Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
November 30, 2012 @ 05:28 AM
backlikethat

Post: 5231

Join Date: Feb 2009

Comes out next Tues. but it leaked.
November 30, 2012 @ 05:46 AM
backlikethat

Post: 5231

Join Date: Feb 2009

Rise Above WAS EFFING AMAZING until i heard amber rose....
November 30, 2012 @ 07:28 AM
andrew9092

Post: 214

Join Date: Oct 2012

wiz is horrible now
November 30, 2012 @ 08:22 AM
THiZZ

Post: 2676

Join Date: Jun 2007

Location: Los Angeles

The Plan was the only song i liked...
November 30, 2012 @ 05:30 PM
Mellowhigh_P

Post: 45

Join Date: Jun 2011

Location: Oxford

this nigga is confused. first you put out rolling paper after kush and orange juice and then you put out this before taylor allderdice. maybe he should stick to mixtapes. i will give this album another spin but right now this shit is a 5.5-6/10
November 30, 2012 @ 05:30 PM
Mellowhigh_P

Post: 45

Join Date: Jun 2011

Location: Oxford

after taylor allderdice i meant
November 30, 2012 @ 06:35 PM
StephonPurham

Post: 504

Join Date: Nov 2010

disappointing...the only thing that could of saved this album is if the 2 tracks Juicy J were on were bangers....sadly they wernt and this album fucking blows....
November 30, 2012 @ 08:14 PM
backlikethat

Post: 5231

Join Date: Feb 2009

Albums sucks.

There are a couple songs i like though.

Its nothin, Remember you, Rise Above, Medicated, The Plan.

Other than those, its doo doo
November 30, 2012 @ 09:22 PM
NZOO

Post: 2811

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka

I saw him on Jimmy Kimmel and this nigga jocking Wayne rock shit a lil bit... He really just trying to be mainstream af which sucks for his fans that followed him.

Don't badmind me.

November 30, 2012 @ 10:25 PM
playboyxxx

Post: 917

Join Date: May 2011

Location: naw

ayo, 4 minutes into no limit until the end is fire. album better than RP but thats not saying too much. the pharrell track was pretty nice too till that other dude and amber came on

pink like hamilton

December 1, 2012 @ 12:04 AM
mrh

Post: 3085

Join Date: Aug 2006

Location: MN

i'm gonna hope you guys just kinda hate wiz regardless of what he puts out. Downloadin now so we'll see
December 1, 2012 @ 12:25 AM
thelifersgroup

Post: 14

Join Date: Nov 2012

i'm a HUGE wiz fan... but he disappointed me with this. another album failed...
December 3, 2012 @ 05:52 AM
mrh

Post: 3085

Join Date: Aug 2006

Location: MN

i'm not gonna lie this album is exactly what i wouldve expected from wiz at his best at this point in his career.  its definitely his style so idk what you guys would expect.  beats are pretty dope and what i was expecting, rapped about weed and having so much money the whole album, didn't expect anything different
December 3, 2012 @ 06:25 AM
tmwtg

Post: 3096

Join Date: Jun 2009

Don't you guys think this new look is pushed by his label?

Anyhow, this album's not too bad, but damn, you just gotta reminisce about old Wiz/K&OJ.
December 3, 2012 @ 07:52 AM
Kimo 先生

Post: 1925

Join Date: Nov 2010

Location: Hawai'i

Kush & OJ was wiz at his prime

http://tinyurl.com/3dln5qa

December 5, 2012 @ 02:30 AM
filthavenue

Post: 1247

Join Date: Dec 2010

Location: vancouver

Cabin Fever 2 was better than this.

http://filthavenue.tumblr.com/

December 5, 2012 @ 03:14 AM
backlikethat

Post: 5231

Join Date: Feb 2009


Cabin Fever 2 was better than this.
na
December 5, 2012 @ 03:28 AM
abrok99

Post: 126

Join Date: Sep 2009

pharrell has the best verse all album
December 5, 2012 @ 03:29 AM
abrok99

Post: 126

Join Date: Sep 2009

double post- mods delete

Please login first to reply.
Back To Top