Earl Sweatshirt Is Home Free

February 03, 2012 @ 17:08:24
Deshay posted this on Facebook a few minutes ago. Earl is on his way back home after graduating from samoa where he will finish at his LA school.



http://www.alternativeinterventionmodels.org/

EDIT: he's back, apparently.
https://twitter.com/#!/earlxsweat
February 03, 2012 @ 17:11:13
I might be late but whatever lol
February 03, 2012 @ 17:13:25
i call bullshit
February 03, 2012 @ 17:19:30
haa that looks legit, sick if so.
February 03, 2012 @ 17:20:59
i call bullshit


same
February 03, 2012 @ 17:22:49
wut dem lips do doe

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

February 03, 2012 @ 17:52:26
(Invalid img)
FREE EARL
February 03, 2012 @ 18:42:43
IDK hype might be dead already .... everybody on that ASAP hype lately. wich is better

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

February 03, 2012 @ 18:50:10
Drewbacca
lol ^ hype isnt dead. their breakout hype is over, but think of them as artists that are kindof already established. now the only hype will be with new releases and shit

Forum Administrator • @DREWKKAKE

February 03, 2012 @ 18:56:01
teov dont be ignoranttttttttt
February 03, 2012 @ 19:15:19
is his mom gonna allow him to hang out with his friends?

www.mouthshuteyes0pen.tumblr.com

February 03, 2012 @ 19:20:59
is his mom gonna allow him to hang out with his friends?

According to Deshay, his mom hates Tyler http://www.facebook.com/alldaydeshay/posts/10100455860713579
Deshay speaks to her and apparently knows Earl better than Tyler o.O
February 03, 2012 @ 19:21:58
LOL wait so earl never left he was just taking writing classes n shit?
February 03, 2012 @ 19:25:09
teov dont be ignoranttttttttt


ignorant ? I like em both but asap mob definitely stole the shine lately

Blog : lifetimesofmrm.blogspot.com Check my tumblr lifetimesofmrm.tumblr.com HELGEN X. I love the fact that you don't dress like a fake poser skateboarding faggot from HB!

February 03, 2012 @ 19:32:16
yeah from looking at deshay's post on FB it's pretty obvious Earl prolly won't collab with Tyler anymore. he spit some real hateful shit about dudes mom. doesn't matter if earl is friends with the dude, goin in on his family was stupid as fuck.
February 03, 2012 @ 19:42:13
lol dude Tyler been said Earls mom hated him, and mike G said Earl was coming Back march 23rd a while back, idk if that was a troll move tho, this is probly bs or not what it seems, and i dont see why earl wouldnt collab with tyler he called his own mom a bitch and other shit plus tyler has showed continuous love while hes been gone
February 03, 2012 @ 19:46:21
someone screencap the post cause some of us dont fuck with facebook
February 03, 2012 @ 19:50:55
BrandUn All-Day DeShay Tyler is a troll lol he doesnt kno shxt bout Earl. but hey, wha do i kno righ? *kanye shrug*
2 hours ago · 9

BrandUn All-Day DeShay ‎James Gordon says who? lol Google? I met Earl b4 Tyler so fall back wit ur assumptions brother bear lol
2 hours ago · 17

BrandUn All-Day DeShay ‎James Gordon lol ok James. jus leave if u think im lyin.

Congrats to my nxgga Earl graduating. Jus one more step and hes free tto do wha he wants.
2 hours ago · 10

BrandUn All-Day DeShay ‎James Gordon there wont be ANY OF collabs from me, thas why i left. lol ur missin the point. the point is that im closer to Earl righ now than Ty. not his bff. i jus kno more than he does cuz his mom doesnt hate me.

sidebar: ur sarcasm is hella annoyin. i hate my generation sumtimes -.-
2 hours ago · 16

That's really the only relevant shit from Facebook
February 03, 2012 @ 19:59:54
fucking finally
February 03, 2012 @ 20:08:54
Originally posted by Inactive User
wut dem lips do doe


lol
February 03, 2012 @ 20:21:28
speculation is pointless, and earl can stand out on his own and generate his own shine if he really wants, the foundation is already laid.
February 03, 2012 @ 20:33:01
Originally posted by Inactive User
someone screencap the post cause some of us dont fuck with facebook


http://img1.imagehyper.com/img/11605235-sp423198-1480621fc6c550cb1e31561721f272d4/My%20nxgga%20Earl....jpg
February 03, 2012 @ 21:51:43
o shit

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

February 03, 2012 @ 22:05:59
wat a ugly mofo
February 03, 2012 @ 22:55:16
good thing this nigga somewhat famous cause this boy wouldnt get no coochie if he was ya average fubu sneaker wearing naruto watching ass nigga who always drawing on himself and having spiked wristbands nshit in ya local highschool, dats what this nigga look like b

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

February 03, 2012 @ 23:45:51
speculation is pointless, and earl can stand out on his own and generate his own shine if he really wants, the foundation is already laid.

.

good thing this nigga somewhat famous cause this boy wouldnt get no coochie if he was ya average fubu sneaker wearing naruto watching ass nigga who always drawing on himself and having spiked wristbands nshit in ya local highschool, dats what this nigga look like b

watch when he hits center stage and more people know of him bitches are gonna be saying how cute he is

upthefunk

February 04, 2012 @ 00:40:28
Word, its sad when women are like that.

You are ugly or they don't fuck with you until you get money and Fame.
February 04, 2012 @ 07:14:22
LOL what is up with deshay typing "shxt" and "nxgga" like that.... brack peopur so crasy
Please login first to reply.
x