Kendrick Lamar - CARTOON & CEREAL [NEW]

February 14, 2012 @ 15:23:49
February 14, 2012 @ 15:37:54
smokeyface

Instagram: prxsh

February 14, 2012 @ 15:55:38
February 14, 2012 @ 18:30:50
like always...
smokeyface
never dissapointed by k-dot

www.MintMoneyMakers.com

February 14, 2012 @ 19:42:16
February 14, 2012 @ 21:44:08
THIS IS THE BEST (CURRENT) SONG OF 2012

burr

February 14, 2012 @ 21:51:02
yo was the kid takin shots at 2chainz on this?
February 14, 2012 @ 23:18:43
kendrick is making his own lane, inspiring stuff
February 15, 2012 @ 00:42:04
Gunplay made this song THAT much better
February 15, 2012 @ 01:18:46
THIS IS THE BEST (CURRENT) SONG OF 2012
Gunplay made this song THAT much better
kendrick is making his own lane, inspiring stuff

smokeyface
February 15, 2012 @ 04:24:34
this song sucked, beat was good idkwtf k dot was doing tho offbeat chorus and shit smh
February 15, 2012 @ 05:32:05
You crazy
February 15, 2012 @ 08:48:48
smokeyface
February 15, 2012 @ 11:55:14
This nigga...
February 15, 2012 @ 18:20:06
str8 dope this shit cray!

Mista No Slack N My Mack

February 15, 2012 @ 19:01:23
he got sole huh
February 15, 2012 @ 21:52:40
the title of this ish is dope enough,lol
February 16, 2012 @ 07:53:17
AND I RUN IT. 7 minute song and I still don't get tired of it
February 18, 2012 @ 19:17:14
^he says ironic
February 19, 2012 @ 04:42:55
he says ironic and i run it
February 19, 2012 @ 04:48:56
Cot damn, this shit hittin' hard as fuck.
February 19, 2012 @ 05:15:52
Wile E. Coyote

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

February 19, 2012 @ 19:02:48
fire.
February 19, 2012 @ 21:17:34
i like the ironic/irunit part, but yall niggas just on the hype, this song is weird i hate wen he rap like this mannnnn...yall niggas must have not heard OD or EP
February 20, 2012 @ 02:21:52
yall niggas must have not heard OD or EP

lol, hipster. have em both and i still like this too
February 20, 2012 @ 05:16:55
man Kendrick is beastin it, like just on some straight up rap shit he's developing at a crazy rate, from a technical standpoint it's really bugged out all the shit he's doing flow-wise
February 20, 2012 @ 05:40:02
Imma have to agree with spaceman up top. This dude will definitely be one of rap's premier lyricists by the end of the year, if he isn't already.
February 20, 2012 @ 05:48:36
K Dot's flows are crazy, on top of that his lyrics are on point too

Lol remember the Blu Vs Kendrick Lamar thread?

i like the ironic/irunit part, but yall niggas just on the hype, this song is weird i hate wen he rap like this mannnnn...yall niggas must have not heard OD or EP


Your an idiot, there are enough tracks on O.D. where he raps/flows like this

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

February 20, 2012 @ 15:00:09
This track is so dope yo.
February 20, 2012 @ 21:46:54
yall niggas must have not heard OD or EP

lol, hipster. have em both and i still like this too

K Dot's flows are crazy, on top of that his lyrics are on point too

Lol remember the Blu Vs Kendrick Lamar thread?

i like the ironic/irunit part, but yall niggas just on the hype, this song is weird i hate wen he rap like this mannnnn...yall niggas must have not heard OD or EP


Your an idiot, there are enough tracks on O.D. where he raps/flows like this


show me one fucking track on OD he raps like that, motherfucker he started doing this shit on the drake interlude, with the off beat flow stop swag
and nah i aint say that on no hipster shit but his new shit is fucking different, u def caught in the hype nigga fallback
Please login first to reply.
x