[Official] - YUNG LEAN Discussion Thread

April 25, 2013 @ 21:13:13





emotional boys YUNGLEAN is truth
disqus
April 25, 2013 @ 21:16:33

very nice fam.
April 25, 2013 @ 21:26:12

Inactive User

#sadwave #emotionalboys #sadboys

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 26, 2013 @ 03:08:00
http://www.youtube.com/watch?v=i3EFzt4bRto

(✿◠‿◠)

April 26, 2013 @ 05:36:51
emotional shawty
April 26, 2013 @ 05:48:51
A white Nicky D's???
April 26, 2013 @ 06:51:27
"I wanna twerk for the rest of my life."
April 26, 2013 @ 07:49:55
shit is so confusing, but i cant stop listening smokeyface
April 26, 2013 @ 09:18:25
His beat selection is so dope, whoever produces for him >

But his bars make no sense (Isn't he meant to be trolling?)
April 26, 2013 @ 09:47:11
bruh kanye need to tap yung lean and do a mega remix to ginseng strip
April 26, 2013 @ 13:53:14
sadboys changed my life

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 26, 2013 @ 20:25:31
i fucks with this tbh.

tumblr: bankpaper.tumblr.com Instagram: @bankpaper

April 28, 2013 @ 18:25:07
Originally posted by Inactive User
i fucks with this tbh.
Same... tbh
April 29, 2013 @ 23:40:08
smokeyface new shit smokeyface
April 30, 2013 @ 00:21:30

hansum is 4ever

April 30, 2013 @ 00:48:02
Damn, Thank you for putting me on this shit. Very Cloudy. #emotional #tentoesforthehoes
April 30, 2013 @ 09:56:23
yung gud shorty's production is pretty dope.
but forreal i wanna hear some big name artist hop on that ginseng strip beat
April 30, 2013 @ 11:58:43
Tbh the beats are all it is, theyre so dope. Yung Lean himself adds nothing being honest.

Sweden has some dope producers for some reason.
April 30, 2013 @ 13:56:53
His beat selection is so dope, whoever produces for him >

But his bars make no sense (Isn't he meant to be trolling
why does everyone that makes music like this have to be "trolling"? can't people just make fun music anymore?
April 30, 2013 @ 14:09:08
His beat selection is so dope, whoever produces for him >

But his bars make no sense (Isn't he meant to be trolling
why does everyone that makes music like this have to be "trolling"? can't people just make fun music anymore?
Nah I'm not saying that, trolling makes it sound like its a bad thing I guess. Was just commenting on why he lyrics didn't mean to make sense and stuff. It was Cobain who advocated the sound of lyrics over the meaning, sometimes rhyming gibberish sounds better than some amazingly deep lyrics so for me Lean's lyrics aren't necessarily a bad thing.

I just think the beats make the songs much better than they are, we have to be honest he's making rap songs so critiquing the lyrics isn't necessarily out of this world. Trolling was abit of the wrong word to use though, my mistake.

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 30, 2013 @ 22:39:19
this is too fire
April 30, 2013 @ 23:49:24
bitches come and go, bruh, butchu know i stay

smokeyface LOL

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

May 01, 2013 @ 00:57:00
BET HE DONT SIP LEAN DOEE #SYRUPBOYZ

YUNG PREME LXRD

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

May 01, 2013 @ 02:01:33
Need some info on his bucket/jacket combo in the Ginseng Strip music video.


#Luxurious  
i think i saw a swoosh logo on the bucket fam
the parkas what i really fuck with though
May 01, 2013 @ 07:35:15
Need some info on his bucket/jacket combo in the Ginseng Strip music video.


#Luxurious  
i think i saw a swoosh logo on the bucket fam
the parkas what i really fuck with though
Please login first to reply.
x