Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
November 13, 2008 @ 05:59 PM
bosc0

Post: 320

Join Date: Aug 2008

Location: Oz

ROLFCOPTER.... hahaha.... wtf.... i've got nothing^
November 13, 2008 @ 08:47 PM
dUn DeKid

Post: 1466

Join Date: Aug 2008

Location: Seven7Ceven

^^^
either thats really stupid, or i dont get it


Super co-sign
November 13, 2008 @ 08:53 PM
ends!

Post: 1682

Join Date: May 2008

Location: Scotland


Just realised i have like a shit load of pictures. Gonna clean some of the shit out post some when i can be fucked.
November 13, 2008 @ 08:57 PM
damnodalis

Post: 159

Join Date: Nov 2008

Location: Brooklyn





Lmao...my pup
November 13, 2008 @ 09:04 PM
hools

Post: 4461

Join Date: Jul 2008

Location: California

oh shit for a second i thought you named her LOL, lol.
November 13, 2008 @ 09:16 PM
YDNA

Post: 1416

Join Date: Feb 2008

Location: Philly

November 13, 2008 @ 11:23 PM
fffffut

Post: 1146

Join Date: Aug 2008

there's no explanation
and if anyone tried, it wouldn't be funny anymore
November 14, 2008 @ 08:52 AM
hools

Post: 4461

Join Date: Jul 2008

Location: California



STRAPPED
November 14, 2008 @ 12:20 PM
GranzoRico

Post: 1402

Join Date: Jul 2006

Location: boogie down bx

^ahahahahahaha that's a lot to lug around
hahaha right handed with left high in scope
nice....
November 15, 2008 @ 02:19 AM
LukeShoeWalker

Post: 270

Join Date: Sep 2008



this is epic
November 15, 2008 @ 02:21 AM
November 15, 2008 @ 02:21 AM
TL

Post: 1577

Join Date: May 2008



lawls
November 15, 2008 @ 01:08 PM
AlphaTrion

Post: 418

Join Date: Apr 2008

Check his kicks. It's official...Pedobear's a hypebeast
November 15, 2008 @ 04:48 PM
DennyWins

Post: 364

Join Date: Oct 2008

Location: SF

Check his kicks. It's official...Pedobear's a hypbebeast


Good catch.
November 15, 2008 @ 05:17 PM
Beez

Post: 3724

Join Date: Sep 2006

Location: Bay Area, CA



can someone explain this? this is crazy epic LULZZz

twitter @brandohnn findme. injc*

November 15, 2008 @ 08:47 PM
AlphaTrion

Post: 418

Join Date: Apr 2008

I only wish I knew...

But those kids look hella excited. Except that one kid that looks like Dora the Explorer in the blue shirt. He looks like he might not what's up.
November 15, 2008 @ 09:15 PM
filipin0y

Post: 2098

Join Date: Nov 2006

November 15, 2008 @ 10:28 PM
dmwalking

moderator

Post: 3544

Join Date: Aug 2007

Location: New England



lol wow....the teacher looks happy as hell too....

guy on some broke bus. Love, Sosa. "Don't feed the trolls" initiative coming soon. We can rebuild.

November 15, 2008 @ 11:23 PM
GranzoRico

Post: 1402

Join Date: Jul 2006

Location: boogie down bx



lol wait wat is that?
November 15, 2008 @ 11:31 PM
tRick

Post: 1133

Join Date: Apr 2008

Location: O'er Yonder

lol, at first i was like how is that even supposed to be funny?
but then i realized i had no idea what that was..
November 15, 2008 @ 11:32 PM
typo

Post: 2245

Join Date: Sep 2007

Location: N.O. LA

November 15, 2008 @ 11:32 PM
typo

Post: 2245

Join Date: Sep 2007

Location: N.O. LA

November 15, 2008 @ 11:33 PM
Daws

Post: 1649

Join Date: Jul 2007

Location: VA

this shit is so funny
November 15, 2008 @ 11:33 PM
gettested

Post: 58

Join Date: Nov 2008

hahaha damn that shits funny
November 15, 2008 @ 11:34 PM
typo

Post: 2245

Join Date: Sep 2007

Location: N.O. LA

November 15, 2008 @ 11:35 PM
typo

Post: 2245

Join Date: Sep 2007

Location: N.O. LA

November 15, 2008 @ 11:36 PM
typo

Post: 2245

Join Date: Sep 2007

Location: N.O. LA

November 15, 2008 @ 11:36 PM
typo

Post: 2245

Join Date: Sep 2007

Location: N.O. LA

November 15, 2008 @ 11:39 PM
typo

Post: 2245

Join Date: Sep 2007

Location: N.O. LA

November 15, 2008 @ 11:42 PM
typo

Post: 2245

Join Date: Sep 2007

Location: N.O. LA


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top