Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
September 29, 2012 @ 01:13 AM

Inactive

none of you niggas know my life so fuck all of you that talk shit real shit
September 30, 2012 @ 11:19 PM
basedkimm

Post: 2

Join Date: Sep 2012

nigga when is YOTS being doped ?
September 30, 2012 @ 11:22 PM
NZOO

Post: 2805

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka

Fuck this corny ass nigga..

Don't badmind me.

September 30, 2012 @ 11:39 PM
cindyxiu

suspended

Post: 63

Join Date: Mar 2011

Location: online

bank$quiat, any other clams casino tracks coming?

wtb: small supreme outerwear

September 30, 2012 @ 11:52 PM

Inactive

@basedkimm bruh soon brush soon

@dyo you a bih shut the fuck up ho

@cindyxiaoyu i dont fuck with that nigga anymore
September 30, 2012 @ 11:56 PM
NZOO

Post: 2805

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka

@basedkimm bruh soon brush soon

@dyo you a bih shut the fuck up ho

@cindyxiaoyu i dont fuck with that nigga anymore


lol the fact u posing as that nigga , dead @robbatussin

Don't badmind me.

October 1, 2012 @ 12:00 AM
xVILLN

Post: 6305

Join Date: Mar 2010

Location: LA

Whats good with Matt Myer Lansky?

http://illestxvillian.tumblr.com/

October 1, 2012 @ 12:29 AM
hiroshima

Post: 172

Join Date: Aug 2012

Location: ¯\_(ツ)_/¯

@robbatussin fanboy

シティーボーイ

October 1, 2012 @ 01:44 AM
esjay

Post: 1273

Join Date: Mar 2012

Location: South Florida

@robbatussin what part of broward you from

MY FS THREAD , CHEAP ASS SHIT : http://hypebeast.com/forums/apparel/178540/

October 1, 2012 @ 02:01 AM

Inactive

@robbatussin what part of broward you from

East Miramar is where im stationed boi!!!!!!!!!!!
October 1, 2012 @ 03:21 AM
Panther.

Post: 1774

Join Date: Apr 2012

Location: Miami, FL

@robbatussin what part of broward you from

East Miramar is where im stationed boi!!!!!!!!!!!

u by pembroke pines and shit? north of the airport?

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

October 4, 2012 @ 08:18 AM
hiroshima

Post: 172

Join Date: Aug 2012

Location: ¯\_(ツ)_/¯

haha the dude that pretended to be banks on hb deleted his account lol
after he read *this*

シティーボーイ

October 4, 2012 @ 03:20 PM
LaurenHillsPubes

Post: 207

Join Date: Oct 2010

haha the dude that pretended to be banks on hb deleted his account lol
after he read *this*


Dat ether. Hahahaha
November 1, 2012 @ 01:31 AM
Jay Z

Post: 260

Join Date: Sep 2012

what happen to dis dude
November 1, 2012 @ 02:09 AM
teows

Post: 1115

Join Date: Jul 2012

Location: traphouse

what happen to dis dude


I think he's working on YOTS but according to Tumblr he won't be releasing anything for the rest of 2012.

i was fuckdante. love sosa gucci coach out the bitches weave merc out

November 9, 2012 @ 04:42 AM
guyitsmathew

Post: 1097

Join Date: May 2012

Location: Miami

Lol I just got out of at rockys concert and I was walking back to my friends car and saw that fool and he's like where rocky at? Heard two gun shots and rumor has it was him and SPG with his crew

http://www.guyitsmathew.net/

November 9, 2012 @ 04:51 AM
JohnvHarrison

Post: 2070

Join Date: Nov 2011

Lol I just got out of at rockys concert and I was walking back to my friends car and saw that fool and he's like where rocky at? Heard two gun shots and rumor has it was him and SPG with his crew


Kris P from Kream Team said purrp got tazed. Nothing about bank$ though

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

November 9, 2012 @ 10:39 AM
xVILLN

Post: 6305

Join Date: Mar 2010

Location: LA

video from altercation
http://a.yfrog.com/img221/9769/tajampzaqfxfraxapjfqlo.mp4

http://illestxvillian.tumblr.com/

November 9, 2012 @ 11:07 AM
ganzbino

Post: 334

Join Date: Jul 2012

i cant will till asap rides down for the concert at miami cool
hopefully something goes down

da yung prophet
November 9, 2012 @ 01:33 PM
guyitsmathew

Post: 1097

Join Date: May 2012

Location: Miami

^ told you fools

http://www.guyitsmathew.net/

November 21, 2012 @ 12:32 AM
secret genius

Post: 630

Join Date: Jun 2011

Location: America


do u view me? do u see my maneuvers?

November 21, 2012 @ 01:28 AM
JohnvHarrison

Post: 2070

Join Date: Nov 2011

Poser to the max. How are you into anime but "in the closet" about it, and none of your homies fuck with it? Anime kids hang with other anime kids, simple as that. This nigga is milking his tumblr knowledge of anime to the fullest. nigga is stumped completely when she's asking him shit

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

November 21, 2012 @ 01:40 AM
teows

Post: 1115

Join Date: Jul 2012

Location: traphouse

Funny interview. I like his reasoning on not joining raider klan.

i was fuckdante. love sosa gucci coach out the bitches weave merc out

November 21, 2012 @ 02:23 AM
scélérat

Post: 344

Join Date: Jul 2011

Poser to the max. How are you into anime but "in the closet" about it, and none of your homies fuck with it? Anime kids hang with other anime kids, simple as that. This nigga is milking his tumblr knowledge of anime to the fullest. nigga is stumped completely when she's asking him shit


sdfu I fucks wit anime but I dont talk about that shit IRL

"The clothes don't make the man the man made them clothes."

November 21, 2012 @ 02:26 AM
mrh

Post: 3085

Join Date: Aug 2006

Location: MN

that shit was kinda weird and awkward. he's got problems with his hands
November 21, 2012 @ 02:48 AM
JohnvHarrison

Post: 2070

Join Date: Nov 2011

Poser to the max. How are you into anime but "in the closet" about it, and none of your homies fuck with it? Anime kids hang with other anime kids, simple as that. This nigga is milking his tumblr knowledge of anime to the fullest. nigga is stumped completely when she's asking him shit


sdfu I fucks wit anime but I dont talk about that shit IRL


then you don't fuck with anime. That's like saying "I fuck with basketball, but I just never talk about it"

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

November 21, 2012 @ 05:56 AM
JACOB LACIDAR KOLA

Post: 3102

Join Date: May 2011

Location: Vashtie\'s Room

fake anime watching nigga. imma start rapping about anime and get famous. HB yall got my back?

:)

November 21, 2012 @ 09:56 AM
xVILLN

Post: 6305

Join Date: Mar 2010

Location: LA


http://illestxvillian.tumblr.com/

November 21, 2012 @ 11:58 PM
Izuna

Post: 959

Join Date: Jun 2011

Location: Konohagakure

I don't think he's faking about watching Anime. I'm the same way. The only thing I'm really watching/reading these days is Naruto.
I like to read and watch a bunch of random short series but Naruto is #1 for me. I throw a lot of Naruto references in my music too.

|||||||||||||||||||||||||||||||||||| http://soundcloud.com/izuna ||||||||||||||||||||||||||||||||||||

November 22, 2012 @ 12:12 AM
JohnvHarrison

Post: 2070

Join Date: Nov 2011

^cause you're a faggot, Naruto is bottom of the barrel ass anime that comes on/use to come on Cartoon Network (and not in the Toonami years). Watching anime on CN doesn't mean you watch anime, knowing a lot about one anime also doesn't mean you watch anime. I have no doubt in my mind this nigga watches naruto, that just makes him even more of a faggot for thinking he "watches anime" just for that shit

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down


Please login first to reply.
Back To Top