Talk to strangers.

Jul 12, 2009 @ 01:41
Stranger: o hai
Stranger: u a gurl?
Stranger: i am a boy
You: yea
Stranger: I'm looking to talk to a cute girl
You: heheh3he
Stranger: what's up?
You: nothing u?
Stranger: nothing much
Stranger: a/s/l?
You: 19/f/florida
You: u?
Stranger: i'm 18/m/va
Stranger: have you heard of cybering?
You: no.
You: What is it?
Stranger: Cyber-sex. Online roleplaying mimicking sexual intercourse
You: O_O
You: That sounds naughty
Stranger: it's basically like phone sex
Stranger: but with words lol
Stranger: u interested?
You: I'm kind of shy hehe
You: I'm actually a virgin tbh
Stranger: it's okay
Stranger: I mean, do you know what turns you on?
You: boys tehe
Stranger: well what about them?
You: idk, my bff jill says it feels great but i'm scared
Stranger: well what if I started to put my hand under your shirt
You: idk... you might feel boobies
Stranger: well, would that turn you on
Stranger: ?
You: i can't say
Stranger: well why don't you take your own hand and put it under your shirt and start feeling your boobies
Stranger: rubbing your nipples
Stranger: and then tell me if it feels good
You: It feels... different
Stranger: good different?
You: mhm
Stranger: well picture me, rubbing your breasts
Stranger: and kissing your neck
Stranger: how do you like it?
You: hehe feels nice
Stranger: and what if I took my shirt off
Stranger: and then started to slide your pants down
Stranger: so are you feeling turned on?
Stranger: feeling a little wet?
You: kpkopkokipokiokiwda
You: sorry it took me a while to answer... i just had a seizure
You: continue tho...
Stranger: I take off your pants
Stranger: pull my dick out
Stranger: and stick it into your mouth
Stranger: and I grab your nipples real hard as you have your lips wrapped around my cock
Stranger: then, I bend you over and put you on a table and stick my cock inside of you
You: Then I rip it off and beat my chest like the mother fucking king of the jungle... then I toss it into some near by tall grass never to be seen again
You: faggot.
Stranger: what the fuck bro
Jul 12, 2009 @ 20:45
Connecting to server...
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
A word of advice: "asl" is boring. Please find something more interesting to talk about!
Stranger: f or m
You: both
Stranger: couple?
Your conversational partner has disconnected.
Jul 12, 2009 @ 20:48
Stranger: Heyy
You: fuck off
You: im tracking your ip
You: and sending you swine flu
Your conversational partner has disconnected.

Stranger: hi
You: fuck off
You: im tracking your ip
You: and sending you swine flu
You: mother fucker
Your conversational partner has disconnected.

Stranger: :D
You: SWINE FLU ON YO ASS MOTHERFUCKER
Stranger: lol
You: IM TRACKING YOUR IP
Stranger: ur mother is pig
Stranger: so u got swine flu
You: N SENDING U DA SWINE FLU
Stranger: stfu
You: YOU GOT AIDS
Stranger: and ur mother is a whore
You: IM GONNA UNBURY UR DEAD GRANNY
You: AND DO SOME NECRO SHIT
You: CHEA CHEA
You: FUCK YOU
Stranger: STFU
You: so
Stranger: ur mother tits bitten of by ******s
You: how's the weather
Stranger: omg
Your conversational partner has disconnected.

You: So i heard you may like captain crunch
You: is this true?
You: or false?
Stranger: Oh, very true.
You: ok
You: Is it true
You: that U LYKE DA GOLDEN GRAMZ
You: OR NAW?
Stranger: Nah.
You: Im sending swine flu to ur house
You: srsly
Stranger: Thanks, baby.
You: no prob.
You: so you have a pair of sammies ?
You: air jordanz?
You: ******zZ?
You: Fagz?
Stranger: flip flops
You: me 2
You: dey nyce
You: and stuff
You: well
You: i got to go carve more soap statues
You: peace
Your conversational partner has disconnected.

Stranger: di
Stranger: 야
You: thats it
You: im tracking your ip
Stranger: ...
Your conversational partner has disconnected.
Jul 12, 2009 @ 21:39
Stranger: hey
You: SUP BABY!
Stranger: I'm a guy
Stranger: sorry
You: im not.
Stranger: oh
Stranger: well
Stranger: sorry for assuming
You: 43/F/NZ.
You: you?
Stranger: I18 m usa
You: i have three kids.
You: and ive been divorced 7 times.
Stranger: 7?
You: yes.
Stranger: oh
Stranger: I'm sorry
You: fuck em.
You: i wanted their money.
Stranger: oh
You: would you consider yourself sexy?
Stranger: sure
You: pics or thats a lie.
Stranger: send you pics?
You: yes.
Stranger: give me a second.....
You: k.
Stranger: do you have any of yourself?
You: sure
You: http://a917.ac-images.myspacecdn.com/images01/83/l_e3b3b4122d023ad0aa0f1b318993e344.jpg
You: i need yours
Stranger: the site is loading...
Stranger: hold on...
Stranger: http://s205.photobucket.com/albums/bb252/scrabhunter/?action=view&current=l_6e3a498749a44266a5790dbb105f1953.jpg
Stranger: you're very pretty, by the way.
You: why thank you.
You: i wish i could return the favor.
Stranger: ooh
Stranger: ouch
You: they cant all be winners
Stranger: true
You have disconnected.
Jul 12, 2009 @ 21:47
Connecting to server...
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
A word of advice: "asl" is boring. Please find something more interesting to talk about!
You: oh what's good baby girl.
Stranger: hi
You: where are you from?
Stranger: china,and you?
You: china? OH, ME TOO
Stranger: 哈哈,同胞
You: YEAAA
You: FUCK YOU TOO HOE
You have disconnected.


Connecting to server...
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
A word of advice: "asl" is boring. Please find something more interesting to talk about!
You: oh hey baby girl.
Stranger: hi
You: whats good with you?
Stranger: asl
You: A word of advice: "asl" is boring. Please find something more interesting to talk about!
Stranger: haha
Stranger: how old are you
You: 19
You: and im D.T.F.
Stranger: wats d t f
You: down to fuck, are you interested?
Stranger: no
Your conversational partner has disconnected.

daaamn...im not good at this. need to step my e-game up.
Jul 12, 2009 @ 22:26
Stranger: hi
You: hi
Stranger: what you up do
You: what you up do
Stranger: hahaha i meant what you up to
You: hahaha i meant what you up to
Stranger: what does asl mean
You: anal sex lover
You: ?
Stranger: haha crack up
You: u mean up the crack
Stranger: yeah something like that
You: u down?
You: ...
Stranger: yeah, you up?
You: i will fuck u up
Stranger: nah, i will fuck u up more
You: you schoolgirl bitch
Stranger: you teacher cunt
You: sucka hot cock
Stranger: sick fuck
You: i'm down for that
Stranger: whatever
You: ur down for whatever
You: i'm outside your house
You: mufugga
Stranger: you type too slow
Your conversational partner has disconnected.
Jul 12, 2009 @ 22:33
Connecting to server...
Looking for someone you can chat with. Hang on.
You're now chatting with a random stranger. Say hi!
A word of advice: "asl" is boring. Please find something more interesting to talk about!
Stranger: Hi, my name is Pete and I am a 18 year old heterosexual male from New York who likes Alternative Rock.
You: alternative rock sucks
You: sorry
Stranger: lol
Stranger: *shrug* whatever
You: well idk the defeinition of alternative rock changes from person to person
You: whats your favorite band?
Stranger: my favs are Cake and They Might be Giants.
You: oh nvm
You: they're cool
Stranger: =)
Stranger: i like 90s alt better.
You: meh
You: like sonic youth?
Stranger: not too much
You: ah i see
You: you like poopcore?
Stranger: no
Stranger: i never heard of that...
You: its pretty much different sounds of people shitting and then composed into music
You: kinda like alternative rock
You: GTFO
Stranger: right...
Your conversational partner has disconnected.
Jul 12, 2009 @ 22:42
Stranger: hi
You: hullo
Stranger: hullohullo macho man
You: yo you a cholo or something man? what the fuck mufugga?
You: this is asher paul roth
Stranger: no you mom is asher paul roth like her butthole is too
You: learn to speake the engrish
Stranger: Its ENGLISH
You: yo i will beat your ass you a rapscallion
You: i will slapchop you like the shamwow guy you little bitch
You: mufuggaaaaaaaaaaaaaaaaa
Stranger: honky cracker homo gay unknown object think i fart in your genarel direction you mother was a hampster and you father smealt of dingleberries you FAG
You: yo dont be surprised when i bust in front door and bust on yo face
Stranger: i beat my meat in you moms mouth
You: i'll beat you with your mom's meat
Stranger: and in your dads butt likes my meat too
You: bro u gay or sumthin?
Stranger: and u like to move your grandmas anal with a gaing stick that is called MY WOODY
You: i'll put ur head in the fridge i'm talkin jeffrey dahmer
Stranger: you grandady is jeffrydahmer
You: i'm like a softcore porn you wont see me coming
You: baaaawwwwsssseeeeeeee
Stranger: you slap happy grand pappy told you bahama gran moma that your big fat fanny granny was in the bahamas
Stranger: i am like hardcore porn i jizz on your face and u like it
You: yo is this OJ da Juiceman? or GucciMane? shiiiit
Stranger: no its you mom!
You: those rhymes were hella dope ya feel me
Stranger: i am like hardcore porn i jizz on your face and u like it
Stranger: i am like hardcore porn i jizz on your face and u like it
Stranger: i am like hardcore porn i jizz on your face and u like it
Stranger: i am like hardcore porn i jizz on your face and u like it
Stranger: i am like hardcore porn i jizz on your face and u like it
Stranger: i am like hardcore porn i jizz on your face and u like it
Stranger: i am like hardcore porn i jizz on your face and u like it
Stranger: i am like hardcore porn i jizz on your face and u like it
Stranger: i am like hardcore porn i jizz on your face and u like it
Stranger: i am like hardcore porn i jizz on your face and u like it
You: Gucci Bandana Gucci Bandanaanananananabananainpajamapanorama
You: Gucci Bandana Gucci Bandanaanananananabananainpajamapanorama
Stranger: Stranger is typing...
Stranger: Stranger is typing...
Stranger: Stranger is typing...
Stranger: Stranger is typing...
Stranger: Stranger is typing...
Stranger: Stranger is typing...
Stranger: Stranger is typing...
You have disconnected.
Jul 12, 2009 @ 22:51
daaamn...im not good at this. need to step my e-game up.

smh
Jul 12, 2009 @ 22:52
Stranger: 17 year old girl looking for a lez or bi girl to talk dirty with
You: im your man, i mean girl lol
You: i will put u to shame in my truck
You: u down?
Stranger: r u really a girl
You: hold on lemme check
You: um
You: um
You: yep, there it is
You: i'm a chick
Stranger: cuz im undressing u with my mind
You: no dick
You: that'd be tough since i'm butt ass neked
Stranger: darn
You: but i'm likin what i'm seein ... from outside your window
You: . . .
You: ;-)
Stranger: i taste so good ud want the recipe
You: like a betty cocker recipe?
Stranger: oh yeah
Stranger: if we were locked in a room 2gether give me step by step wat we would do
You: 1. we'd eat some cake i'm hungry now
You: 2. then i'd eat you
You: limb by limb
Your conversational partner has disconnected.
Jul 12, 2009 @ 22:57
this cant be real???????? this is fucking hilarious
Jul 12, 2009 @ 23:03
Stranger: u a chick or lad
Stranger: buzz
You: i miss you
Stranger: u a chick or lad
You: at night i go on my bed and put my covers over me
You: then i take my panties off and rub my fingers with vasaline
You: It makes it easier
You: then i stick my finger in there...
Stranger: wow hot means u a girl a bad girl
You: and then i move my finger around
Stranger: great go ahead
You: and eventually i get 2 fingers in there
Stranger: sexy
You: then i put some vasaline on my other hand
You: and start rubbing my penis
Stranger: fuck off u bore penis
Jul 12, 2009 @ 23:11
Stranger: hi
You: hi
Stranger: how are ya
You: excited
Stranger: why so excited?
You: i'm outside your window jerkin it duh
Stranger: thats cool
You: tell me about it. you might have to clean your window sorry
Stranger: yep
You: with a shamwow i heard theyre high quality
Stranger: you can clean my window with your underwear
You: i'm not wearin any
You: ;-)
Stranger: thats hot
Stranger: i wanna kiss your penis
You: so is the splooge on your window
Stranger: okay
You: it's right next to you just reach for it
Stranger: youre hot
You: it's waiting
You: no, youre hott
Stranger: i dont care
Stranger: i just wantto suck your ass
You: you wanna soak a cork instead
You: ?
Stranger: thats fine
You: yessss!
Stranger: oh yeaaah
You: do me harder big boy
Stranger: okay you ass
Stranger: lets have a sex
You: i like it in the ass do you. we can visit buttfuckingham palace together its nice this time of year
Stranger: no thanks
Stranger: i'm excited about all the sex we will have
You: i just waaannna sex. you. up. !
You: cuz
You: i wanna rock with you.............................ALLL NIGHTTTTTT...
Stranger: thats very fine with me
You: dance you in to the moonlighttttttttttttttt
You: rock with youuuuuuuuuuuu
You: allllllllllllllllllll nighttttttttttttttt
Stranger: riiiiiiiiiiiight
Stranger: thatssssssss hot
Stranger: i'm very anticipating
You: rock.the.night.awayyyy...feel the beat....schamon...all nightttttttttttt
Stranger: because you have very tight ass
Stranger: and
You: you wont when im done with you.
Stranger: very muscular body
You: ill give you a muscle
Stranger: no i just leak yours
You: wait, what?
Stranger: do not care
Stranger: just continue
Stranger: i'm very heated up
Stranger: i'm a sexmachine
You: get the fuck outta here you sick fuck. holy shit. grow up. don't ever talk to my son again.
Stranger: i might explode soon
Your conversational partner has disconnected.
Jul 12, 2009 @ 23:55
stranger: :
Oct 27, 2010 @ 20:59
bump legit lol'd @ some of these.
Apr 04, 2011 @ 20:50
Stranger: hello!
You: hey
You: i have this really hard math problem can you help me with it then we can talk?
Stranger: Im not particularly good at math. My roommate's a math major though.
You: it says 4+4 and i think it equals a chicken wings
Stranger: i hate you
Your conversational partner has disconnected.
Apr 04, 2011 @ 21:15
this ♥♥♥♥♥
Apr 04, 2011 @ 21:26
Stranger: hi
You: yo
Stranger: m or f?
You: m
You: lol
Your conversational partner has disconnected.

Stranger: Please...
Stranger: I dont have much time
You: okay
Stranger: what is OP?
Stranger: there is Zed everywhere
Stranger: and i am scared
You: you know what OP is?
You: OP is faggot
Stranger: yes
Stranger: youve saved me
Stranger: youve...given me hope
Your conversational partner has disconnected.
Please login first to reply.