Official Haircut Thread

Nov 27, 2010 @ 10:54
asian fob cut for sure

that bowl cut


Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

Dec 03, 2010 @ 13:02
Anyone know what haircut style this is called?






Dec 03, 2010 @ 13:09
That guy can't pull that haircut.
Dec 03, 2010 @ 15:21
gettin this



Dec 03, 2010 @ 16:41
Anyone know what haircut style this is called?


High and tight
Dec 03, 2010 @ 20:18
Anyone know a good shop to get a fauxhawk in the bay area? I'm in the 510 area.
Dec 03, 2010 @ 22:43
sucks having black hair. Nothing i can do with it that'll look decent except keep it low.
Dec 15, 2010 @ 11:29

my hair as of late
jaded
Dec 16, 2010 @ 16:04
if you slicked it back you'd almost have the Michael Pitt look from Boardwalk Empire


i'm the best mayne, i deed it

Dec 16, 2010 @ 16:54
Me and my homie.
Taper Gang.

http://vimeo.com/16973077

Peep the video. The video is also featured on Barberstyle.com
http://barberstyle.com/?p=2888


Legit lol'd. Ya'll ♥♥♥♥♥s cant be serious with that name, TAPER GANG?


Dec 16, 2010 @ 16:59
Me and my homie.
Taper Gang.

http://vimeo.com/16973077

Peep the video. The video is also featured on Barberstyle.com
http://barberstyle.com/?p=2888


Legit lol'd. Ya'll ♥♥♥♥♥s cant be serious with that name, TAPER GANG?


Dec 16, 2010 @ 17:25


smokeyface

soundcloud.com/johnf-m

Jan 03, 2011 @ 15:40
anyone have any pic examples of a short on the back and sides cut, with a step and then longer on top?

kind of hard to explain but it's pretty cool, just don't a pic to take into my local barbers
Jan 03, 2011 @ 15:55
Originally posted by Inactive User


smokeyface


Damn niggy looked like he got his brains blown out hair cut.
Jan 03, 2011 @ 16:51
My shit as of a day ago.

Lookin' faded:

Jan 03, 2011 @ 17:04
anyone have any pic examples of a short on the back and sides cut, with a step and then longer on top?

kind of hard to explain but it's pretty cool, just don't a pic to take into my local barbers




????

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

Jan 03, 2011 @ 18:08
I'm just letting my shit grow out. Fuck it. I'll be getting edge ups for the next few months but thats it. Black hair...
Jan 03, 2011 @ 18:50
i have hair like a white dude in the '70s(think topher frace from 70s show or kevin mchale) and i dont know wtf to do with it.

any suggestions

https://soundcloud.com/b4ttl3t04dz

Jan 03, 2011 @ 18:54
My shit as of a day ago.

Lookin' faded:



damn looks like what i got
Jan 03, 2011 @ 19:05

this is my afro and my shitty hairline. i have no idea what to do with it.
i was thinking about dreading it but it might look stupid cause i hair stars so far back
i scared that i'm doomed to forever have a bad haircut

How the fuck did I miss this shit?!

LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!
Jan 04, 2011 @ 00:31
damn looks like what i got



smokeyface

might go shorter once spring hits tho.
Jan 04, 2011 @ 13:40
Fucked hairline is fucked. Sorry bro. Michael Jordan that shit or cop some rogaine?
Jan 04, 2011 @ 13:42
My shit as of a day ago.

Lookin' faded:




how to describe this to barber ?

I want to see the world burn

Jan 05, 2011 @ 00:06

this is my afro and my shitty hairline. I have no idea what to do with it.
I was thinking about dreading it but it might look stupid cause i hair stars so far back
i scared that i'm doomed to forever have a bad haircut

how the fuck did i miss this shit?!

Lmfaooooooooooooooooooo!!!!!!!!


Danny Glover is that you?
Jan 05, 2011 @ 00:29
how to describe this to barber ?


get like a 2 on the sides

1 on the back

or just ask for a fade sides/back

thick fauxhawk on top

i like it better the long way

the short way looks good for a while and then after that it takes forever to grow or youre ganna have to keep it short to keep it looking legit
Jan 05, 2011 @ 00:30
try doing this homie



with hairlines like that, your only choice is to either shave it low or cut it bald

im actually retwist and go for this donald glover look

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

Jan 05, 2011 @ 00:36
is he related to danny glover???
Jan 05, 2011 @ 00:55
My shit as of a day ago.

Lookin' faded:



damn the facade exposed. ace revealed smokeyface
Jan 05, 2011 @ 00:58
^no wonder why that ♥♥♥♥♥ gets so much pussy


imjelly

I want to see the world burn

Jan 05, 2011 @ 04:32
how to describe this to barber ?


Just ask for the douchebag cut and you're set!
Please login first to reply.