ASPIRING ARTISTS THREAD POST YOUR MUSIC AND VIDEOS HERE

Aug 24, 2012 @ 04:29
Originally posted by Inactive User
re-up



what y'all think?


sick shit

soundcloud.com/flexbeato / flexbeato.bandcamp.com

Aug 24, 2012 @ 11:35
Originally posted by Inactive User
re-up



what y'all think?


dis shit is choice bruh, top-notch quality

Throwed like judo.

Aug 24, 2012 @ 14:45
I remixed Earl's Thisniggaugly track...
http://www.youtube.com/watch?v=bminfUBo0_U&feature=colike
Aug 24, 2012 @ 15:29
good idea bro

here's our first video - also we have our own website www.stoopboyz.com

http://www.youtube.com/watch?v=SaihDckfPPE
Aug 24, 2012 @ 22:38
@phreddiamond I'm digging the song bro. You tell a story with substance while maintaning just enough punchlines to spice it up. Pretty cool in my opinion.
thanx I appreciate the feedback I have a lot of material coming out really soon, the flood gates will open lol

http://www.phredDIAMOND.com Twitter: http://www.twitter.com/@phredDIAMOND http://www.phredDIAMOND.tumblr.com

Aug 24, 2012 @ 22:39
@phreddiamond
I thought I wasn't going to like it just judging by the thumbnail but its nice lol
don't judge a book by the cover lol guess that quote was true this time lol but anyways thanx for the feedback i really appreciate it

http://www.phredDIAMOND.com Twitter: http://www.twitter.com/@phredDIAMOND http://www.phredDIAMOND.tumblr.com

Aug 24, 2012 @ 22:41
PHRED DIAMOND [HiLL WiLL]- Power of the P [prod. Chuck Inglish]



Tell me what ya think. Feedback is encouraged, positive or negative.Follow @hillwill6113pdb & @phredDIAMOND

http://www.phredDIAMOND.com Twitter: http://www.twitter.com/@phredDIAMOND http://www.phredDIAMOND.tumblr.com

Aug 25, 2012 @ 01:03
http://soundcloud.com/byens-o/high-arts

All inquiries hit me up at: abyssofficialproductions@gmail.com

Aug 25, 2012 @ 06:13
http://soundcloud.com/ill-phygure
i have a beat tape coming soon called NOVA
first song off of it is on my souncloud, its called Robocop
Aug 25, 2012 @ 09:59
I'm starting a new movement....I look around and I see everything looking and sounding exactly the same. I love music too much to sit and accept it. Time to speak up and stand up,



http://www.youtube.com/watch?v=MetkvWZuXL0


SN: If you recognize the first sample I used...email me gumbojacksonteam@gmail.com

gumbojackson.com

www.gumbojackson.com @gumbojackson

Aug 26, 2012 @ 02:33

I MADE A BEAT MUH FUCKAS GIMME SUM FEEBAK

o

Aug 26, 2012 @ 02:57

I MADE A BEAT MUH FUCKAS GIMME SUM FEEBAK

dope af
Aug 26, 2012 @ 05:04
http://www.youtube.com/watch?v=SaihDckfPPE

hey guys check it out whenever you guys want to, hope ya fuck with it

#stooplife #stoopboyz
Aug 26, 2012 @ 20:34
Link
new track, Go Hard by Fallen Kings Records
Aug 27, 2012 @ 20:32
http://soundcloud.com/blakkkmanjones
Aug 29, 2012 @ 02:18
16. make beats. please check me out and follow me on soundcloud.

http://soundcloud.com/tyler-brimlae/my-dreams
Aug 29, 2012 @ 02:47

o

Aug 29, 2012 @ 03:41
Ya'll like Trap??

Check out my rendition.

http://soundcloud.com/byens-o/trapper-keeper

All inquiries hit me up at: abyssofficialproductions@gmail.com

Aug 31, 2012 @ 13:03
Rezt - BackRoad Music,
new artist from DMV, @rezt_ev

http://t.co/6lqLmq6E

Prod by @jaypreme, Album Art by GRZD

Aug 31, 2012 @ 18:14
PHRED DIAMOND [HiLL WiLL]- Power of the P [prod. Chuck Inglish]



Tell me what ya think. Feedback is encouraged, positive or negative.Follow @hillwill6113pdb & @phredDIAMOND

http://www.phredDIAMOND.com Twitter: http://www.twitter.com/@phredDIAMOND http://www.phredDIAMOND.tumblr.com

Sep 01, 2012 @ 03:42
http://soundcloud.com/blakkkmanjones/trap-lord
Sep 01, 2012 @ 03:43
Rick Ross Diss
(Invalid img)http://www.youtube.com/watch?v=LMuxurm1Qzo
Sep 01, 2012 @ 14:23

http://poptartpete.bandcamp.com/album/weedmoney

Just put out my first beat tape, peep if you want. negative and positive feedback is always cool
Sep 01, 2012 @ 14:32
http://www.youtube.com/watch?v=5pEnlnhlHLI New Swag Puffs video. We need some feedback

https://soundcloud.com/monstermash-1/ http://monstermashbeats.bandcamp.com/

Sep 01, 2012 @ 18:30

http://poptartpete.bandcamp.com/album/weedmoney

Just put out my first beat tape, peep if you want. negative and positive feedback is always cool


good shit dope tape, dope samples too real smooth

soundcloud.com/flexbeato / flexbeato.bandcamp.com

Sep 01, 2012 @ 19:47

Mike of Doom - The Mane
First official solo tape. Fuck with it.
Download it here.

MAKE BEATS MAKE LOVE PLOT RICHES

Sep 02, 2012 @ 03:46
PHRED DIAMOND [HiLL WiLL]- Power of the P [prod. Chuck Inglish]



Tell me what ya think. Feedback is encouraged, positive or negative.Follow @hillwill6113pdb & @phredDIAMOND

http://www.phredDIAMOND.com Twitter: http://www.twitter.com/@phredDIAMOND http://www.phredDIAMOND.tumblr.com

Sep 02, 2012 @ 13:39
Check out this beat i made ages ago. but just decided to upload for kicks. http://soundcloud.com/dejahvuu Follow me! smokeyface
Sep 02, 2012 @ 14:35



download Mike of Doom - The Mane
new dope artist

http://www.mediafire.com/?6fd15bpxt14scg5
Sep 02, 2012 @ 14:38


Rezt - BackRoad Music

http://snd.sc/SBEAWa
This topic is locked, replies are no longer accepted.