Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
May 19, 2013 @ 03:29 PM
scarlem

Post: 376

Join Date: Aug 2008

Location: toronto/seoul

https://soundcloud.com/partyomo/

just heard of this dude today, reppin toronto/sauga.
supposedly signed to OVO, only got 2 songs but both go hard.
May 19, 2013 @ 08:30 PM
@abgohard1

Post: 1710

Join Date: Jan 2011

Location: JERSEY HOE

yeah kid is making better music then abel;s new shit imo
May 19, 2013 @ 10:19 PM
tmwtg

Post: 3096

Join Date: Jun 2009

Not bad. Let's see what he can do.
May 20, 2013 @ 05:27 AM
markstrange

Post: 92

Join Date: Mar 2010

it's party next door not partyomo 

https://soundcloud.com/str_nge

May 21, 2013 @ 04:51 PM
lifes outro .

Post: 539

Join Date: Feb 2010

Location: new york.

Really bumping their shit, good stuff. Reading blog posts relating him to the Weeknd though and maybe I'm not paying attention enough but neither artists are similar imo
June 21, 2014 @ 02:50 PM
REVS

moderator

Post: 3432

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

Little of a bump, but I stumbled onto this album last night. Thought it was decent, anyone still listening to his shit?


I prefer carcinogens to endorphins.

June 21, 2014 @ 03:41 PM
Lonny Vercetti

Post: 22

Join Date: Jun 2014

Location: Cloud10

Holy Shit!...Now I See Why Ppl Say He Ripped Off The Weekend...I'd Never Listened Until Now..same singing style, subject matter etc....wtf..NO BUENO.lol


Wish I could pretend this didnt sound exactly like Abel also,because it was a couple good beats there..

Acid Drips, Purple Drank You Can Have A Sip.

June 22, 2014 @ 02:49 PM
Tsundere

Post: 306

Join Date: Jun 2012

Location: pallet town

he barely evendoes the falsetto shit like weeknd, and he "raps" a lot mpre
if anything this du's a rip off of drake lmfao
i like the new shit hes come out with since the album, persian rugs is my shit cool
June 24, 2014 @ 07:50 AM
SNTA909

Post: 32

Join Date: Jun 2014

that persiAN rugs song stuck in my head
June 28, 2014 @ 12:10 AM
REVS

moderator

Post: 3432

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA


I prefer carcinogens to endorphins.

June 30, 2014 @ 12:35 AM
Auguste

Post: 2090

Join Date: Jun 2009

Location: LA

he's a hit or miss for me, but I'll keep listening. maybe it'll grow on me

I had taken the words out of his mouth and filled it with fart.

July 6, 2014 @ 02:33 PM
a_sarr

Post: 8

Join Date: May 2014

Location: NYC

i fuck wit' him, mostly cause his production is on point

https://soundcloud.com/a_sarr | NOT EVEN

July 7, 2014 @ 12:51 AM
qhegotgame

Post: 4

Join Date: Apr 2010

I've been the biggest fan since his first tape dropped hope he's realizing another one soon
July 7, 2014 @ 06:46 PM
hthoarder

Post: 4

Join Date: Jul 2014

So dudes legit? I can't listen to the stuff right now but I definitely will when I get off.
Been hearing a lot about this guy from friends and the twitter world loves him.
July 7, 2014 @ 07:17 PM
ThaGoldenBoy

Post: 1719

Join Date: Feb 2012

Location: UK

Might aswell listen to the Weeknd to be honest..

I remember listening to a PND song last year and it was kinda meh
July 7, 2014 @ 10:33 PM
LosAngel

Post: 3

Join Date: Jul 2014

I don't know if it's fair to just dismiss him as a clone. His album was released on OVO Sound, so I suppose it's fair to assume that his music would be in the same vein as Abel/Aubs'. Besides, we can't say that the vast majority of hip hop covers exhaustive variety in subject matter either. It's like saying there's no sense in listening to Frank Ocean because his subject matter and tone is similar.
July 8, 2014 @ 06:16 AM
khalil11

Post: 17

Join Date: Apr 2014

Location: b o s

I remember the first time I heard Make A Mil.......



Look at him now
July 8, 2014 @ 06:17 AM
khalil11

Post: 17

Join Date: Apr 2014

Location: b o s

Little of a bump, but I stumbled onto this album last night. Thought it was decent, anyone still listening to his shit?

Still from a year ago, and still waiting on what he got next

The replay value on this tape is vicious. Reason why a few tracks are pretty short 
July 8, 2014 @ 06:19 AM
khalil11

Post: 17

Join Date: Apr 2014

Location: b o s

I don't know if it's fair to just dismiss him as a clone. His album was released on OVO Sound, so I suppose it's fair to assume that his music would be in the same vein as Abel/Aubs'. Besides, we can't say that the vast majority of hip hop covers exhaustive variety in subject matter either. It's like saying there's no sense in listening to Frank Ocean because his subject matter and tone is similar.
whewww. Facts.

Please login first to reply.
Back To Top