FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (24 HOURS LEFT)
December 10, 2009 @ 01:27 AM
nucky

Post: 1097

Join Date: Jul 2006

Location: east coast with the...

Neeno knows, good tracks. Joy Orbison and Alicia coolcoolcool
December 10, 2009 @ 09:19 AM
Flatland Funk

Post: 4144

Join Date: Oct 2006

Location: Lauderhill,Fl

lol@dubstep on limewire
December 10, 2009 @ 11:53 AM
Shaun

Post: 3825

Join Date: Feb 2007

Location: London

Dubstep Event
Newham Generals + various DJ's @ Jamm, Brixton. Fri 11th Dec.
December 10, 2009 @ 09:35 PM
b4.

Post: 457

Join Date: Sep 2008

December 11, 2009 @ 10:56 AM
Flatland Funk

Post: 4144

Join Date: Oct 2006

Location: Lauderhill,Fl

^track is sick
December 13, 2009 @ 02:57 AM
Sk00tZ

Post: 476

Join Date: Jan 2007

Location: Las Vegas

Sorry if it's been posted already. It's a classic though, so you probably wouldn't mind anyways.

www.youtube.com/watch?v=zMR5K2QWfJk
December 13, 2009 @ 06:50 AM
Shaun

Post: 3825

Join Date: Feb 2007

Location: London

Anyone heard of 16-Bit?
December 13, 2009 @ 11:25 PM
D

Post: 1364

Join Date: Dec 2008

Location: Tampa, FL

Anyone heard of 16-Bit?


[youtube]gNRoJipbAOU[/youtube]

My man, 16 Bit is naaaaasty.
December 15, 2009 @ 11:46 AM
plAinaNdsImpLe

Post: 367

Join Date: Jun 2009

Location: old london town

December 15, 2009 @ 11:55 AM
Shaun

Post: 3825

Join Date: Feb 2007

Location: London

[youtube]gNRoJipbAOU[/youtube]

My man, 16 Bit is naaaaasty.


Yeah, that's big! I'm real happy for them, my brother was housemates with 'em in '08 & there still touring the world. Recently Chase & Status called wanting to work with them.
December 17, 2009 @ 02:34 AM
Sk00tZ

Post: 476

Join Date: Jan 2007

Location: Las Vegas

That sweet shop tune is fuckin nasty!
December 17, 2009 @ 01:33 PM
Flatland Funk

Post: 4144

Join Date: Oct 2006

Location: Lauderhill,Fl

Sorry if it's been posted already. It's a classic though, so you probably wouldn't mind anyways.

www.youtube.com/watch?v=zMR5K2QWfJk
classic

www.youtube.com/watch?v=1lDHWFF87LA
www.youtube.com/watch?v=57FK4UVBB_k
December 17, 2009 @ 10:17 PM
kilogram

Post: 1540

Join Date: Aug 2009

Location: Gaza

Anyone heard of 16-Bit?


god i fuckin hope so

anyways

www.youtube.com/watch?v=sP90uEIWeZM
December 17, 2009 @ 11:33 PM
Exo

Post: 984

Join Date: Jan 2008

Location: SF x SJ

www.youtube.com/watch?v=yZ7ogY2mZAI

KOANsound is too dope.
December 17, 2009 @ 11:58 PM
December 18, 2009 @ 10:49 AM
plAinaNdsImpLe

Post: 367

Join Date: Jun 2009

Location: old london town

www.youtube.com/watch?v=yZ7ogY2mZAI

KOANsound is too dope.


yezzir...mafia is sweet
December 19, 2009 @ 03:09 AM
D

Post: 1364

Join Date: Dec 2008

Location: Tampa, FL

[youtube]0i4KXrOc3NQ[/youtube]
December 20, 2009 @ 05:14 PM
bobbyd134

Post: 28

Join Date: Dec 2008

Kid sister is mah shit
December 21, 2009 @ 10:35 PM
exhale

Post: 1023

Join Date: Jul 2009

Location: In your heart.

December 21, 2009 @ 10:56 PM
greally

Post: 179

Join Date: Jan 2009

Location: New Zealand

this is what we listen to in NZ, americans music is sooooooo shit compared to this.

hold on, sit tight, and enjoy your NZ experience =)

December 22, 2009 @ 08:44 PM
Shaun

Post: 3825

Join Date: Feb 2007

Location: London

December 22, 2009 @ 10:08 PM
D

Post: 1364

Join Date: Dec 2008

Location: Tampa, FL

[youtube]NWkYXLPcZhc[/youtube]
December 23, 2009 @ 12:19 AM
Exo

Post: 984

Join Date: Jan 2008

Location: SF x SJ

^
damn.
and sample that comes in at 0:41 cool


www.youtube.com/watch?v=WEggi5tIx2w
December 26, 2009 @ 01:54 PM
COREYh

Post: 485

Join Date: Nov 2007

Kromestar but that's about it
December 26, 2009 @ 11:41 PM
Lew

Post: 3336

Join Date: Apr 2007

Location: Los Angeles

this is what we listen to in NZ, americans music is sooooooo shit compared to this.

hold on, sit tight, and enjoy your NZ experience =)


wow i was JUST about to post this, what the fuck haha

song is dope, so is Mt eden- still alive.

you recommend anymore dubstep you guys listen to out there?
December 27, 2009 @ 08:58 AM
99%Shit

Post: 3457

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario

[youtube]NWkYXLPcZhc[/youtube]


Ill, been looking for this on its own for a bit, favourite track in Milky Pie.

narsha.narsha.narsha

December 27, 2009 @ 02:22 PM
lstplcwnr

Post: 1192

Join Date: Oct 2009

Location: 604


insta/twitter/tumblr/cargo: sihalanick

December 27, 2009 @ 10:45 PM
undercover.

Post: 1308

Join Date: Sep 2009

^God damn Mt. Eden is fucking consistent.
That's the best track i've heard in a while.
Fuck.
December 28, 2009 @ 02:10 AM
Exo

Post: 984

Join Date: Jan 2008

Location: SF x SJ

December 28, 2009 @ 03:36 AM
lstplcwnr

Post: 1192

Join Date: Oct 2009

Location: 604

mhmmm.
just got into dubstep, mt eden dnb was a good eye opener

insta/twitter/tumblr/cargo: sihalanick


Please login first to reply.
Back To Top