shots of what he's got going on up top, but it looks dope.





Perm, fade
October 5, 2012 @ 09:58 PM
Pretty Joseph

Post: 2049

Join Date: Jun 2009

Location: Boylston Street, Bos...


Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

October 6, 2012 @ 02:47 AM
DarianaGrande

Post: 3735

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles




Im growing dreads and a beard, but i know it would never look like this. Fuck

http://soundcloud.com/anonymousnigger

October 7, 2012 @ 07:33 PM
jayjordanuk20

Post: 2

Join Date: Oct 2012

How do I upload a pic onto this ? Sorry I'm new
October 7, 2012 @ 11:18 PM
bjornvan

Post: 958

Join Date: Sep 2012


fye
October 8, 2012 @ 12:28 AM
darkseid

Post: 659

Join Date: Oct 2012

Location: 313

How do I upload a pic onto this ? Sorry I'm new


Upload your pictures onto a host site (photobucket, tinypic...)
Copy the direct link on the picture/gif
Click the first box (next to the film logo) at the top of the chat box (on here)
Paste the direct link

Pretty Young Thug

October 8, 2012 @ 12:41 AM
.kciN

Post: 1474

Join Date: Apr 2010

Location: Paradise

Newfags helping newfags...
October 8, 2012 @ 12:46 AM
JACOB LACIDAR KOLA

Post: 3102

Join Date: May 2011

Location: Vashtie\'s Room

holy shit this thread is filled with the lulz holy fuck !!! lmao

:)

October 9, 2012 @ 12:15 AM
Pretty Joseph

Post: 2049

Join Date: Jun 2009

Location: Boylston Street, Bos...



Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

October 9, 2012 @ 12:17 AM
Jollibee.

Post: 2176

Join Date: Apr 2012

Looking for some new asian gq haircut any recomendations?
October 9, 2012 @ 02:46 AM
Gilly Suits

Post: 2095

Join Date: May 2011

Location: 617/781/508




For real brah looks more like he let himself go than a haircut

Culective.com //

October 9, 2012 @ 04:26 AM
ImperiusRex

Post: 685

Join Date: Sep 2007

Location: Houston TX, by way o...

cool no products needed, and braids or twist work fine, but the tighter the braid, the wavier it looks when its undone, and its best to pick at it using your fingers rather than combing it and risking combing it out into an afro puff

Lol trust me i never pick that shit out. Fuck i look like walking around like its the 70's lol. I always use my fingers as a pick now. Been doing this for the past 3 months. I just want that wavyyyyyy hair like the dude in the pic up there. It sucks cause im not tryna get cornrows either razz Im gonna probably try it one day though. and if i was gonna try dreads is there any point where it would be too late for my hair to lock up?


it takes hair like 2-9 months to loc depending on how thick/nappy your hair is


What exactly do i need to do? I been past that 9 month mark.


soak your hair in conditioner for like 2-3 hours and the hair should start to unravel. locs= hair thats been fused together from a lack of moisture


lmao, do what for how long? i dont know who told you to do that dumb shit but they shuold be smacked for doing so.

with hair like that (see pic that started this convo) you have two options: 1) go to a shop/someone who knows how to loc. They will WASH and use product to get your hair to loc. You'll have to go monthly to have them looking clean

or

2) Free Form. Leave the hair alone. It will loc on its own. its gonna take a while though before they start to look like locs..... i repeat: a while

either way, WASH YOUR FUCKING HAIR! only uneducated ppl think that ppl with locs dont wash they're hair. Water is your best friend... that and patience
October 9, 2012 @ 05:58 AM
halfbaked

Post: 884

Join Date: Aug 2012

Location: Nova.

^You from DC thas wassup, im out in nova But yeah i just got it braided so it can grow. Just till i figure out what i wanna do with it

Oh yeah you feel my vibe right? Well bitch you killin it. Step back

October 9, 2012 @ 12:59 PM
real nigga

Post: 1468

Join Date: Sep 2012

Location: Da Trap

anybody have any info on this new cudi cut? what the hell do i tell my barber because i want this. I couldn't get any shots of what he's got going on up top, but it looks dope.





Perm, fade


Fuck that shit, permin your hair to conform with the white man, rock yo shit natural nigga

#3jeanshawty #nomeatjustsauce

October 9, 2012 @ 05:55 PM
DarianaGrande

Post: 3735

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

Cudi prolly dont perm his tho. Hes mixed.

http://soundcloud.com/anonymousnigger

October 12, 2012 @ 11:03 PM
Pretty Joseph

Post: 2049

Join Date: Jun 2009

Location: Boylston Street, Bos...



Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

October 13, 2012 @ 11:06 PM
madkunt

Post: 68

Join Date: Oct 2012







Brah, what can I do to get my hair like these two?? Thanks!
October 16, 2012 @ 08:54 PM
StephenChroons

Post: 345

Join Date: Mar 2007

October 17, 2012 @ 12:46 AM
.kciN

Post: 1474

Join Date: Apr 2010

Location: Paradise







Brah, what can I do to get my hair like these two?? Thanks!


Lmao... Ahhhh seriously? Try being born black?
October 17, 2012 @ 12:48 AM
RyandaGod

Post: 2317

Join Date: Mar 2012

Location: Commonwealth, Boston



Got this cut today.... cool cool cool cool cool
October 17, 2012 @ 12:58 AM
thenorthside

Post: 3249

Join Date: Aug 2009

Location: Toronto

that looks horrible though...

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

October 17, 2012 @ 01:18 AM
RyandaGod

Post: 2317

Join Date: Mar 2012

Location: Commonwealth, Boston

that looks horrible though...


My shit look way better doe. His isn't lined up and tight like minecool cool cool cool cool same pompadour style though
October 17, 2012 @ 03:20 AM
StephenChroons

Post: 345

Join Date: Mar 2007

cool
October 17, 2012 @ 03:26 AM
sado

Post: 3311

Join Date: Jul 2009

Location: Grove Street, SA

cudi definitely perms his hair lmao come on that doesn't even look like mixed hair. That shit straight out relaxed.

Please login first to reply.
Back To Top