Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
December 13, 2012 @ 06:23 PM
MeroWavy

Post: 387

Join Date: Apr 2009

it leaked and its sucks, theirs like 2-3 good songs on it

people who say they like it are just bandwaggoning

sounds nothing like back from the dead

6/10 at best
lmao bullshit
album is straight bangers fuck u mean

"people who say they like it blah blah blah" 
so niggas cant have an honest opinion?
yall muhfuckas man ...

but the album is dope minus 2 songs , nothing i wouldnt expect from keef 
i don't see any change in his style honestly
December 13, 2012 @ 06:24 PM
MeroWavy

Post: 387

Join Date: Apr 2009

dbl post ....
December 13, 2012 @ 09:27 PM
Fruity Nigga

Post: 67

Join Date: Dec 2012

chief about blow up though, this album is very listen to able if u know what i mean. And its cool to listen to chief keef so he gonna get a whole heap of people jumping on the bandwagon cause hes cool and its easy to listen to.

I just think this album defeats the whole point of listening to chief keef basically
lol at people who try to find meaning in listening to a type of music..who gives a fuck.. its just music..you don;t get an xbox type achievement for listening to music..the album is dope even if it isn't as aggresive or drill as BFTD
are u gay dude?

this album sucks dick, it doesnt sound good. it doesnt sound as good as his old one. If u think im listening to chief keef for a meaning then u are a severly lost and hurt soul. who the fuk listens to keith cozart for a meaning

i listen to it for the energy but now i cant get that because this poor little nigerian decided to throw in auto tune and completely killed his vibe, u dumb ass.

suck a pecker 
December 14, 2012 @ 12:11 AM
The Fiasco

Post: 2549

Join Date: Apr 2006

Location: Chicago.

this shit blows ass. There's maybe three or four good songs. What's with all these slow ass beats? smfh lacking hella energy.

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off

December 14, 2012 @ 03:07 AM
gakidou134

Post: 130

Join Date: Nov 2010

chief about blow up though, this album is very listen to able if u know what i mean. And its cool to listen to chief keef so he gonna get a whole heap of people jumping on the bandwagon cause hes cool and its easy to listen to.

I just think this album defeats the whole point of listening to chief keef basically
lol at people who try to find meaning in listening to a type of music..who gives a fuck.. its just music..you don;t get an xbox type achievement for listening to music..the album is dope even if it isn't as aggresive or drill as BFTD
are u gay dude?

this album sucks dick, it doesnt sound good. it doesnt sound as good as his old one. If u think im listening to chief keef for a meaning then u are a severly lost and hurt soul. who the fuk listens to keith cozart for a meaning

i listen to it for the energy but now i cant get that because this poor little nigerian decided to throw in auto tune and completely killed his vibe, u dumb ass.

suck a pecker 
lol bruh i really don't give a shit if you like him or not to be honest .this shit bumps in the whip and you were the one sayin there was some "point" to listening to chief keef..you sound like a fucking frail white boi hipster kid .."omigod i listen to chief keef..i hope my black friends like my frail ass"..and lol at you constantly bringing up dick sucking..you gay bruh? its okay theres nothing wrong in being gay..go swim in frank's ocean...
December 14, 2012 @ 03:07 AM
gakidou134

Post: 130

Join Date: Nov 2010


December 14, 2012 @ 08:10 AM
Shammgod

Post: 681

Join Date: May 2010

listened to this album like 3x all the way through while studying for finals
not as good as his mixtapes, but still decent
he overused the whole "tadoe off that molly" line or variations of it. i swear it was in like 1/4 of the songs.
December 14, 2012 @ 08:44 AM
Jollibee.

Post: 2176

Join Date: Apr 2012

This is the shit i dont like
December 14, 2012 @ 08:51 AM
modernmischief

Post: 2479

Join Date: Feb 2009

Location: Richmond,VA

This shit knocks,a little too much autotune and slow downtrotted beats,and "Tadoe off that molly" references like fam already said,but overall a straight banger,his second album with be nuts I can already tell.
December 14, 2012 @ 08:52 AM
modernmischief

Post: 2479

Join Date: Feb 2009

Location: Richmond,VA

This shit knocks,a little too much autotune and slow downtrotted beats,and "Tadoe off that molly" references like fam already said,but overall a straight banger,his second album with be nuts I can already tell.
December 14, 2012 @ 02:10 PM
keety

Post: 266

Join Date: Jun 2012

his second album with be nuts I can already tell.
I don't think you can, I'm a fan of him personally but I can be sure he'll have some bangers in the future and perhaps a few decent tapes. But it seems as if its a curse to have a banging mixtape to be only followed by a mediocre album release. 
December 14, 2012 @ 02:14 PM
e_money

Post: 780

Join Date: Nov 2008

whack!!

back to Trinidad James until the next one comes around.
December 14, 2012 @ 11:55 PM
Jay_Bird

Post: 4030

Join Date: Oct 2006

Location: NACOGDOCHES,TEXAS

wonder how much he gonna sell..


I hope his bitch ass brick in sells
December 16, 2012 @ 03:51 AM
Konglo

Post: 297

Join Date: Aug 2008

this is bitch i'm ballin music so if you're not ballin then you probably don't like it.
December 16, 2012 @ 06:24 PM
$$$$$

Post: 1773

Join Date: May 2011

Location: NY

this shit goes too hard. Its been on heavy rotation and every song bangs at a party. cool
December 16, 2012 @ 09:07 PM
STREETSTRUCK

Post: 372

Join Date: Jul 2008

Location: The Trap

I dont take Fruity Nigga serious after what he posted in the WDYT thread 

TWITTER: @THESUSGOD IG: STREETSTRUCKBIZ WEB STORE: WWW.STREETSTRUCK.BIZ

December 16, 2012 @ 10:41 PM
atmo

Post: 74

Join Date: Apr 2009

Location: bay 2 la

chief keef exemplifies the american dream. 

http://sequence.us/

December 17, 2012 @ 06:39 AM
sado

Post: 3318

Join Date: Jul 2009

December 17, 2012 @ 06:41 PM
Bandwagon

Post: 787

Join Date: Jul 2009

Location: the yay

hate being sober slapssssss
December 18, 2012 @ 10:22 AM
Jay Z

Post: 260

Join Date: Sep 2012

Keef fen to drop a classic today and I am going to cop it in the physical.

inb4 HB Fagots come thought with hate just to be #thefirsttohate 
December 18, 2012 @ 01:52 PM
nfairmax

Post: 64

Join Date: Nov 2012

haw haw haw laughing to the bank like haw haw haw
December 18, 2012 @ 01:55 PM
e_money

Post: 780

Join Date: Nov 2008

..... ....
December 18, 2012 @ 08:33 PM
MF CHEUNG

Post: 1106

Join Date: Apr 2008

Location: Canada

haw haw haw laughing to the bank like haw haw haw
Lmao.
December 19, 2012 @ 01:31 AM
filthavenue

Post: 1247

Join Date: Dec 2010

Location: vancouver


http://filthavenue.tumblr.com/

December 19, 2012 @ 09:44 AM
Jay Z

Post: 260

Join Date: Sep 2012

Wasnt the video with him Fif and Wiz supposed to drop the same day the album dropped. WTF where is it
December 19, 2012 @ 10:00 AM
BlackBananas

Post: 245

Join Date: May 2009

Grammy potential i think
December 19, 2012 @ 04:35 PM
The Fiasco

Post: 2549

Join Date: Apr 2006

Location: Chicago.

Wasnt the video with him Fif and Wiz supposed to drop the same day the album dropped. WTF where is it
They never made it bc Keef never showed up to the shoot lol

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off

December 21, 2012 @ 01:54 AM
bugzzz

suspended

Post: 967

Join Date: Oct 2012

Location: Canada

bruh this album is a solid 4/5

theres only rly one whack song(laughin to the bank) on the regular version, the rest get a nigga turnt as fuck

fav tracks:
hallejuah
understand me
diamonds
love sosa
hate bein sober

and the bonus tracks Citgo and Kobe go hard as fuck too
December 22, 2012 @ 03:31 AM
Cokane

Post: 73

Join Date: Dec 2012

Laughin To The Bank is the best song of 2012

don't ride my wave


Please login first to reply.
Back To Top