[Official] Picture/Video/Gif thread

Dec 15, 2011 @ 11:10
Rich just dropped both these boys...Rich just dropped both these boys..Yo..Rick just dropped both these boys..
Dec 15, 2011 @ 14:50
Dec 15, 2011 @ 16:22

\X/

Dec 15, 2011 @ 16:29




HEAT we in dis doe. yall other niggas aint shit.


\X/

Inactive User

Dec 15, 2011 @ 16:35


lol dude be straight up clownin on his opponents.


holy fuck this was the dopest shit ive seen in a while


record was damn near crap though...but knowing his style, it was mad entertaining to watch!
Dec 15, 2011 @ 18:53
not sure if this is known but...


Dec 15, 2011 @ 18:56

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

Dec 15, 2011 @ 19:34
WTF did i just watch? i was watching "rich just dropped both these boys" and clicked on this video after it ended. how is this still on youtube?
Dec 15, 2011 @ 20:41
I was gonna push play then just said


no

I can wait till my child is born in about another 5-11 years
Dec 15, 2011 @ 20:46
same fuckin here. i'm the one who has to go through that shit. -_-

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

Dec 15, 2011 @ 21:04
Eww, This one pooped while conceiving
Im done

http://www.youtube.com/watch?v=QZFYv5klXqU&feature=related

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

Dec 15, 2011 @ 21:23
not sure if this is known but...




lol this looks fun as fuck

•••

Dec 15, 2011 @ 21:41


Tic Tac fucking toe 5 in a row smokeyface

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

Dec 15, 2011 @ 21:54
Your name is Tedam?
Dec 15, 2011 @ 22:00
WTF did I just watch


that butthole doe

I want to see the world burn

Dec 15, 2011 @ 22:54
http://www.youtube.com/watch?v=hmd4NqtcUBE

so many dope gifs can be made from this

www.headhunterla.com

Dec 15, 2011 @ 23:01
http://www.youtube.com/watch?v=wp4Y0uwclbk

watch this
Dec 15, 2011 @ 23:07
late pass, shit was posted a long ass time ago in its own thread

SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

Dec 15, 2011 @ 23:55
Dec 16, 2011 @ 00:16
that was the most boring Nardwar i've seen. I think my favorite was lil wayne's
Dec 16, 2011 @ 04:54
LMAOOOOOOOO THIS IS REALLY HOW PHILLY PEOPLE TALK
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-GTzmNj5eUc
Dec 16, 2011 @ 05:53
http://www.youtube.com/watch?v=hmd4NqtcUBE

so many dope gifs can be made from this

asians always taking it to the next level
Dec 16, 2011 @ 07:53
Dec 16, 2011 @ 19:03

Instagram: abdiasphotog

Dec 16, 2011 @ 20:38
Dec 16, 2011 @ 20:46
The cop in the US was at a protest and the cop in Canada was at a parade. Fucking stupid. I'm not saying cops should pepper spray people at protests but that picture has no context.
Dec 16, 2011 @ 20:50
The cop in the US was at a protest and the cop in Canada was at a parade. Fucking stupid. I'm not saying cops should pepper spray people at protests but that picture has no context.



There seems to be to much logic in your post....I"ll counteract it with this
(Invalid img)
Dec 16, 2011 @ 21:26
LMAOOOOOOOO THIS IS REALLY HOW PHILLY PEOPLE TALK
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-GTzmNj5eUc


"Dick ass Pumas you got on the fuck u was playing soccer before you got on the sub" LMFAOOOOO
Dec 16, 2011 @ 21:54
lol donald glover looks like dionne warwick


•••

Dec 17, 2011 @ 09:36
The cop in the US was at a protest and the cop in Canada was at a parade. Fucking stupid. I'm not saying cops should pepper spray people at protests but that picture has no context.

its a humorous picture b go take your buzz killington swag elsewhere
This topic is locked, replies are no longer accepted.