Dubstep

November 07, 2009 @ 09:05:28 AM
Post: 4118
Join Date: Oct 2006
Location: Lauderhill,Fl
haha cosign
November 07, 2009 @ 09:19:29 AM
Post: 363
Join Date: Jun 2009
Location: old london town
LOL! i FOUND and SHOWED that song to .nine in the Shoutbox

lawl, i am the Dubstep master WSUH!!!!!


guided relaxation dub is waaaaaaaaaaaaaaay old
November 07, 2009 @ 09:28:53 AM
Post: 4118
Join Date: Oct 2006
Location: Lauderhill,Fl
^true and just found the latest suhk knight on youtube
http://www.youtube.com/watch?v=xu4_aOCHn1k
http://www.youtube.com/watch?v=wKZ-ZHEiEfY
http://www.youtube.com/watch?v=q-JHg5GCM3A

the other rinsed shit like ganja dub and hands in your pockets is also uploaded
November 07, 2009 @ 13:05:50 PM
Post: 1286
Join Date: Sep 2009
Anybody listen to 16Bits new mix?
Shit is gooooood.
http://www.dubstepforum.com/16bit-the-milky-pie-mix-t102652.html
November 08, 2009 @ 13:29:14 PM
Post: 1286
Join Date: Sep 2009
November 09, 2009 @ 00:45:13 AM
Post: 222
Join Date: Sep 2009
Yo what songs are these?

Found the first one.

http://www.youtube.com/watch?v=o_OH3tLGSGI
November 09, 2009 @ 08:51:32 AM
Post: 1659
Join Date: May 2008
Location: Scotland
November 09, 2009 @ 09:49:51 AM
Post: 1522
Join Date: Aug 2009
Location: Gaza


i played this song in my room while my roommate was sleeping, and when he woke up he was like "what the fuck was that song you were playing, i just had the most intense dream ever".

16 bit are fucking unstoppable right now
November 09, 2009 @ 09:50:54 AM
Post: 222
Join Date: Sep 2009
Thank you! smokeyface
November 09, 2009 @ 12:38:16 PM
Post: 739
Join Date: Jun 2009
Location: Miami
suhk knight is dub/minimal dopeness, tooo chill.
November 09, 2009 @ 20:26:45 PM
Post: 3211
Join Date: Dec 2007
Location: 510
Just getting into Dub with "Skream!"

Recommend me some more entry level ishh
November 09, 2009 @ 20:53:10 PM
Post: 1286
Join Date: Sep 2009
The fuck?

Prashant get the fuck out.
November 09, 2009 @ 23:04:23 PM
Post: 222
Join Date: Sep 2009
You're cool Ian, my bad. I understand you've been into the dubstep genre for a few years now, am I correct? lol.

nah though seriously get off my dick, find life outside the internet. no need for you to post my name everytime you see me post.
November 10, 2009 @ 00:57:49 AM
Post: 1286
Join Date: Sep 2009
Alright prashant, now that we know you're wearing pants.
Please leave this thread.
November 10, 2009 @ 12:03:46 PM
Post: 4118
Join Date: Oct 2006
Location: Lauderhill,Fl
you're such a tool dawg. dubstep/garage/funky is about enjoying the music and vibzin out. you've obviously just started listening to dubstep and you're claiming superiority over others. smh...

http://www.youtube.com/watch?v=zA0FvMd6-8g


and joker is gonna be in miami next thursday :]]]
November 10, 2009 @ 20:25:55 PM
Post: 1286
Join Date: Sep 2009
Why the fuck do you hate me?
I never claimed superiority of others.
Fuck you.
November 10, 2009 @ 21:49:28 PM
Post: 222
Join Date: Sep 2009
You obviously did by telling me to get the fuck out because I asked the name of two songs. Everyone knows you used to listen to whiny indie music. Get on that emo music and kill yourself, I'm sure you mother would appreciate it more than how you father left both your asses.

8=====D
November 14, 2009 @ 14:45:23 PM
Post: 757
Join Date: Apr 2009
Location: seattle

Easy mang...

November 14, 2009 @ 18:18:16 PM
Post: 1223
Join Date: Apr 2008
I already posted that, man...
November 15, 2009 @ 01:35:48 AM
Post: 757
Join Date: Apr 2009
Location: seattle
my b

Easy mang...

November 15, 2009 @ 20:09:10 PM
Post: 4118
Join Date: Oct 2006
Location: Lauderhill,Fl
You obviously did by telling me to get the fuck out because I asked the name of two songs. Everyone knows you used to listen to whiny indie music. Get on that emo music and kill yourself, I'm sure you mother would appreciate it more than how you father left both your asses.

8=====D


lol damn

http://www.youtube.com/watch?v=wbM3nFQlC3w
November 16, 2009 @ 05:06:17 AM
Post: 1350
Join Date: Dec 2008
Location: Tampa, FL
Originally posted by Inactive User


Anxiously waiting for Joker to release this track already! Shit's so dooooope.
November 16, 2009 @ 05:27:03 AM
Post: 398
Join Date: Feb 2008
Location: shanghai

www.marcressang.com

November 16, 2009 @ 20:11:54 PM
Post: 1223
Join Date: Apr 2008
anybody else download the wu tang enter the dubstep cd? i listened to it while snowboarding today, its pretty fuckin dope


Yes

http://www.youtube.com/watch?v=7glrZ4e4wYU
http://www.youtube.com/watch?v=mCw_x0vYidw
November 17, 2009 @ 09:20:08 AM
Post: 1234
Join Date: Feb 2007
November 17, 2009 @ 12:11:47 PM
Post: 4118
Join Date: Oct 2006
Location: Lauderhill,Fl
Anxiously waiting for Joker to release this track already! Shit's so dooooope.


take the drive down to mia for thursday night to see him haha
November 17, 2009 @ 12:16:38 PM
November 17, 2009 @ 13:44:59 PM
Post: 11
Join Date: Aug 2008
Chea
November 17, 2009 @ 17:13:00 PM
Post: 187
Join Date: Oct 2009
this song fuckin made my month

http://www.youtube.com/watch?v=wuxB3GWwKes&feature=related

this is my shit, dat bass smokeyface
November 17, 2009 @ 18:32:04 PM
Post: 1223
Join Date: Apr 2008
this song fuckin made my month

http://www.youtube.com/watch?v=wuxB3GWwKes&feature=related

this is my shit, dat bass smokeyface


Love this song, found it in the old dubstep thread a few months ago.
Please login first to reply.
x