Official Hardcore Punk/Metal thread

Oct 30, 2009 @ 03:47
basically, i go to see trapped under ice, and the douchebag guitarist of piece by piece got mad cus some dude hit him, i ended up with a guitar to the dome. didn't even get to see TUI. smh



got a free TUI shirt so it was DEF. WORTH DA STITCHES.
Oct 30, 2009 @ 06:51
BUMP!

Bulldoze and Biohazard next monthsmokeyface


this. motherfuckers
Oct 30, 2009 @ 09:44
Originally posted by Inactive User
basically, i go to see trapped under ice, and the douchebag guitarist of piece by piece got mad cus some dude hit him, i ended up with a guitar to the dome. didn't even get to see TUI. smh



got a free TUI shirt so it was DEF. WORTH DA STITCHES.


don't worry, it wouldn't have been worth it. you will never see tui like you will in baltimore.
Oct 30, 2009 @ 09:46
BIOHAZARD
feat. all original members
performing material from the first 3 BIOHAZARD records only

30,000 DEAD
BACKTRACK
BORGO PASS
JOHN DOE (FEAT. EX-CONSTRICTED)
DIESEL
BULLDOZE

Friday, December 11, 2009
Doors: 5:00 PM

HOPEFULLY IM NOT GONNA BE BROKE.


just hide enough money for the show then you'll have it when the day comes
Oct 31, 2009 @ 17:25
last night after a show there was a huge brawl between these hardcore dudes and all these old drunk dudes. it was pretty entertaining until this one girl got hit then it got pretty god damn violent.
Oct 31, 2009 @ 17:52
Originally posted by Inactive User
basically, i go to see trapped under ice, and the douchebag guitarist of piece by piece got mad cus some dude hit him, i ended up with a guitar to the dome. didn't even get to see TUI. smh



got a free TUI shirt so it was DEF. WORTH DA STITCHES.



Damn dude, feel better yo.
Nov 02, 2009 @ 16:45
Anyone like Folsom? They're playin with my friends band I'm stoked as fuck smokeyface
Nov 02, 2009 @ 16:51
anyone like folsom? They're playin with my friends band i'm stoked as fuck smokeyface


lvhc.

Insta: @jthrillah

Nov 02, 2009 @ 17:31
Might be seeing The Black Dahlia Murder this saturday, pretty pumped for it

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

Nov 02, 2009 @ 20:23
Saw cro-mags last night. will show pictures when I can.
Nov 02, 2009 @ 20:45
Cro-mags photos from last night if you're interested www.aurawithanm.com

all photos are taken by 20hundreds www.onandbeyond.com
Nov 03, 2009 @ 17:10
^^^ yup!

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

Nov 05, 2009 @ 15:02
so last night was pretty good saw me some folsom. heard some pretty good hardcore local bands. move along, check em out myspace. they're from denver. they have a lot older sound than a lot of new hardcore bands. does anyone/everyone here dance at shows?
Nov 05, 2009 @ 16:04
hardcor punk- bane bad brains black flag
that shit goes hard
Nov 05, 2009 @ 17:49
I like dancing, its fun as shit also does anyone know where I can get this
it was on reaper records site like two seconds ago and now its gone smh
Nov 07, 2009 @ 09:55
saw iron lung the other day, so fucking good
Nov 07, 2009 @ 10:42
I'm 24, circle pits at shows make me feel young again!

More headwalking/stage dives please.

Insta: @jthrillah

Nov 07, 2009 @ 16:30
Youll never find that in any NYHC shows. But at ABC no rio the two times i went thats what it all is and pushing and stuff. Not my thing i dont mind it but not my thing.


I grew up in NJ, and went to NYC for shows frequently. I miss it so much, NYHC does it best. I'm not down for the pushing either, I get a laugh out of it.

Insta: @jthrillah

Nov 07, 2009 @ 22:58
I like dancing, its fun as shit also does anyone know where I can get this
it was on reaper records site like two seconds ago and now its gone smh


good thing its gone

shit sucks

stop listening to trapped under ice and start listening to my war
Nov 08, 2009 @ 13:45
okay elite bro
Nov 09, 2009 @ 21:12

Insta: @jthrillah

Nov 10, 2009 @ 00:00
Nov 11, 2009 @ 22:29
dat guitarist. -____-
Nov 11, 2009 @ 22:31
so last night was pretty good saw me some folsom. heard some pretty good hardcore local bands. move along, check em out myspace. they're from denver. they have a lot older sound than a lot of new hardcore bands. does anyone/everyone here dance at shows?


o0o0o0oooo0o00 yeah. i have a homie who claims dancing looks 'embarassng'? if anyone in here thinks that then just gtfo right now makes you sound like a complete bitch.
Nov 12, 2009 @ 15:20
wut
Nov 13, 2009 @ 10:24
Originally posted by Inactive User
basically, i go to see trapped under ice, and the douchebag guitarist of piece by piece got mad cus some dude hit him, i ended up with a guitar to the dome. didn't even get to see TUI. smh



got a free TUI shirt so it was DEF. WORTH DA STITCHES.


damn son thats kinda fucked lol. i would of been pissed.

WE TRIPPY MANE

Nov 13, 2009 @ 13:47
Nov 13, 2009 @ 13:53
for shizz!!! Rockers...new line is off the chain...i just copped mad gear from there webstore!...

they know how to use color!!!

acid masses killz!!!
Nov 15, 2009 @ 07:30
I'm curious... B9 usernames, whose got 'em?
Nov 19, 2009 @ 15:13
flyer bump

Please login first to reply.