December 15, 2012 @ 07:00 PM
@abgohard1

Post: 1710

Join Date: Jan 2011

Location: JERSEY HOE

Directed by brook bobbins
download MURK
ICK
December 15, 2012 @ 07:26 PM
NZOO

Post: 2903

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka

 This shit was pretty ill cool   

Don't badmind me.

December 15, 2012 @ 09:14 PM
hbphilly

Post: 282

Join Date: Sep 2012

Location: Philadelphia

second and third dudes killed it..third verse sounded very pharcyde
December 15, 2012 @ 09:14 PM
hbphilly

Post: 282

Join Date: Sep 2012

Location: Philadelphia

second and third dudes killed it..third verse sounded very pharcyde
December 17, 2012 @ 01:09 AM
December 20, 2012 @ 06:47 AM
NZOO

Post: 2903

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka

Damn thats a good look, you nigga puttin in work.

Don't badmind me.

January 4, 2013 @ 06:39 PM
January 4, 2013 @ 06:51 PM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

Bruh how the fuck do you get so much exposure? No hate serious ass question. I be on my grind but I aint out there like that. I'm not really a fan of your shit but I see you out there nigga. Respect.

http://soundcloud.com/anonymousnigger

January 4, 2013 @ 07:21 PM
@abgohard1

Post: 1710

Join Date: Jan 2011

Location: JERSEY HOE

it all boils down to just not being a fucking douche bag,  foreally tho, you wanna do somthing anything at all you gotta realize first you are not the first person to ever fucking do it. +++ $tay po$itive
http://theinnercitykids.tumblr.com/
January 4, 2013 @ 08:22 PM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

Do you mean not be a douche to make connections?

http://soundcloud.com/anonymousnigger

January 4, 2013 @ 11:27 PM
scarlem

Post: 376

Join Date: Aug 2008

Location: toronto/seoul

shit is raw,
og hb fam lookin good cool
January 16, 2013 @ 03:11 PM
@abgohard1

Post: 1710

Join Date: Jan 2011

Location: JERSEY HOE

thanx bro, bump
January 16, 2013 @ 03:11 PM
@abgohard1

Post: 1710

Join Date: Jan 2011

Location: JERSEY HOE

January 17, 2013 @ 02:57 AM
bengrimm83

Post: 175

Join Date: Dec 2012

I think hes saying dont be a stuck up asshole most dudes that rap think their the shit and act like assholes to people that could of helped them out they only start to be cool with them when they realize they can use them
July 8, 2013 @ 04:27 AM
tanqueray

Post: 535

Join Date: Jul 2006

It's crazy that I JUST saw this today. I gave the dude that beat I think almost a year ago.

Please login first to reply.
Back To Top