My Brute!

April 09, 2009 @ 12:03:55
This games mad dumb but I'm still addicted to it.

Battle me ya bastards! haha

http://mogizzle.mybrute.com/
April 09, 2009 @ 12:30:13
how bout no.

do you support systematic white supremacy or nah?

April 09, 2009 @ 12:31:58
thats a valid option....If you want to be a pussy bitch >smh
April 09, 2009 @ 12:35:45
.............

thats it bring it on!!

do you support systematic white supremacy or nah?

April 09, 2009 @ 12:40:53
haha now tell me that isn't amusing for at least a couple of minutes
April 09, 2009 @ 12:41:51
but i dont get it... do you just sit back and watch them fight?

do you support systematic white supremacy or nah?

April 09, 2009 @ 12:54:14
pretty much. idk why its so addicting to me
April 09, 2009 @ 12:56:19
the lack of controls made me lose all interest..

do you support systematic white supremacy or nah?

April 09, 2009 @ 13:34:47
Peoples keep sending me links to their shit. Looks wack as hell imo.
April 09, 2009 @ 14:58:40
yo once i get to level 10 i can make a Hypebeast clan. Then we can beast some fools as a crew hahasmokeyface
April 09, 2009 @ 16:35:17
April 09, 2009 @ 16:51:32
April 09, 2009 @ 16:52:43
close this stupid thread.
April 09, 2009 @ 16:58:26
This is what offtopic is for. right? if not then close...but only after you defeat my brute
mogizzle.mybrute.com
>smh
April 09, 2009 @ 17:56:47
April 09, 2009 @ 18:03:31
April 10, 2009 @ 03:04:23
April 10, 2009 @ 09:03:21
You sunk my destroyea
April 10, 2009 @ 13:12:53
April 13, 2009 @ 06:47:19
April 13, 2009 @ 06:49:08
yeah this game is actually getting pretty popular
http://winrarrrrr.mybrute.com
April 13, 2009 @ 06:55:24
April 13, 2009 @ 07:10:01
April 13, 2009 @ 08:17:08
Please login first to reply.
x