Kitty Pryde vol. Look at what tumblr has created

June 12, 2012 @ 04:05:36
Originally posted by Inactive User
smfh nikkas just mad daniel brown slammed that redheaded piece of heaven


no i dont think anyone is mad at that, in fact i believe we're more upset with the fact that you consider her a piece of heaven and stated this on the internet. because in actuality she isn't a piece of heaven, she is a piece of shit.
June 12, 2012 @ 05:34:14
lol no one is mad

I'm happy for Danny b , dude stay rhyming about how back in the day he tried to bang white girls like that and couldnt

Its amazing what using your talent can do for your future
June 12, 2012 @ 06:00:08
ur haters. she has flow
June 12, 2012 @ 06:04:22
ur haters. she has flow


almost fell for it...

Don't badmind me.

June 12, 2012 @ 06:44:09
like i said i did her ep cover!
June 12, 2012 @ 14:28:28
like i said i did her ep cover!


How much you charge
June 12, 2012 @ 15:05:24
Originally posted by Inactive User
laughingo3_500.jpg" alt="" />
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5gm4lj9Li1qcx6laughingo1_500.jpg
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5gmw6NQWd1qcx6laughingo1_1280.jpg


lmaoooo is this really life?
June 12, 2012 @ 15:45:51
like i said i did her ep cover!


How much you charge


$50 usually
June 12, 2012 @ 15:56:42
hatin ass nigs

pink like hamilton

June 12, 2012 @ 17:13:41
like i said i did her ep cover!


How much you charge


$50 usually


Imma be fuckin with you soon kid
June 12, 2012 @ 20:24:22
word anyone else need any. holler!
June 12, 2012 @ 21:16:41
lemme get some art yo. i make all of bill o'reillys beats since '97. AM radio fux with me long time
July 24, 2012 @ 15:26:16
you niggas hatin. this song bumps.

not gonna front though. the frank ocean part makes me cringe a bit

jonjakob.blogspot.com

July 24, 2012 @ 19:40:06
Lmfao at Danny. Wow

burr

July 24, 2012 @ 22:49:22
Her pussy smellin like cool ranch Doritos.

Turn me up some. six sixty-five plus one

July 25, 2012 @ 04:35:42
you niggas hatin. this song bumps.

not gonna front though. the frank ocean part makes me cringe a bit


0_o

Don't badmind me.

Please login first to reply.
x