November 30, 2010 @ 02:23 PM
RandomManDem

Post: 207

Join Date: Nov 2010

I'm definitely gonna check them out in store before I cop... been let down by so many retros in the past.

The leather on these is looking a lot nicer then some of the previous III's tho.

Wanted : http://hypebeast.com/forums/apparel/162634/

December 1, 2010 @ 07:28 PM
thegood$29

Post: 68

Join Date: Nov 2010

These kicks are one of GOAT in my book, definately coppin in the spring regardless of what anyone says!
December 2, 2010 @ 02:10 AM
half-o

Post: 4

Join Date: Dec 2010

dope! i wonder how the quality is hmm
December 2, 2010 @ 02:13 AM
supremacy

Post: 42

Join Date: Mar 2007

looks nice but i think ill pass

http://supremacy.tumblr.com/

December 2, 2010 @ 05:09 AM
abaythingape

Post: 42

Join Date: Dec 2010

wouldn't mind another pair. or 2. +1 for the new packaging.
December 3, 2010 @ 01:32 PM
Hoesfavorite

Post: 416

Join Date: Sep 2010

Niceee
December 3, 2010 @ 06:17 PM
bronze

Post: 845

Join Date: Aug 2010

greys on shoes are def ugly...
December 6, 2010 @ 05:24 AM
iSTi

Post: 303

Join Date: Sep 2008

Location: Daygo

For those wondering they come out next month on the 22nd. They will retail for $150.



December 6, 2010 @ 09:57 AM
JuStKiCkS21

Post: 213

Join Date: Apr 2008

Location: City of Lost Angels....

Honestly picking up a pair just for the box and tag. Shoes will be for skating...
December 6, 2010 @ 03:17 PM
AdLo

Post: 16

Join Date: Dec 2010

Location: Ohio

Dope. I most likely will have these when they release.
December 6, 2010 @ 07:24 PM
BlackwingPro

Post: 67

Join Date: Aug 2010

very clean shoe. dont think the quality isn't gonna be good but probably still gonna copp
December 7, 2010 @ 09:43 PM
Hooden

Post: 146

Join Date: Dec 2010

Easy cop!!!
December 8, 2010 @ 05:40 PM
T.G.O.D

Post: 40

Join Date: Nov 2010

Why are these shoes on marqueesole.com right now for $200?
December 8, 2010 @ 07:19 PM
Ape

Post: 3130

Join Date: Sep 2010

i gotta feeling they gonna sell out quick but i dont wanna pay 200 for them when they are gonna be 150 at retail

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

December 8, 2010 @ 09:46 PM
RaSe23

Post: 117

Join Date: May 2009

Location: LA

I will definitely be getting these when they drop. CLASSIC.
December 8, 2010 @ 09:47 PM
RaSe23

Post: 117

Join Date: May 2009

Location: LA

For those wondering they come out next month on the 22nd. They will retail for $150.





DAMN! didn't even notice this!
the box looks so dope! Glad theyre going out of their way to show some love for collectors!
December 8, 2010 @ 10:40 PM
Simbarc

Post: 35

Join Date: Dec 2010

Definite COP. like 100%
December 9, 2010 @ 01:55 AM
Ilikesbs

Post: 56

Join Date: Oct 2009

Location: BAY AREA 707

These look so dope. Hopefully I can cop.
December 9, 2010 @ 04:25 PM
RandomManDem

Post: 207

Join Date: Nov 2010

anyone know for sure if these are dropping in Canada?

Wanted : http://hypebeast.com/forums/apparel/162634/

December 9, 2010 @ 08:23 PM
k0p0n0

Post: 165

Join Date: Sep 2010

Location: Hong Kong

added pics on page 1
December 9, 2010 @ 09:52 PM

Inactive

Alright, so when EXACTLY are these droppin? 22nd? or next year?
December 10, 2010 @ 03:38 PM
iSTi

Post: 303

Join Date: Sep 2008

Location: Daygo

^1/22/11
December 10, 2010 @ 07:27 PM

Inactive

^more info on drop date?
December 10, 2010 @ 09:14 PM
MikeLe9

Post: 15

Join Date: Dec 2010

for sure atleast cop 2 of these
December 10, 2010 @ 09:59 PM
iSTi

Post: 303

Join Date: Sep 2008

Location: Daygo

December 11, 2010 @ 10:37 AM
Abliss

Post: 71

Join Date: Sep 2010

Nice..Thanks for link
December 11, 2010 @ 06:47 PM

Inactive

thanks broha.
December 11, 2010 @ 07:22 PM
T.G.O.D

Post: 40

Join Date: Nov 2010

You can get them now here, mentalkicks.com/niairjo3rewh4.html. Just a heads up.
December 11, 2010 @ 07:51 PM
Ape

Post: 3130

Join Date: Sep 2010

Will this be a limited/quickstrike release? or will it be out for a while like the 6's were?

http://WORLDWIDEwavy.tumblr.com/

December 11, 2010 @ 08:03 PM

Inactive

You can get them now here, mentalkicks.com/niairjo3rewh4.html. Just a heads up.


not trying to pay that much. smh.

Please login first to reply.
Back To Top