Official The Underachievers Thread

October 17, 2012 @ 14:00:53
October 25, 2012 @ 08:48:49
crazy dudes, cant wait the indigoizm
October 25, 2012 @ 13:17:56

VID FROM THE SHOW WE DID WITH THEM
November 06, 2012 @ 04:07:42
Where do you get the shirts they wear in the herb shuttles music video?!

480 to the 808

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 06, 2012 @ 06:51:07
Where do you get the shirts they wear in the herb shuttles music video?!


^ from a vendor in soho.It aint a brand b.
November 09, 2012 @ 20:15:53
check out kidsuper, for underachiever sponsored clothing
November 10, 2012 @ 18:26:54
We got another show wit these dudes on Friday in Williamsburg, Kool AD gonna be rockin too, come tru

All I do is smoke weed and listen to MF DOOM innercitykidsmusic.com

November 12, 2012 @ 06:44:30

Google: Butter With A Side Of Salmon

November 15, 2012 @ 19:12:33
so are these niggas ever droppin' a tape orrrrrrr
November 15, 2012 @ 20:42:18
what y'all niggas know bout this tho???

All I do is smoke weed and listen to MF DOOM innercitykidsmusic.com

November 16, 2012 @ 11:12:54
dont get why they wanna wait for more hype before droppin that tape tho... aint the tape what creates the hype? next to them videos ofcorpse
November 21, 2012 @ 01:18:47
drop tape pls
impatient i am

cozy boy gang holleur

November 21, 2012 @ 01:22:08
dont get why they wanna wait for more hype before droppin that tape tho... aint the tape what creates the hype? next to them videos ofcorpse

They don't want to wait at all, it's the label.
November 22, 2012 @ 16:21:58
dont get why they wanna wait for more hype before droppin that tape tho... aint the tape what creates the hype? next to them videos ofcorpse

They don't want to wait at all, it's the label.


Well I hope they drop that shit soon. Someone tell FlyLo to drop that shit.

"They Throwin' Hate At Me"

November 22, 2012 @ 20:31:34
They probably trying to get some of that Brainfeeder production on the tape smokeyface

burr

November 23, 2012 @ 00:16:34
the unreleased joint is crazy
December 06, 2012 @ 00:28:05
dec 100000000
December 23, 2012 @ 06:11:56
I need that tape.
December 23, 2012 @ 06:56:09
this that indigo anthem
January 05, 2013 @ 15:50:22
cant wait the indigoizm
January 07, 2013 @ 03:11:11
I just got into these guys and I already can't get enough. We need an MF production included as well.
January 07, 2013 @ 05:11:18
The buzz for Indigoism is dead to me, shit was supposed to drop ages ago. Dues just reaching saying that they waiting for the retweets on twitter. And it's not building hype, it just makes me wanna bang another tape instead. That's me doe.

Follow me @Pyrex_Lanvin on twitter, mixed women are the GOAT.

January 07, 2013 @ 15:37:06
The buzz for Indigoism is dead to me, shit was supposed to drop ages ago. Dues just reaching saying that they waiting for the retweets on twitter. And it's not building hype, it just makes me wanna bang another tape instead. That's me doe.
they got some joints in the cut tho
January 07, 2013 @ 17:20:07
Yeah don't get me wrong they still have dope joints released. But as far as the tape in a whole I'm not anticipating the release date anymoee but when it drops ill download it.

Follow me @Pyrex_Lanvin on twitter, mixed women are the GOAT.

January 12, 2013 @ 11:06:35
KidSuper - they're clothing brand is made by a guy called colm dillaine and his store is KidSuper, his shit is next level, a bit large for size but dope as fuck. Word.
January 19, 2013 @ 15:37:47
listen to their shit, they sound hungry af..
anticipating that tape, herd its out on the second next month for sure
January 19, 2013 @ 21:03:59
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Z-j5Du4VmYk
January 19, 2013 @ 21:04:16
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Z-j5Du4VmYk
this shit nice
January 24, 2013 @ 21:13:26
dont get why they wanna wait for more hype before droppin that tape tho... aint the tape what creates the hype? next to them videos ofcorpse


They don't want to wait at all, it's the label.



Well I hope they drop that shit soon. Someone tell FlyLo to drop that shit.
true dat, wether its the label or them selves i dont really give two fucks anymore.. we've waited long enough right. waiting for tweeds to get retweeted an' all that shit bitch please.
Please login first to reply.
x