Future - Honest album

Apr 24, 2014 @ 03:44
I cannot stress enough how much I hated Future on hooks (and still do) prior to his album. But god damn, this album is a heater

•••

Apr 24, 2014 @ 04:28
bddddddddddddddddddddd
stick em
Apr 24, 2014 @ 06:24
Future is really good at making trap music but his pop songs sucks.

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

Apr 24, 2014 @ 22:45
That first track "look ahead" is amazing beat wise, the production on this album is crazy

- System

Apr 25, 2014 @ 03:09
Only listened to about half but I'm just kinda meh about it. What tracks are the best? Everyone is hyping up benz friendz but I wasn't that impressed besides andre's feature was coo
Apr 25, 2014 @ 03:56
Only listened to about half but I'm just kinda meh about it. What tracks are the best? Everyone is hyping up benz friendz but I wasn't that impressed besides andre's feature was coo
Listen to Special , and Covered in Money

- System

Apr 25, 2014 @ 07:11
Maybe my ears are broken...i don't hear how this guy's lyrics and flow are being praised.
Apr 28, 2014 @ 08:33
That first track "look ahead" is amazing beat wise, the production on this album is crazy
Yea man look ahead is fucking crazy, imagine what a real rapper could have done with that
Apr 28, 2014 @ 15:47
Future has been the best out for a couple years now, although his ultra pop shit he's been putting out lately can be kind of wierd 
May 01, 2014 @ 13:15
Damn album was better than I thought it would be. I wish faded and dem was on the album though still a good 12 songs I fucks with.
May 01, 2014 @ 21:44
That look ahead beat sounds a lot like Murder to Excellence off WTT but maybe a little better.

Move That Dope is really the only song I want to listen to again on an occasion.  I love that him and pusha t did it live on Jimmy fallon, just rapping about coke to the whole damn nation haha
May 02, 2014 @ 12:46
album of the year
Please login first to reply.