I Really Want To Do Coke

March 15, 2009 @ 16:16:52 PM
Post: 1537
Join Date: Feb 2008
Location: My Dads Balls
The Whole Thought Of It Is Great. Ive Done Shrooms, Weed Once. Who's Done Coke?
March 15, 2009 @ 16:18:35 PM
Post: 3302
Join Date: Mar 2008
Location: LA.
hella gay.

julianxberman.tumblr.com /

March 15, 2009 @ 16:19:15 PM
Post: 2269
Join Date: Feb 2009
Location: Los Angeles 818
lol
March 15, 2009 @ 16:19:42 PM
Post: 2822
Join Date: Jul 2007
Do it, it will be a great end to an already failing musical career.....
March 15, 2009 @ 16:23:49 PM
Post: 1262
Join Date: Aug 2006
Location: Tokyo, Japan
This is hilarious.

The first few times you do it it is incredible. The it progressively gets lamer as the people get more cracked out. Stay away. Trust me, from someone who used to do it.
March 15, 2009 @ 16:34:59 PM
Post: 191
Join Date: Dec 2008
All you do is feel awake, eventually cracked out. Oh, and an empty wallet.
March 15, 2009 @ 16:36:40 PM

Inactive User

........................
March 15, 2009 @ 16:47:14 PM
Post: 263
Join Date: Sep 2008
Location: the lot
do it if you want to man

but what is with these dumb kids asking about should I do this drug or that drug. I mean just do shit if you want to. I never asked anyone before I would bump a oxy or do some blow i wanted to do it so I did its that simple. just do it if you want its your body. I mean damn *****s getting pimped by the forum

I think the great Dr said it best

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
March 15, 2009 @ 16:47:28 PM

Inactive User

Get it straight.

Coke is beautiful to sell, but hell to use.
March 15, 2009 @ 16:48:22 PM
Post: 502
Join Date: Mar 2009
Location: Oakland, CA
be sure to have some cigarettes or some music at least
March 15, 2009 @ 16:48:44 PM
Post: 323
Join Date: Mar 2009
i dont think theres anything wrong with trying it
but regularly using it is fucking stupid
March 15, 2009 @ 16:50:47 PM
Post: 1062
Join Date: Jul 2006
Location: boogie down bx
I think the great Dr said it best

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.


what Dr was this??
March 15, 2009 @ 16:51:55 PM
Post: 502
Join Date: Mar 2009
Location: Oakland, CA
March 15, 2009 @ 16:52:17 PM
Post: 323
Join Date: Mar 2009
lol@you not knowing dat
March 15, 2009 @ 16:53:41 PM

Inactive User

what Dr was this??


Dolittle
March 15, 2009 @ 16:55:20 PM
Post: 1380
Join Date: Nov 2008
Location: Orange County
stimulants = gay. depressants or hallucinogens = FUCK YEAH
March 15, 2009 @ 17:01:47 PM
Post: 1200
Join Date: Jul 2007
Originally posted by Inactive User
you've done weed once lmao


Cosign, you did weed once and are ready to move to coke lmao? Shit if anything continue doing weed for at least a year and then move on.
March 15, 2009 @ 17:07:22 PM
Post: 108
Join Date: Dec 2008
cocaine is god's way of saying you have too much money
March 15, 2009 @ 17:08:41 PM
Post: 1176
Join Date: Jan 2008
trying coke for the first time in an hour ill let you know how it is
March 15, 2009 @ 17:09:16 PM
Post: 596
Join Date: Mar 2006
coke is an expensive habit... dont do it unless you like spending ridiculous amounts of money on shit that lasts u for under an hour
March 15, 2009 @ 17:12:07 PM
Post: 2348
Join Date: Sep 2008
Location: Bronx, New York / Los Angeles, CA
from what i hear basically you go on an insane high, and then, like basically all other drugs, go on an extreme low and state of depression. making you crave more.

Also cocaine use can cause heart attacks, seizures, strokes, and respiratory failure. People who share needles can also contract hepatitis, HIV/AIDS, or other diseases.

basically, you shouldn't use it, cuz it sucks ass.
March 15, 2009 @ 17:30:12 PM
Post: 323
Join Date: Mar 2009
from what i hear basically you go on an insane high, and then, like basically all other drugs, go on an extreme low and state of depression. making you crave more.

Also cocaine use can cause heart attacks, seizures, strokes, and respiratory failure. People who share needles can also contract hepatitis, HIV/AIDS, or other diseases.

basically, you shouldn't use it, cuz it sucks ass.

thats if you regularly use it and why the fuck would you shoot up cocaine
it's way easier to just do some rails
March 15, 2009 @ 17:33:18 PM
Post: 2822
Join Date: Jul 2007
injecting is the strongest source of any high......think about it. The anus and nasal cavities are stronger locations to inser then an ingested the drug BUT a injection is the strongest.

People that smoke and sniff heroine almost always end up shooting it.
March 15, 2009 @ 17:35:30 PM
Post: 3318
Join Date: Aug 2008
why would you wanna waste your time with coke?

hella gay
March 15, 2009 @ 17:36:31 PM
Post: 860
Join Date: May 2007
Location: Netherlands
you're gonna feel like you're the shit. do it
March 15, 2009 @ 18:34:52 PM
Post: 539
Join Date: Apr 2007
fun for a wile but expensive and it starts to be not as fun. i did it for a wile got real in to it for a month or 2 then i went to school out of state and couldnt find any which was good so i stoped. iv done it a couple times since i moved back but very rarely. I dono if i would recomend it. Its fun but not the best stuff ive ever had. nummies are the shit tho
March 15, 2009 @ 18:35:56 PM

Inactive User

.
March 15, 2009 @ 19:15:56 PM
Post: 452
Join Date: Jun 2008
Cosign, you did weed once and are ready to move to coke lmao? Shit if anything continue doing weed for at least a year and then move on.


god almighty your condoning to telling the kid to take drugs for a year and then move on to coke this is wack
March 15, 2009 @ 19:47:48 PM
Post: 1266
Join Date: Jul 2008
Location: GBR IRL
I say skip this kiddie shit and just smoke a crack rock its also cheaper

Dear Virunga, You have received an infraction at Hypebeast Forums. Reason: Insulted Other Member(s)

March 15, 2009 @ 19:53:41 PM
Post: 78
Join Date: Mar 2009
lol this kid came to school and i saw his nose had dried up blood and asked him why

and he said he was snorting powder haha
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x