Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
September 9, 2010 @ 05:24 PM
j_star

Post: 20

Join Date: Sep 2008

Location: T dot

damn sickkk cool
September 9, 2010 @ 06:28 PM
eht781

Post: 22

Join Date: May 2010

That would be pretty awesome if its true. the Grapes are one of my favorites second to the burgandy 5s =P
September 9, 2010 @ 08:38 PM
jojo50camp

Post: 24

Join Date: Sep 2010

i really hope this is true
September 11, 2010 @ 11:05 AM
JellyJerry

Post: 24

Join Date: Sep 2010

they look kind of nice though.

I probably would cop them.
September 11, 2010 @ 11:45 AM
NERP

Post: 3

Join Date: Sep 2010

If true these will be copped.
September 11, 2010 @ 12:06 PM
benzouw

Post: 7

Join Date: Sep 2010

niceeeeee!
September 11, 2010 @ 12:29 PM
8808

Post: 314

Join Date: Sep 2010

Location: fuck me

"It has been confirmed the long awaited Air Jordan Retro 7 "Bordeaux" will retro in 2011 along with other Air Jordan 7 color ways."

"The Air Jordan Retro 4 in its widely sought out White/Cement color way is rumored to be a 2011 retro release"

- Wikipedia

I'll get 4's instead. cool
September 12, 2010 @ 11:23 AM
saif

Post: 151

Join Date: Sep 2009

Location: NJ (973) | NYC

gonna cop a pack for personal use, always wanted laneys but people charging over 300 for a pair is outrageous.

250+ for grapes isn't reasonable aswell.

get 2 for the price of one (if they release) cool
September 14, 2010 @ 12:15 AM
Attack

Post: 122

Join Date: May 2010

Location: Bay Area, CA

Coppin the laneys
September 14, 2010 @ 01:35 AM
buffaloclone

Post: 1181

Join Date: Jan 2010

Location: washington

howamuch this pack a gonna cost?

http://hypebeast.com/forums/apparel/221009#4496439 IRONHEART,RAYBANS&CUSTOM LEATHER BUY MY SHIT http://dogfart69.tumblr.com/

September 14, 2010 @ 01:44 AM
DlAMOND

Post: 294

Join Date: Apr 2010

Cop then resale to idiots.
September 14, 2010 @ 01:51 AM
buffaloclone

Post: 1181

Join Date: Jan 2010

Location: washington

Cop then resale to idiots.


hellyeah, i gotta get on this hype shit. raging bulls pack is going for howmuch? $400?

http://hypebeast.com/forums/apparel/221009#4496439 IRONHEART,RAYBANS&CUSTOM LEATHER BUY MY SHIT http://dogfart69.tumblr.com/

September 14, 2010 @ 08:21 AM
skunkroc

Post: 35

Join Date: Sep 2010

Location: Florida

hella want!! definitely gonna cop both
September 15, 2010 @ 04:55 PM
AnTGoTJay$

Post: 96

Join Date: Sep 2010

Location: Long Island , New Yo...

Bumping Recent threads back up since someone decieded to grave dig..
September 21, 2010 @ 05:32 PM
geighty9

Post: 44

Join Date: Sep 2010

i need the grapes
September 26, 2010 @ 03:03 AM
SteelCity412

Post: 130

Join Date: Oct 2009

Location: Pittsburgh, PA

howamuch this pack a gonna cost?


$300-315

i'd much rather see the columbia/concord pack to release instead imo.

but if they both release i wont b mad at all cool
September 26, 2010 @ 10:18 AM

Inactive

wow, awesome.
September 26, 2010 @ 08:14 PM
BUSYWORKS

Post: 14

Join Date: Mar 2010

this gotta stop their retroing every single pair, soon you realize this would be as common as converse.
September 27, 2010 @ 01:27 AM
illest soul

Post: 15

Join Date: Sep 2010

hope they do come out.
September 27, 2010 @ 10:18 AM
DJMcIntosh

Post: 49

Join Date: Sep 2010

Location: Toronto Canada

dammit !!

i have to start saving now - _ -.
October 1, 2010 @ 02:18 AM
dunkzfan

Post: 26

Join Date: Sep 2010

i hope this is really coming out, such a sick pack
October 1, 2010 @ 05:08 AM
illexpreshun

Post: 28

Join Date: Feb 2010

Location: The Go

the pack sounds interesting. quality is key. the grapes will probably not have the same quality as the last retro.
October 3, 2010 @ 04:55 PM
AD43

Post: 43

Join Date: Jan 2009

Location: QUEENS

Wow.
October 3, 2010 @ 08:14 PM
SupremeTeamNYC

Post: 27

Join Date: Apr 2009

Location: NJ/NYC

def gonna copp more then 1 package.
October 8, 2010 @ 06:29 PM
abrocks22

Post: 121

Join Date: Sep 2008

These are dope. Definitely gotta cop these! Grapes<3
October 10, 2010 @ 08:02 PM
peetee1993

Post: 85

Join Date: Mar 2010

i need to find someone to split with so i can get the grapes because i don't care for the laney's
October 18, 2010 @ 06:17 PM
movingtosbheat

Post: 26

Join Date: Oct 2010

oo hell noo if they come outt its gonna be........
October 19, 2010 @ 03:55 AM
jerry_micheal

Post: 10

Join Date: Oct 2010

If true im grabbing two packs coolcoolcool


me too.this type looking so beautiful and fashion.
&)
October 20, 2010 @ 02:40 AM
KidAbstraktR2

Post: 35

Join Date: Oct 2010

Location: facebook.com/revolut...

These are too dope!
October 25, 2010 @ 11:18 PM
Pa26

Post: 5

Join Date: Oct 2010

Pretty excited about this looks like pretty much eveything will be re realeasing

Please login first to reply.
Back To Top