[Official] Picture/Video/Gif thread

Dec 11, 2010 @ 17:54
Dec 11, 2010 @ 17:54
B8WYKw65iJ4

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

Dec 11, 2010 @ 17:55
here ya go...



nice troll huh?


lol'd hard to this


props flow

I want to see the world burn

Dec 11, 2010 @ 18:25
Dec 11, 2010 @ 18:28
Im pretty sure due to everything he did while he was younger and how old he is getting ozzy probably doesn't know what Black Sabbath is.


wat, how would he not know about a band he formed?
Dec 11, 2010 @ 19:06
How To Make Crack Cocaine


Via: Dee & Ricky


smh. been known how to make and cut crack.
Dec 11, 2010 @ 21:01

Dec 11, 2010 @ 22:13
http://www.youtube.com/watch?v=nrI7QUJfkvI&feature=player_embedded


LMFAO this is fucking applicable to everyone on here hahaha
Dec 11, 2010 @ 22:42



lmao. fuckin hate auto correct. called so many people ♥♥♥♥♥rdlys

www.twitter.com/tonysteak

Dec 11, 2010 @ 22:53

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

Dec 11, 2010 @ 23:53
wat, how would he not know about a band he formed?


Because all of the drugs and...


Wait a min.. what the fuck am doing. If you didn't get it you didn't get it.
Dec 12, 2010 @ 01:32

•••

Dec 12, 2010 @ 01:33


i was wonderin where this was goin then... bOw.! LOL sumbody bough this fxckin vhs and was PISSD.
Dec 12, 2010 @ 01:47
Dec 12, 2010 @ 01:48


I lol'd hard
almost lmao'd


http://www.youtube.com/watch?v=nrI7QUJfkvI&feature=player_embedded


LMFAO this is fucking applicable to everyone on here hahaha


lmfao @ the ending
Dec 12, 2010 @ 01:50


its funny cause ive seriously thought about doing this before..
Dec 12, 2010 @ 02:00
http://www.youtube.com/watch?v=nrI7QUJfkvI&feature=player_embedded


LMFAO this is fucking applicable to everyone on here hahaha


I lol'd. Finally a show that I talks about topics I can relate to lol
Dec 12, 2010 @ 02:06
^^^ i fucking love that show. &)smokeyface
Dec 12, 2010 @ 02:24
Dec 12, 2010 @ 02:26
I have not seen anything as funny up until this point
Dec 12, 2010 @ 02:41


*dead*

sone i fucking died
Dec 12, 2010 @ 02:56
(Invalid img)

stumbleupon is going to be the end of me

•••

Dec 12, 2010 @ 02:57
I have not seen anything as funny up until this point


.

Smashing Dudes in my Peacoat @whereisthechill instagrm: Josephsmordernlife

Inactive User

Dec 12, 2010 @ 03:00
Dec 12, 2010 @ 03:25
http://www.youtube.com/watch?v=yuIHfRA16ns&feature=sub

this song has swag written all over it
Dec 12, 2010 @ 04:15
http://www.stumbleupon.com/su/1y6tQD/rinkworks.com/said/courtroom.shtml

Lawyer: "How far apart were the vehicles at the time of the collision?"

lolz

•••

Dec 12, 2010 @ 04:50
http://www.stumbleupon.com/su/1y6tQD/rinkworks.com/said/courtroom.shtml

Lawyer: "How far apart were the vehicles at the time of the collision?"

lolz


* Lawyer: "Doctor, before you performed the autopsy, did you check for a pulse?"
* Witness: "No."
* Lawyer: "Did you check for blood pressure?"
* Witness: "No."
* Lawyer: "Did you check for breathing?"
* Witness: "No."
* Lawyer: "So, then it is possible that the patient was alive when you began the autopsy?"
* Witness: "No."
* Lawyer: "How can you be so sure, Doctor?"
* Witness: "Because his brain was sitting on my desk in a jar."
* Lawyer: "But could the patient have still been alive nevertheless?"
* Witness: "Yes, it is possible that he could have been alive and practicing law somewhere."

* Lawyer: "What happened then?"
* Witness: "He told me, he says, 'I have to kill you because you can identify me.'"
* Lawyer: "Did he kill you?"
* Witness: "No."

*DEAD*
Dec 12, 2010 @ 04:51
(Invalid img)

stumbleupon is going to be the end of me


wtf

im a try this

its the new origami flower
im a bag mad chicks with this
Dec 12, 2010 @ 05:23
http://www.youtube.com/watch?v=kImSu2EdtMU

Do you guys remember the video I posted previously in this thread?

Islam is not a religion of peace. It is a religion of hatred and violence.

http://edition.cnn.com/2010/WORLD/europe/12/12/sweden.explosion/index.html
Dec 12, 2010 @ 05:44


fuck a fixie

•••

This topic is locked, replies are no longer accepted.
HYPECHAT 0