Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
October 7, 2012 @ 04:36 AM
wavyguy

Post: 129

Join Date: Jul 2012

came across their music on youtube.. some deep illuminati type shit. kinda feelin it though. listen to About You - XXYYXX
October 7, 2012 @ 07:07 AM
Spankbank

Post: 3914

Join Date: Sep 2008

Location: Crooklyn

you are extremely late on xxyyxx
i also didn't know chillwave = illuminati
cool
October 7, 2012 @ 07:16 AM
xVILLN

Post: 6305

Join Date: Mar 2010

Location: LA

lmao

http://illestxvillian.tumblr.com/

October 7, 2012 @ 01:17 PM
snake?Snake?!SANKE!

Post: 1892

Join Date: Mar 2010

Location: Phx

its not a their you nincompoop its one 16 year old

rollin' down the strip on vogues comin up slammin cadillac does

October 7, 2012 @ 04:04 PM
eidaow

Post: 1145

Join Date: Sep 2010

Location: canada

homie might even be 17 now

~ h a n s u m ~

October 7, 2012 @ 04:42 PM
wavyguy

Post: 129

Join Date: Jul 2012

i don't listen to much of that genre so I'm lookin for diff stuff.. my bad fam..
October 7, 2012 @ 09:27 PM
teows

Post: 1117

Join Date: Jul 2012

Location: traphouse


i was fuckdante. love sosa gucci coach out the bitches weave merc out

October 7, 2012 @ 11:38 PM
snoopdoug

suspended

Post: 510

Join Date: Jul 2012

Location: beep.

he's only 16??! /ashamed of myself for being 19..../

jonjakob.blogspot.com

October 8, 2012 @ 12:05 AM
bjornvan

Post: 1172

Join Date: Sep 2012

lmao @ illuminati
October 8, 2012 @ 12:06 AM
snake?Snake?!SANKE!

Post: 1892

Join Date: Mar 2010

Location: Phx

he wack af very overrated tho

rollin' down the strip on vogues comin up slammin cadillac does

October 8, 2012 @ 05:51 PM
bobby

Post: 703

Join Date: Apr 2010

banged a couple his tracks on some blowed shit that were straight.

very overrated imo

Please login first to reply.
Back To Top