Talk to strangers.

Mar 29, 2009 @ 23:27
Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: PLEASE BE NORMAL!
You: lol
Stranger: blushing
Stranger: too may friggin weirdos here
You: been gettin a lot of crazy ppl?
You: i know
Stranger: like all the time
Stranger: lol
Stranger: or most of the time
Stranger: ha
You: always sayin wierd stuff like let me see your vagina
Stranger: yeah some retarded stuff
You: and i wanna see you naked
You: and i want you in me
Stranger: lol
You: and i want in you
You: at the same time
You: all night
Your conversational partner has disconnected.
Mar 29, 2009 @ 23:30
You: owwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Stranger: hey baby
Stranger: what
You: wat?
Stranger: whats goin on
You: chillin..fappin
You: you?
Stranger: nothin just kinda bored
You: you not fappin?
Stranger: asl
You: it dont matter
You: is you fappin tho?
You: ??
Stranger: i would like too
You: go for it
You: its not hard to do
You: quite easy actually
Stranger: i will so u wanna help
You: i have no hands smh
You: i type with my nose
Stranger: you girl or guy
You: why it matter?
You: fappin is fappin
You: you there?
You: hello
Stranger: i like cocks
Your conversational partner has disconnected.
Mar 29, 2009 @ 23:31
Connecting to server...
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: wussup
You: whats poppin
Stranger: nada
You: bruh
You: b
You: son
Stranger: c
You: fam
Stranger: r
Stranger: s
Stranger: z
Stranger: x
You: shieet
Stranger: what forum u from
You: hypebeast
You: wbu?
Stranger: clubrsx
You: whats that forum for?
Stranger: car inthus
You: oh FUCK YALL


You: what forum?
Stranger: ..................................... ........................................,-~~'''''''~~--,,_
.................................................. ..................................,-~''-,:::::::::::::::::::''-,
.................................................. .............................,~''::::::::',::::::: :::::::::::::|',
.................................................. .............................|::::::,-~'''___''''~~--~''':}
.................................................. .............................'|:::::|: : : : : : : : : : : : : :
.................................................. .............................|:::::|: : :-~~---: : : -----: |
.................................................. ............................(_''~-': : : : : : : : :
.................................................. .............................'''~-,|: : : : : : ~---': : : :,'--NEVER GONNA
.................................................. .................................|,: : : : : :-~~--: : ::/ -----GIVE YOU UP!
.................................................. ............................,-''\':\: :'~,,_: : : : : _,-'
.................................................. ......................__,-';;;;;\:''-,: : : :'~---~''/|
.................................................. .............__,-~'';;;;;;/;;;;;;;\: :\: : :____/: :',__
.................................................. .,-~~~''''_;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;',. .''-,:|:::::::|. . |;;;;''-,__
................................................../;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;;;;;;\. . .''|::::::::|. .,';;;;;;;;;;''-,
................................................,' ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|;;;;;;;;;;;\. . .\:::::,'. ./|;;;;;;;;;;;;;|
.............................................,-'';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;\;;;;;;;;;;;',: : __|. . .|;;;;;;;;;,';;|
...........................................,-";;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;',;;;;;;; ;;;; \. . |:::|. . .'',;;;;;;;;|;;/
........................................../;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|;;;;;;;;;;;;;;\;;;;;;;; ;;;\. .|:::|. . . |;;;;;;;;|/
......................................../;;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,';;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;;;; ;;;|. .\:/. . . .|;;;;;;;;|
......................................./;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;'',: |;|. . . . \;;;;;;;|
....................................,~'';;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;,-'';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;\;;;;;;;;|.|;|. . . . .|;;;;;;;|
................................,~'';;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;',;;;;;;| |:|. . . . |\;;;;;;;|
...............................,';;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;/;;;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;;| |:|. . . .'|;;',;;;;;|
..............................|;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;,-';;;,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;,;;;;| |:|. . .,';;;;;',;;;;|_
............................../;;;;;;;;;;;;;;;;;,-'_;;;;;;,';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;|;;; ;|.|:|. . .|;;;;;;;|;;;;|''''~-,
............................/;;;;;;;;;;;;;;;;;;/_'',;;;,';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ,;;| |:|. . ./;;;;;;;;|;;;|;;;;;;|-,,__
........................../;;;;;;;;;;;;;;;;;,-'...|;;,;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;| |:|._,-';;;;;;;;;|;;;;|;;;;;;;;;;;'''-,_
......................../;;;;;;;;;;;;;;;;,-'....,';;,;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;|.|:|::::'''~--~'''||;;;;;|;;;;;;;;;;,-~''''~--,
......................,';;;;;;;;;;;;;;;;,'....../;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;|.|:|::::::::::::::|;;;;;',;;;;;;;;;''-,: : : : : :'''~-,:'''~~--,
...................../;;;;;;;;;;;;;;;,-'......,';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;;;;;;|:|:|::::::::::::::',;;;;;;|_''''~--,,-~---,,___,-~~'''__''~-\
..................,-';;;;;;;;;;;;;;;,'......../;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;|:|:|:::::::::::::::|;;;;;;|.................. ...''-,\_''-,''-,''~
................../;;;;;;;;;;;;;;;;/.......,-';;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;;;;;|:|:|:::::::::::::::|;;;;;|................ .............._''

Stranger: iss
You: FUCKKK YAAALLLLLLL
Mar 29, 2009 @ 23:39
You: I CHOOSE YOU, WARTORTLE
Stranger: wtf?
You: wartortle use tackle!
You: its super effective!
Stranger: no its shit
Stranger: BULBASAUR!
Stranger: RAZOR LEAF
You: fuuuuuuuuuuu
You: WARTORTLE, RETURN
You: GO! ONIX!
Stranger: YEAH USE ROCK POKEMON AGAINST GRASS
Stranger: WTF
Stranger: ARE YOU A FOOL
Stranger: *SOLAR BEAM*
Stranger: *watches onyx die*
You: ONIX WILL RAPE YOUR WHOLE FAMILY
Stranger: onyx sucks
You: GO! BEEDRIL
Stranger: omg this gets worse and worse
Stranger: GO POLYWHIRL
You: USE TWIN POISON
You: CRITICAL HIT
Stranger: RETREAT POYWHIRL
Stranger: GO
Stranger: MR MIME
Stranger: MIME MIME MIME!
You: BEEDRIL USE LEER
Stranger: BARRIER!
Stranger: not bad
Stranger: that leer countered my barrier
You: BEEDRIL, FINISH HIM WITH HYPER BEAM!
Stranger: WHAT?!!?
You: im the best mayne
You: i did it


Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: hey
You: hi
You: why u say nothing motherfucker
Stranger: was waiting fo you, bitch
Stranger: sup dawg?
You: he who waits masturbates
Stranger: you do realize theres a little indicator thing in the title of the website that shows when the other dude is typing
Stranger: i saw you were typing, so i waited
Stranger: i've whacked it too many times today to even try doing it again
You: theres no such thing as whacking too much
Stranger: yep
Stranger: there is
Stranger: three times in an afternoon
Stranger: the third time it just hurt
Stranger: and i came very little
Stranger: i tasted it and it did
Stranger: didn't taste good liek it normally does
You: well wait about 2 hours and you'll be locked and loaded
You: and if u taste your sperm a puppy dies
Stranger: hahahaha
Stranger: i love killing puppies i guess
Stranger: i shot it into a shot glass normally
Stranger: and add a little bit of water
Stranger: and shoot it back
Stranger: fuck, it's so good
You: this conversation took a very twisted turn extremely quickly
Stranger: yeah
Stranger: i like to electrocute the tip of my penis
You: what does that do
Stranger: instant orgasm
You: must try
Stranger: yeah, don't
Stranger: im making stuff up again
Stranger: you'll ruin your dick dude
You: damn i was walking to the electrical outlet
Stranger: haha
Stranger: yeah
Stranger: be careful with your dick
Stranger: it's the only one you've got
Your conversational partner has disconnected.


lolque?

Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: hi.
You: HYPEBEAST IN THIS BITCH
Stranger: im kind of new here,
Stranger: but im really horny
Stranger: FUCK HYPEBEAST ***** YOU GAY
Stranger: 12OZPROPHET BITCH
You: AIGHT DEN
You: BUT REMEMBER
Stranger: FUCK YOU FAGGOT ASS HYPEBEASTERS
Stranger: GO BUY SOME BAPES
You: REMEMBER
You: THE 5TH
You: ON NOVEMBER
Stranger: THE 5TH?
You: FUCK YOU AINT KNOW?
Stranger: REMEMBER, REMEMBER, THE 5TH OF NOVEMBER
Stranger: JOHN FAWKES OR SOME SHIT
You: DID YOU?
You: CUZ I SURE DIDNT
Stranger: AWW SHIT
You: HYPEBEAST DIP DIP DIP
Stranger: CAPS LOCK IS SICK
Stranger: DIP DIP THE FUCK?
You: GET SOME SOUP FOR IT
Stranger: U MAD?
You: MAD, THOU ART
Stranger: LOL WUT
You: ME TOO!
Stranger: OKAY DUDE!
You: SHIIIETTT
You: I RUN THESE STREETS
Stranger: HYPEBEAST HAS A FORUM?
Stranger: OR YOU JUST HELLA GAY
You: OF COURSE IT DO
You: NUKKA NUKKA
Stranger: OH AIGHT
You: YUPP
Stranger: IM POSTING THIS CONVO IN MAH THREAD ON 12OZ
Stranger: JUST SO YOU KNOW
You: ME TOO
Stranger: *****S WILL LAUGH AT YO LINGO
You: ON HYPEBEAST
Stranger: CAUSE I DONT USUALLY TALK LIKE THIS
You: AIGHT DEN MCFUCK
Stranger: WHATEV SONNN
Stranger: HAHA
You: ME NEITHER
You: I LOST MY TRAIN
Stranger: REALLLY
Stranger: GOOD
Stranger: CAUSE THAT WOULD BE REALLY FUCKING GAY
You: YOU FO SHO
You: YEA*
You: THE FUCK?
Stranger: WELL, IM BOUT TA DIP HOMIE
Stranger: CATCH YA LATER
You: AIGHT DEN
Stranger: PEACE
You: YUUPP


epic
Mar 29, 2009 @ 23:40
Stranger: clubrsx?
You: oh the car one?
Stranger: yup
You: FUCKYALLLLLLLLLL!!!!
Mar 29, 2009 @ 23:45
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: forum?
Stranger: would you please drive by my house yelling 4chan memes?
You: oh /b/
Stranger: what
You: o.0 wat?
Stranger: I'm sorry I must have mistaken you for someone who has been on the internet before
You: huh?
You: im amish
Stranger: the first rul of 4chan is be an uninteresting anime faggot who likes to parrot unfunny catchphrases
You: and you're in 4chan?
Stranger: if the internet is standup comedy 4chan is jeff foxworthy
Stranger: jeff...
Stranger: fucking...
Stranger: foxworthy

this is so fun =]
Mar 29, 2009 @ 23:48
i just keep askin What forum as the first thing i say and when they answer i say FUCKK YALLLL. lol its pretty rediculous
Mar 29, 2009 @ 23:49
Stranger: hello
You: DIPSET BITCH!!!
Stranger: what is this omegle all about?
Stranger: um, are you cam'ron?
You: IT'S ABOUT
Stranger: juelz santana
You: nah i aint doin no diplomatic immunity 3
Stranger: who are you?
Stranger: it sounds like your doin mary jane part duece
You: ima spit a flow for you
Your conversational partner has disconnected.
Mar 29, 2009 @ 23:50
Connecting to server...
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: FUCK YALL
You: !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stranger: what is this i don't even
You: yea thats RIGHT
You: COME UP IN MY HOOD
You: TALKIN THAT SHIT
Stranger: hold me daddy
You: YOU BUSTED
You: BITCH
You: DONT NOBODY WANNA TOUCH YO SHIT
Stranger: hold me I'm scared. smh
You: NO BITCH!
You: WHAT I SAY??
Stranger: My sweet suple teen body can't take this.
You: aight den blushing
You: SIKE BITCH
Stranger: i like black people
You: ME TOO BITCH
Stranger: סּ_סּ
You: FUCKING NARWALSSSSSS
You: UP IN DIS BIIITTCCHHH
Stranger: they'll stab you with their rape unicorn stick
You: FUCKIN SHIT UPPPP
You: BUT THEY AINT NO PUSSY UNICORN
You: THEYLL FUCK YOU IN THE EYEHOLE
Stranger: I got a tatto of a unicorn above my vagina
You: AHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!
You: I HAVE ONE IN MINE
You: YES IT HURT
Stranger: :[
You: MY VAGINA WILL NEVER BE THE SAME
Stranger: ******?
You: THEY SAY WE N I DOUBLE G E R
You: WE ARE
You: MUCH MORE
You: BUT THEY CHOOSE TO IGNORE
You: THE OBVIOUS
Stranger: anon?
You: HYPEBEAST UP IN THIS BITCH
Stranger: where mah /b/ at?
You: IN YO ASSSSSSS
Stranger: :[
Your conversational partner has disconnected.
Mar 29, 2009 @ 23:56
Connecting to server...
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: what forum?
Stranger: hm
Stranger: idk, my friend told me to come here
Stranger: lol
You: that neat-o
Stranger: 13/f
Stranger: u?
You: 15m
You: we have so much in common
Stranger: so what do u want to talk about /b/fag?
You: we should go to the starbucks
Stranger: omg, starbucks
You: :9
Stranger: and then we can go shopping at.. american eagle!
You: oh yess and get some underarmour from Dicks!
Stranger: we will exchange texts, all through the night
Stranger: falling madly in love
You: untill we have sex
You: and i dumb yo ass
Stranger: until you find out what a whore i am when i give you the clap
Stranger: or the herp
You: shit
You: that took a turn for the worse
Stranger: i'm so sorry my love
Stranger: i didn't mean to hurt you
You: no!
You: unacceptable!
Stranger: let's just suicide
You: you must be able to hit a moving target!
Stranger: i'm sorry i gave you aids
Your conversational partner has disconnected.
Mar 30, 2009 @ 00:07
Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: hello
You: hi =]
Stranger: whats up
You: nothing =]
Stranger: why you so happy
You: cus, why wouldnt i be
You: i just had the greatest cyber =]
Stranger: you guna get raped
You: and my pussy's soooo wet
You: what makes you think that?
Stranger: asl?
You: 16/f/ca
Stranger: haha
You: what? o.o
Stranger: this shit is ridiculous
You: why? =[
Stranger: i dont trust strangers
You: you dont like me?
Stranger: why would i like you?
You: idk =[
You: you'ree making me feel bad
Stranger: k have a lovely night
You: so no cyber?
Stranger: i dont cyber with strange men
You: o.0 im a girl
Stranger: how do i know that
You: we dont, that's the good thing
You: no worries =]
Stranger: how is that a good thing
Stranger: and your 16
You: we dont have to worry about how old the person is and just cyber
You: plus there's no STDs involved =]
Stranger: is this what you come on here for?
Stranger: there could be virus's though
You: what kind of virus's?
You: like aids?
Stranger: like worms
You: how do you get those? like in your stomach? like dogs?
Stranger: like on your computer
You: oh o.o how do they get those wont they like burn? cus computers are pretty hot sometimes haha =]
Stranger: they make your cpu itchy
You: haha computers dont have feelings silly goose =]
Stranger: you dont know that. you have never been a computer
You: stop saying that =[
You: you're scaring me
Stranger: i am scary
You: you're not acting like the rest of these people
Stranger: like a big perv?
You: ummmmmmm ya
Mar 30, 2009 @ 00:11
Connecting to server...
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: wut it is bruh?
Stranger: nothing brahh
You: forum?
Stranger: huh?
You: is it forum
You: ?
Stranger: NEW JERSEY DEVILS
You: FUCK YALLL
You: !!!!!!
You: 1
You: LOS ANGELES LEAKERS
Stranger: Thom Yorke
You: IN DIS BITCH
Stranger: basketball is gay
You: i agree
You: bunch of guys fighting over balls
Stranger: fags man
You: grabbin and touchin each other
You: .....
Stranger: all sweaty and shit
You: rubbin
You: off
You: on my
You: tongue
Your conversational partner has disconnected.
Mar 30, 2009 @ 00:14
Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: HYPEBEAST UP IN THIS BITCH!
Stranger: whoa
Stranger: like, seriously, dude, chillax
You: cant handle?
You: alright my bad
You: i think i drank to much goose
You: so i gotta blame it
You: LOLZ
You: HYPEBEAST UP IN THIS BITCH!
Your conversational partner has disconnected.
Mar 30, 2009 @ 01:10
man i was havin a dope convo with some jap bitch, then my computer just froze.

got her myspace though: http://www.myspace.com/lesuuuhlee

How I envy you so. smh
Mar 30, 2009 @ 01:40
I got pedo-bated :/
Mar 30, 2009 @ 01:54
I just talked to the angriest, most raging motherfucker I've ever ran into online.

Said he was gonna get my IP and "hack the shit out of me" and that Omegle was "collecting data" lol
Mar 30, 2009 @ 01:59
lmao this is so much more entertaining than i thought it would be

Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: elephants
Stranger: City?
You: so many fucking elephants everywhere
Your conversational partner has disconnected.

Richard Cumming: word if your dick aint wet 24/7 you’re a simp. if theres no pussy around bess b’lee dat i got my dick in a glass of water

Mar 30, 2009 @ 02:02
Seriously, if this shit gives me a fucking virus I'm going to be pissed
Mar 30, 2009 @ 02:08
Connecting to server...
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: ey
Stranger: Tech Support, how may I help you?
You: I can't type
Your conversational partner has disconnected.

Stranger: hi
You: hi
Stranger: what's up
You: what's up
Your conversational partner has disconnected.

Connecting to server...
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: do you liek mudkipz?
You: no
Stranger: y noit?
You: Because you can't spell not
You have disconnected.

www.NickyDsss.com

Mar 30, 2009 @ 02:28
Stranger: now, some dude is missing parts of his leg
You: is he white
You: with blonde hair
Stranger: yes, blue shirt?
You: yeh
Stranger: ha
You: and he plays with dolphins cuz they saved him
Stranger: might as well play with those that save you
You: thats why i play with myself
Stranger: oh, he was a surfer
Stranger: gross
Stranger: later


Stranger: hey bro
You: hey
Stranger: you like dmb?
You: yeh
Stranger: oh shit really bro?
You: yeh
You: you
Stranger: man I love him so much
Stranger: i mean
Stranger: i'm straight and all
Stranger: you can ask any of my bros, last week i had the hottest threesome ever
You: but you would go homo
Stranger: but I woudl so let Dave mathews rape my anus all night long
Stranger: so what's your name?
Stranger: my name is chad
You: and just call no homo so it isnt homo
Stranger: well
Stranger: balls won't touch you knwo
You: yeh just swords
Stranger: yeah
Stranger: exaclty
Stranger: so it's not gay
You: just knightly
Stranger: exactly
Stranger: man brah
You: like king arthur and shit

You: hey
Stranger: Salutations.
You: is this ASH KETCHUM
Stranger: Uh... no. Any reason why you would suspect such?
You: cause this is misty
Stranger: (and who is Ash Ketchum?)
You: i found pikachu
Stranger: Ah... THAT Ash. You should talk to my son. He'd know Ash.
You: know i wanna talk to you about him
You: cuz that bitch is crazy
Stranger: as are you.
Mar 30, 2009 @ 02:30
I just chopped this insanely hot chick and she is legit.. I got her MSN and facebook haha.. The convo is HILARIOUS too.. here is the beginning.

Omegle
Talk to strangers!
713 users online
Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: hiiiii!
Stranger: talk to me, talk to me, talk to me bay-beee
You: haha ur cute
Stranger: haha
Stranger: :D
You: im gonna adopt u and make u my baby brother
You: we can climb trees and drink kool aid
Stranger: adshjfahslufdusah! i am a girl!
You: oooh ok then u can be my hot step sister who i've secrelt always liked
Stranger: thats weird. hahaha.
You: my name is mario
You: u can be peach
Stranger: okay, but i would like it better if you were toad
You: ahaha
You: whyy
Stranger: because he is better
You: toad is a guy?
You: ive always wondered
Stranger: i think so?
Stranger: hahah
Stranger: okay fine, we can't have that
You: loll ok noooo il be toad
Stranger: donkey kong?
You: diddy kong <33
Stranger: haha
Stranger: okay
You: ok who are we trying to save?
Stranger: i don't know, but we will succeed, because we are already working so well as a team
You: ahahaa
You: we are trying to save charlie the unicorn
You: he got kidnapped by pirates!!
You: omgggg
Stranger: oh noes. let him die
You: NEVERRRRRR
Stranger: YESA
You: charlie must live!
Stranger: I HATE CHARLIE
You: ok fine
You: jeez
Stranger: WORST MEME EVER
Stranger: hahahha
Stranger: blushing
You: let us save creepy chan!
Stranger: do we have to save someone?
Stranger: creepy chan?
You: googleeeeee
Stranger: i don't even know who/what that is
Stranger: no way
Stranger: too much effort
You: haha
You: ok fine we wont save anyone.. we'll be selfish
Stranger: for someone i don't even care about, like creepy chan
Stranger: yeeeaahhhh now you're talkin
You: lets steal money from people to finance our operations of pure evil
You: we'll be villains
Stranger: oooh like bonnie and clyde
You: we are doing what we try t do every night... try to take over the world
You: muahahahaa
Stranger: pinky and the brain brain brain brain
You: i like the brain
You: intelligence is sexy
Stranger: so sexy
You: i bet he got allllll the girl rats in the lab
Stranger: haha

...


it continued for awhile lolll.. I was bored. |0
Mar 30, 2009 @ 02:32
Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: what?
Stranger: Hi it's Laidback Luke here
You: I cant hear you
Stranger: i can't hear you either
You: what?
You: speak up
Stranger: FUCK YOU
Your conversational partner has disconnected.

Richard Cumming: word if your dick aint wet 24/7 you’re a simp. if theres no pussy around bess b’lee dat i got my dick in a glass of water

Mar 30, 2009 @ 02:34
I just chopped this insanely hot chick and she is legit.. I got her MSN and facebook haha.. The convo is HILARIOUS too.. here is the beginning.

Omegle
Talk to strangers!
713 users online
Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You: hiiiii!
Stranger: talk to me, talk to me, talk to me bay-beee
You: haha ur cute
Stranger: haha
Stranger: :D
You: im gonna adopt u and make u my baby brother
You: we can climb trees and drink kool aid
Stranger: adshjfahslufdusah! i am a girl!
You: oooh ok then u can be my hot step sister who i've secrelt always liked
Stranger: thats weird. hahaha.
You: my name is mario
You: u can be peach
Stranger: okay, but i would like it better if you were toad
You: ahaha
You: whyy
Stranger: because he is better
You: toad is a guy?
You: ive always wondered
Stranger: i think so?
Stranger: hahah
Stranger: okay fine, we can't have that
You: loll ok noooo il be toad
Stranger: donkey kong?
You: diddy kong <33
Stranger: haha
Stranger: okay
You: ok who are we trying to save?
Stranger: i don't know, but we will succeed, because we are already working so well as a team
You: ahahaa
You: we are trying to save charlie the unicorn
You: he got kidnapped by pirates!!
You: omgggg
Stranger: oh noes. let him die
You: NEVERRRRRR
Stranger: YESA
You: charlie must live!
Stranger: I HATE CHARLIE
You: ok fine
You: jeez
Stranger: WORST MEME EVER
Stranger: hahahha
Stranger: blushing
You: let us save creepy chan!
Stranger: do we have to save someone?
Stranger: creepy chan?
You: googleeeeee
Stranger: i don't even know who/what that is
Stranger: no way
Stranger: too much effort
You: haha
You: ok fine we wont save anyone.. we'll be selfish
Stranger: for someone i don't even care about, like creepy chan
Stranger: yeeeaahhhh now you're talkin
You: lets steal money from people to finance our operations of pure evil
You: we'll be villains
Stranger: oooh like bonnie and clyde
You: we are doing what we try t do every night... try to take over the world
You: muahahahaa
Stranger: pinky and the brain brain brain brain
You: i like the brain
You: intelligence is sexy
Stranger: so sexy
You: i bet he got allllll the girl rats in the lab
Stranger: haha

...


it continued for awhile lolll.. I was bored. |0

lawl someones a cajun fan

Richard Cumming: word if your dick aint wet 24/7 you’re a simp. if theres no pussy around bess b’lee dat i got my dick in a glass of water

Mar 30, 2009 @ 02:36
^ haha no I hate that type of shit, I just though it would be funny to use online. I am 100% au-naturel with the ladies.
Mar 30, 2009 @ 02:46
You: hello
Stranger: que pasa ese?
You: no habla speaka espanglol
Stranger: racist
You: espang LOL


roflcoptor

(•_•). ( •_•)>⌐□-□. (⌐□_□)

Mar 30, 2009 @ 02:49
Connecting to server...
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: hey
You: helloing
Stranger: how are u doing
You: i am from the france
Stranger: hmmm
You: i am having a child with my wife in a years
You: we are blue people
You: very inoculated
Stranger: oki
Stranger: are u bot?
You: you can have some time to talk with me, yes?
Stranger: lol
You: are u an amerlican?
Stranger: yup
Stranger: LA
You: which stating are u from?
You: oh i see then
You: las angalas
You: this is a good one
You: many homosexuals
Your conversational partner has disconnected.

(•_•). ( •_•)>⌐□-□. (⌐□_□)

Mar 30, 2009 @ 02:52
lmao at the last one

Richard Cumming: word if your dick aint wet 24/7 you’re a simp. if theres no pussy around bess b’lee dat i got my dick in a glass of water

Mar 30, 2009 @ 02:54
^^haha I read that in the Borat voice.. well done.
Mar 30, 2009 @ 02:59
Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: castors suck
You: helo
You: i have 12 childs
Stranger: only?
You: i am from beautiful countyr
Stranger: you need to step it up
You: i am from the france
You: i come to this website
You: look for a wife
Stranger: the france makes good salad dressing
You: have a new chils
You: a new childs
Stranger: will you make me some salad dressing?
You: i make a salad dressing
You: i grind up one child
You: u have a dressing
Stranger: est que je peux allez aux toilettes?
You: si
Stranger: that's spanish
Stranger: fail.
You: i have a spanish language
You: yes
You: i am very inoculated
Stranger: you see dead people?
You: it is nice meeting you people, yes
You: you are a beautiful woman?
Stranger: i am a moderatley attractive man
You: in france, we are accepting all type relation
You: a man can marry his goat
Stranger: do you love your goat?
You: he is like a son to me
You: i have 12 childs
You: 2 of childs with goat
You: i will be loving to move america soon
Stranger: i don't think people will approve of the goat
You: no he is healthy
You: have a very strong lung
You: he is pass inspection
Stranger: LOL
You: i will bring him to the america
Your conversational partner has disconnected.

(•_•). ( •_•)>⌐□-□. (⌐□_□)

Mar 30, 2009 @ 03:04
ROFL this one is really worth the read imo

Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
Stranger: hi
You: hello
Stranger: hows shit
You: my dog she is dead
You: i having to bury it
Stranger: oh shit
Stranger: where you liv
You: yes it is not fun time
You: i am of france
You: i come home today
You: from my job in sales assistance
Stranger: ah
You: i find my dog
You: she is on couch
You: i think she is sleep
Stranger: just now?
You: but it begin to smell and i notice it does not move
You: no three weeks ago
You: i keep to forget
Stranger: O.o
You: she is still on couch
You: the smell is not nice
You: can u tell me what are you from
You: from america?
Stranger: california
Stranger: yeah
You: california
You: can you telling me what do you using when to cover smell of dead animal?
Stranger: uuuh
Stranger: well to cover up the smell of weed
Stranger: candles
You: i should burn dog with candle then?
Stranger: and like spray scent shit
Stranger: NO
Stranger: what the fuck
You: will it make it better to cremate myself?
You: i am not sure to bury
Stranger: cremate yourself?
You: because i am live in apartment
Stranger: sure go for it
You: i want to leave it in my neighbors door
You: he is an asshole
Stranger: lol
You: last week he is having cat
You: it shit on my door
You: i am telling him do not leave the cat when you go
You: he always leave the cat
Your conversational partner has disconnected.

(•_•). ( •_•)>⌐□-□. (⌐□_□)

Please login first to reply.
HYPECHAT 0