April 7, 2011 @ 10:07 PM
Mr. Nice Watch

Post: 1807

Join Date: Sep 2008

Cursed Assassi you must be fucking stupid


lol
April 7, 2011 @ 10:23 PM
FORTE ASHLEY OLSEN

Post: 437

Join Date: Jan 2011



anyone know who this dude is? he is always at supreme talking to the workers about pointless shit. knowing how ridiculously rude those supreme guys are, they never give this guy shit. he basically goes to supreme always carrying some red chinatown plastic bag, talks about stuff and doesn't buy anything. i see him in photoshoots with companies a couple of times already. im pretty curious to know what this guy is up to son!


Is that Leah Mcsweeney on the right? If so she is lookin cool.
April 8, 2011 @ 12:38 AM
blackice445

Post: 1701

Join Date: Jul 2009

Location: New Jersey

www.youtube.com/watch?v=NN4GSV-AJG8

Haha my boy fightin this kid who was talkin shit over facebook.
April 8, 2011 @ 12:47 AM
Mr Chubbs

Post: 1277

Join Date: Jun 2007

Location: coldblood

dude didnt do shit?

www.totallyfoolproof.com

April 8, 2011 @ 12:48 AM
3 Stripes

Post: 1221

Join Date: Mar 2009

Location: ILL

Neither of them could fight.
April 8, 2011 @ 12:49 AM
zyezye

Post: 4411

Join Date: Aug 2007

Location: somewhere, over the...

yet again, that proves suburb kids cant do shit.
April 8, 2011 @ 12:51 AM
blackice445

Post: 1701

Join Date: Jul 2009

Location: New Jersey

The kid who fought actually isnt from the suburbs. The others are though and yeah the fight was wack not even gonna lie but my boy still won.
April 8, 2011 @ 01:17 AM
sage.

Post: 63

Join Date: Nov 2010

Location: around the way

2 punches landed through out the whole "fight" fuck yeahh razz
April 8, 2011 @ 01:32 AM
GP La Flare

Post: 1249

Join Date: Feb 2008

lamest fight ever
April 8, 2011 @ 01:41 AM
orucker

Post: 513

Join Date: May 2008



Do not smoke. Could not sleep.
April 8, 2011 @ 01:41 AM
MrImFukNSleepN

Post: 2652

Join Date: Aug 2010

Location: The City.

Tall guy pussy'd out after he felt that right at 4:10. Eh, atleast I got a chuckle out of that shit..

And on that note
Ghost Ride Da Whip
www.youtube.com/watch?v=e-sxsHaVi78&feature=related
April 8, 2011 @ 02:02 AM
Hamster Boy

Post: 382

Join Date: Jan 2010

Location: Disneyland

omg lol'd "got dat 40 year old hairline"

edit
www.youtube.com/watch?v=jS2oC41OyWQ&feature=player_embedded

SEQUENCE http://www.sequence.us

April 8, 2011 @ 03:10 AM
dUn DeKid

Post: 1469

Join Date: Aug 2008

Location: Seven7Ceven

omg lol'd "got dat 40 year old hairline"

edit
www.youtube.com/watch?v=jS2oC41OyWQ&feature=player_embedded


did NOT see that comin. didnt think people still kickd like that outside the dojo...
April 8, 2011 @ 03:12 AM
CHOPZZBISCUIT

Post: 4370

Join Date: Jan 2010

Location: KALI4NIA



Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

April 8, 2011 @ 03:24 AM
MrImFukNSleepN

Post: 2652

Join Date: Aug 2010

Location: The City.

Lmfao, I rewinded that shit like 10x.
April 8, 2011 @ 03:54 AM
CⒶM

Post: 875

Join Date: Aug 2009

Location: Area


Not with a bang but a whimper

April 8, 2011 @ 03:56 AM
jaded

moderator

Post: 8033

Join Date: Feb 2008

Location: ಠ______ಠ

that was kind of chicken shit, that was the equivalent of a sucker punch.

i'm the best mayne, i deed it

April 8, 2011 @ 05:20 AM
CHOPZZBISCUIT

Post: 4370

Join Date: Jan 2010

Location: KALI4NIA


Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

April 8, 2011 @ 06:04 AM
April 8, 2011 @ 07:34 AM
orucker

Post: 513

Join Date: May 2008

April 8, 2011 @ 08:06 AM
MisfitProdigy

Post: 2307

Join Date: Oct 2006

Location: Atlanta for now, New...

www.youtube.com/watch?v=NN4GSV-AJG8

Haha my boy fightin this kid who was talkin shit over facebook.


that was the biggest waste of 6 minutes in my FUCKIN LIFE
April 8, 2011 @ 11:08 AM
dayloo

Post: 213

Join Date: May 2009

Location: san diego

Lol get my mouth dick out of your mouth, you fuckin uncle tom! as a majority black people dont condone non blacks say ♥♥♥♥♥ and you shouldnt either faggot. I dont see why non blacks should feel the need to even say the word, suck a dick. Non blacks callin each other ♥♥♥♥♥ is just outrageous to me. The nerve of yall!


I dont see why blacks should feel the need to even say the word , suck a dick. the nerve of yall.

hypocrites.
April 8, 2011 @ 02:13 PM
April 8, 2011 @ 03:30 PM
THC_In_Me

Post: 170

Join Date: Jan 2009

http://www.liveleak.com/view?i=c41382766b
Watch it the whole way through. The end is the best. It probably wasn't the best idea, but still pretty funny
April 8, 2011 @ 03:58 PM
.emaN

Post: 2809

Join Date: Jul 2008

Location: Oregon.

www.youtube.com/watch?v=BasbMKkJ5x0&feature=player_embedded#at=25

open your eyes, ATHIEST


FUCK. i want to kill this woman with my bare hands
April 8, 2011 @ 04:59 PM
chief

Post: 6781

Join Date: Feb 2008

Location: WA


•••

April 8, 2011 @ 06:05 PM
zyezye

Post: 4411

Join Date: Aug 2007

Location: somewhere, over the...

www.youtube.com/watch?v=qK5tE4gfWxY&feature=player_embedded


LMAAAAOOOOO

THIS GUY IS DAT FUCKIN ♥♥♥♥♥
April 8, 2011 @ 06:19 PM
bapa

Post: 1428

Join Date: Feb 2010

Location: cuse

loool. i fucked her.
April 8, 2011 @ 06:24 PM
missy.

Post: 2313

Join Date: Mar 2011

Location: ♥♥♥


El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

April 8, 2011 @ 09:05 PM
blackice445

Post: 1701

Join Date: Jul 2009

Location: New Jersey

I dont see why blacks should feel the need to even say the word , suck a dick. the nerve of yall.

hypocrites.


Cuz we practically made the word, ♥♥♥♥♥. Not ♥♥♥♥♥♥.

This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top