FLASH SALE - 25% OFF - USE CODE: FLASH25 (25 HOURS ONLY)
April 14, 2009 @ 08:37 PM
dark

Post: 178

Join Date: Apr 2009

what colleges you guys at or going to?

i cant decide between wake forest and umass. what do you guys think?
April 14, 2009 @ 08:41 PM
KGP2007

Post: 351

Join Date: Nov 2007

Location: Boston, MA

Wake Forrest is a much better school. Umass is kinda a dump...
April 14, 2009 @ 08:42 PM
GOLDENi

Post: 4377

Join Date: Jan 2009

Location: Illinois

Damn, you guys are smart lol.

I'm going to St. Xavier.
April 14, 2009 @ 08:46 PM
cmonsense

Post: 116

Join Date: Jun 2008

Location: NY

enwhyu.
April 14, 2009 @ 08:47 PM
dvuuu

Post: 377

Join Date: Aug 2008

Location: Chicago

Loyola University of Chicago.

got accepted into university of illinois urbana champaign, but shits expensive
April 14, 2009 @ 08:48 PM
OJxx

Post: 23

Join Date: Apr 2009

Location: 703 VA

I'm goin to mason
and hopefully if i have the grades
transfer to USC or Cal tech
April 14, 2009 @ 08:50 PM
LiquidSwords

Post: 833

Join Date: Jul 2008

Location: Madison,WI

Loyola University of Chicago



Loyola is private isn't it? wouldn't that be more expensive than illinois?
April 14, 2009 @ 08:50 PM
dark

Post: 178

Join Date: Apr 2009

umass sucks ass but it would be free to go there and theres a bunch of hot chicks and lots of parties

wake is sick but expensive as f***

so basically parties or my future? haha

NYU is expensive too cmonsense, you get alot of fin aid?
April 14, 2009 @ 08:53 PM
FreshAddict

Post: 3030

Join Date: Nov 2006

Location: TORONTO!

still tryna decide between University of Toronto St. George or York University
April 14, 2009 @ 08:54 PM
Homeless

Post: 1878

Join Date: Nov 2008

enwhyu.


lucky razz

pricy though what is it like 40k / year?
April 14, 2009 @ 08:54 PM
cmonsense

Post: 116

Join Date: Jun 2008

Location: NY

umass sucks ass but it would be free to go there and theres a bunch of hot chicks and lots of parties

wake is sick but expensive as f***

so basically parties or my future? haha

NYU is expensive too cmonsense, you get alot of fin aid?


no..nigs dont got no money..gotta busssst my ass for scholarships/grants
only real reason im going to nyu is for that study abroad program but i think you could only apply for it sophmore year or something idk
April 14, 2009 @ 08:55 PM
Soul Kitchen

Post: 513

Join Date: Mar 2009

Location: Oakland, CA

umass sucks ass but it would be free to go there and theres a bunch of hot chicks and lots of parties

wake is sick but expensive as f***

so basically parties or my future? haha

NYU is expensive too cmonsense, you get alot of fin aid?


parties,, think about your future later! cool

going to chico state in california, haha as if anyone knows where that is
April 14, 2009 @ 08:58 PM
cmonsense

Post: 116

Join Date: Jun 2008

Location: NY

lucky razz

pricy though what is it like 40k / year?


its close to that much i think..plus no dorms equals off campus apartment+transportation
fml sad
April 14, 2009 @ 09:02 PM
dark

Post: 178

Join Date: Apr 2009

do you have no other options or anything??

who here goes to college? is it the shit?
April 14, 2009 @ 09:02 PM
JayLovesPinays

Post: 3356

Join Date: Aug 2008

unc chapel hill
April 14, 2009 @ 09:03 PM
FFF

Post: 670

Join Date: Feb 2006

Location: Maryland

Either going to NYU or Northeastern, haven't decided yet.
April 14, 2009 @ 09:10 PM
Danielle

Post: 1551

Join Date: Nov 2007

Location: Virginia

Probably Old Dominian University.
April 14, 2009 @ 09:11 PM
dark

Post: 178

Join Date: Apr 2009

yea amherst,
haha roughan your from boston, you would know umass dartmouth is a dump.
where are you going? staying in MA?
April 14, 2009 @ 09:13 PM
JayLovesPinays

Post: 3356

Join Date: Aug 2008

dream school, bastard.

I'm going to Fordham

and which Umass? amherst im assuming?


my tuition is gonna be pretty good too, less than 5k actually.
April 14, 2009 @ 09:52 PM
Jaylib

Post: 1736

Join Date: Jun 2008

Location: Y0K0 JP

im thinkin VCU
April 14, 2009 @ 09:53 PM
illy

Post: 1969

Join Date: Aug 2006

Location: sandiegocaliforniaba...

CSU San Bernardino
April 14, 2009 @ 09:55 PM
Daws

Post: 1650

Join Date: Jul 2007

Location: VA

Probably Old Dominian University.


spell check homegirl
April 14, 2009 @ 10:01 PM
kdubs

Post: 82

Join Date: Jun 2007

Location: CHI via MPLS

Junior Music Business student at Elmhurst College near Chicago.
April 14, 2009 @ 10:24 PM
Guapamole

Post: 3957

Join Date: Jan 2009

CSU San Bernardino

thats like 15 minutes from my house.
April 14, 2009 @ 10:34 PM
<KickaPop>

Post: 40

Join Date: Feb 2009

SHK grad program
April 14, 2009 @ 10:36 PM
C_Augustus_O

Post: 3638

Join Date: Jan 2009

Location: CT

Yale baby but i really want to go to nyu

https://twitter.com/#!/C_Augustus_O

April 14, 2009 @ 10:38 PM
KGP2007

Post: 351

Join Date: Nov 2007

Location: Boston, MA

Either going to NYU or Northeastern, haven't decided yet.


I would say NYU is the better school but there really is no campus...
April 14, 2009 @ 10:56 PM
babyshoe

Post: 1414

Join Date: Aug 2008

Location: Downtown LA

usc. graduating this semester and we'll see where I get in for my phd.
April 14, 2009 @ 11:10 PM
3 Stripes

Post: 1218

Join Date: Mar 2009

Location: ILL

Columbia College in chicago!
April 14, 2009 @ 11:16 PM
Quasi

Post: 71

Join Date: Apr 2009

Cal State Fullerton this Fall

Please login first to reply.
Back To Top