Free Worldwide Shipping on Orders Over $175.00 USD or more - Use Code: HBSHIP175
May 18, 2012 @ 06:19 PM
t-rex

Post: 27

Join Date: Mar 2012



@Donzelly_ - CHEETAH

http://t-rexcollection.blogspot.com

May 18, 2012 @ 06:42 PM
dinohyphen

Post: 28

Join Date: May 2012



@Donzelly_ - CHEETAH
i fuck with this nice video
May 18, 2012 @ 07:12 PM
valleyla

Post: 934

Join Date: Feb 2012

Location: Yass

To everyone that is saying people haven't been listening, you are dead wrong haha. I just went through this entire thread and downloaded crazy amounts of shit.

With that said, I recently started up a blog for music and streetwear and if any of you guys want to send stuff over to me I'll definitely take a listen. Best place to reach me is probably e-mail or twitter.

E-Mail: hypenobeasts@gmail.com
Twitter: @HypeNoBeasts
Blog: Hype-no-beasts.tumblr.com

Don't mean to promote myself, just want to branch out to some of you and get benefit mutually from this. So yeah, throw stuff my way if you guys want to and I'll listen to it and what not.
May 19, 2012 @ 04:21 AM
Mrama

Post: 71

Join Date: Dec 2010


Still need a new god damn mic.
C&C appreciated.
May 19, 2012 @ 04:23 PM
Dxts...

Post: 1075

Join Date: Aug 2007

Location: NYCUBITCHU

stop. hammer time


Got some unique shit man!

http://dxts.bandcamp.com/

May 19, 2012 @ 04:48 PM
kapeta

Post: 2

Join Date: May 2012

CHECK OUT MY BEAT, I MADE A BEAT USING BLAME GAME AS A SAMPLE.THANKS :-)
May 20, 2012 @ 12:28 AM
LazyJP412

Post: 189

Join Date: Jun 2011

Location: Pittsburgh, PA

stop. hammer time


Got some unique shit man!


this is out there and i love it

facebook.com/lazyjp LazyJP.tumblr.com @LazyJP1 soundcloud.com/lazyjp

May 20, 2012 @ 12:33 AM
LazyJP412

Post: 189

Join Date: Jun 2011

Location: Pittsburgh, PA

My brand new music video that just dropped for "All Fall Down" which is the first song I posted when I created this thread. Theres alot of people not listening but theres some of us purists still here im glad its living. So here it is. It debuted on music blog brainofbmw.com



brainofbmw.com exclusive leak of the video

facebook.com/lazyjp LazyJP.tumblr.com @LazyJP1 soundcloud.com/lazyjp

May 20, 2012 @ 01:13 AM
unkniwn

Post: 26

Join Date: Mar 2012



VIDEO GAME SOUNDING=}
May 21, 2012 @ 07:24 PM
ashrockets

Post: 3

Join Date: May 2012

We're just a group of 15-16 year old kids attempting to express ourselves, artistically of course. If you dont mind when robot unicornns attack or you consider yourself an astronaut roaming the abstract cosmos...then this might be the mixtape for you! If not...anyways. If you doo indeed listen...well thanks! http://www.currenthiphop.com/TheRocketeers/mixtapes/therockettape
May 22, 2012 @ 12:49 AM
Perfectly Loser

Post: 8

Join Date: May 2012

http://soundcloud.com/Perfectlylosermusic
May 22, 2012 @ 01:53 AM
niique

Post: 35

Join Date: Dec 2006

PAINLESS

Second track from our collective. Check it out!
May 22, 2012 @ 02:03 AM
...

Post: 512

Join Date: Jun 2011

New instrumental:

http://soundcloud.com/blakkkmanjones/murda
May 22, 2012 @ 02:57 AM
vonluden

Post: 203

Join Date: Jun 2009

stop. hammer time


Got some unique shit man!


this is out there and i love it



word. thanks homie that means a lot we're out here grindin lol
May 22, 2012 @ 06:01 PM
...

Post: 512

Join Date: Jun 2011

http://soundcloud.com/blakkkmanjones/drugs-unfinished
May 22, 2012 @ 06:47 PM
thiskidfromWA

Post: 110

Join Date: Mar 2012

Location: tacoma


been fucking obsessed with lana's voice. i guess u could call it a remix
May 23, 2012 @ 01:05 AM
spdoido

Post: 2

Join Date: May 2012

I've come up with this music a long time ago... and I recorded a home video to post it. I hope someone like it.

Thanks.

http://www.youtube.com/watch?v=eCEUOq20EVo

May 23, 2012 @ 04:25 AM
lewisallen

Post: 9

Join Date: Feb 2012

Location: USA



For the pain... @Lewis

-Lewis

May 23, 2012 @ 08:38 PM
dinohyphen

Post: 28

Join Date: May 2012

lmao this thread is embarassing. nobody is listening to anything at all
how do you know nobodies listening?

because very few actually reply to ppls post lol


and to answer your question im from Austin, TX
Thats true i guess but I'm from new york, you made that beat? its dope dude
yeah i did
thanks man!


words keep doing your thing imma start posting more of my music on here soon to get feedback
May 24, 2012 @ 01:10 AM
unofficial

Post: 3

Join Date: May 2012

http://www.mediafire.com/?xp3fx0tjjff81l7

T-NERB & Brent J - 'Til We Paid N Full

a dope ass mixtape guys
May 24, 2012 @ 02:23 AM
awilkins07

Post: 10

Join Date: Oct 2008



Furn - White Flags
its about 'the singularity'

...listen & watch

...comment?
May 24, 2012 @ 04:24 AM
vonluden

Post: 203

Join Date: Jun 2009

stop. hammer time


Got some unique shit man!


this is out there and i love it

im telling yaalll peep it

word. thanks homie that means a lot we're out here grindin lol
May 24, 2012 @ 05:49 AM
TheDropout

Post: 230

Join Date: Nov 2010


Sentry ~ https://soundcloud.com/eccentricsentry

May 24, 2012 @ 11:36 AM
lifegrandeur

Post: 2

Join Date: May 2012

My name's Louis Hammock. I'm a 17 year old rapper from London.
I work closely with a produer called Burnstein, we create different music inspired by a variety of sources from Down Tempo, to Dubstep, to 90's East Coast rap.

Check out one of my latest tunes here:
http://www.youtube.com/watch?v=tLbtrFT3cdw&feature=relmfu

And you can find the rest of my music here:
http://lifegrandeur.tumblr.com/louis_hammock

thanks
May 26, 2012 @ 02:56 PM
Dxts...

Post: 1075

Join Date: Aug 2007

Location: NYCUBITCHU

Hey guys I just released my mixtape today. It took a long time and a lot of change, and I just want people to hear it. If you want to give, it's a name your price option. I ACTUALLY want to hear what you think about it so don't just listen and say "This shit is hot" if you think it's hot hit me up and tell me what you liked specifically. If you think something's wack same thing. If you like it please share with your friends also. Think about how many songs you'd post of people that don't need the promo, and please decide if you should post my shit. Well...that's the end of my little rant thing. Enjoy!
Dxts - MMXII mixtape

http://dxts.bandcamp.com/

May 27, 2012 @ 08:31 AM
TR€€K€€P€R

Post: 95

Join Date: Mar 2011

Location: Nashville

stop. hammer time


Got some unique shit man!


this is out there and i love it


damn, thanks yall! dope to see hypebeast fam fuxxin with it. if you wanna hear more our EP's up for free download here.
May 27, 2012 @ 06:09 PM
chemist.

Post: 795

Join Date: Apr 2009

Location: Toronto, ON

http://soundcloud.com/vincevanflow/vincent-van-flow-start-of


mix i did about a month ago. would be greatly appreciated if you guys checked it out

http://trillosopher.tumblr.com

May 27, 2012 @ 07:07 PM
...

Post: 512

Join Date: Jun 2011

Beat tape stream finally.Check it out.

http://soundcloud.com/blakkkmanjones/sets/unitl-beat-tape/
May 28, 2012 @ 04:21 AM
portreyyouth

Post: 80

Join Date: Jan 2012

Location: US

CHECK IT!

http://soundcloud.com/portreyyouth/jaded-youth-prod-by-jayyeah
May 28, 2012 @ 05:23 AM
robotjns

Post: 34

Join Date: Mar 2012

Location: Atlanta

Handle It by Shyy Dali prod. by RBT JNS
http://thevillage.bandcamp.com/

Please login first to reply.
Back To Top