Official Paid Dues 2013 Lineup

Jan 24, 2013 @ 04:39
that yellow over white background 


thoughts doe?

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Jan 24, 2013 @ 06:46
Macklemore second billing to Kendrick Lemar? Really? Also, Kendrick Lemar is mad boring live. Hopefully the other dudes in Black Hippy are more entertaining.
Jan 24, 2013 @ 06:56
Flatbush Zombies yeah boi!, elzhi and Madgibbs well worth it
Jan 24, 2013 @ 07:03
yeah im kind of surprised to see macklemore & ryan lewis up there towards the top. good for them tho

•••

Jan 24, 2013 @ 07:11
when is paid dues ? o:
Jan 24, 2013 @ 15:54
March 30... I may actually go to this one just because of G&E and Black Hippy as a whole is gonna be there...
Jan 24, 2013 @ 17:05
Macklemore second billing to Kendrick Lemar? Really? Also, Kendrick Lemar is mad boring live. Hopefully the other dudes in Black Hippy are more entertaining.
schoolboy q is dope as fuck live at least
Jan 24, 2013 @ 17:32
Saw 90% of these artists already and fuck their rape price.

Don't badmind me.

Jan 24, 2013 @ 19:08
damn this fucking list is crazy! im maws deffenitly gonna be there
Jan 24, 2013 @ 19:11
My bro Stevie Crooks on the lineup this year. His show will be better than almost everyone elses believe me don't sleep on that

www.NickyDsss.com

Jan 24, 2013 @ 22:37
trinidad james in dis doe
Jan 29, 2013 @ 02:55
Word on the street this guy is signing with def jam
http://youtu.be/UVzVOJwMsTc
Please login first to reply.