Flatbush Zombies Official Discussion Thread

January 20, 2013 @ 19:33:57
Have they gotten signed yet? Their next project should push them into real relevancy if they play their cards right

@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

January 20, 2013 @ 22:33:25
i could see them getting signed by fools gold, they'd fit in nice there.
January 22, 2013 @ 02:33:31
My big dick in these petite standards lulz

grizzly on SS

January 23, 2013 @ 04:28:20
When in roam was dope dam yo meech gets a lot of the praise but erick arc be snappin the hangover verse for example i really hope they get added to paid dues tomorrow
February 08, 2013 @ 02:57:07

smokeyface
February 08, 2013 @ 07:36:06
mraz video is soooooooooo sick erick can spit hard too
February 08, 2013 @ 21:35:15
Yea this was ill I like seeing niggas improve with time, def caught my attention past months with progressing material.

Don't badmind me.

February 08, 2013 @ 22:20:52
VIdeo for piss test remix is coming out soon I think, can't wait to see that.
February 10, 2013 @ 22:41:58
ASAP is gonna shine for another minute then Flatbush got next , callin it now
February 11, 2013 @ 21:46:10
ASAP is gonna shine for another minute then Flatbush got next , callin it now
2nd that
February 13, 2013 @ 14:13:37
I fux with Flatbush Zombies but Being from Brooklyn I could tell you Joey Badass, Stann Smith, or The Underachievers got next
February 14, 2013 @ 02:58:32
prolly posted already but this shit was deadly

February 18, 2013 @ 16:34:30
I FEEL LIKE THEY'RE NOT READY TO REALLY BLOW UP YET BUT JUST GOTTA KEEP BEING CONSISTENT INSTEAD OF TAKING FOREVER TO RELEASE A SONG

HOES ON MY DICK CAUSE I LOOK LIKE JESUS

February 18, 2013 @ 21:54:18
They need to do some work with Pro Era. 
February 18, 2013 @ 21:55:00
Also thought id post this, I hope they do this as a continual series.




and zombies merch is coming!! smokeyface
February 18, 2013 @ 23:18:03
They need to do some work with Pro Era. 
they're touring with them. boutta egg fuckin joey fagass when he coms to chicago. Reggies doesn't search you when you enter smoke2dat smokeyface
February 18, 2013 @ 23:35:43
these nigs is dope, these kats and pro era some grimy rappers
February 21, 2013 @ 05:04:02
im goin to a beastcoastal concert and it will be my first concert, so exited!
February 26, 2013 @ 00:57:58
flatbush at paid dues smokeyface

For Sale: Air Jordan XI Concord 2000 Retro sz 10 VNDS Air Jordan VIII Retro White/True Red sz 10 NDS PM me if you're interested.

February 26, 2013 @ 22:13:26
flatbush at paid dues 
i have a feeling the crowd is going to be crazy
February 27, 2013 @ 00:46:06
Somebody tell em we got Zombies out in Miami biiiiiiiittchhh
March 10, 2013 @ 05:08:02
smokeyface
March 10, 2013 @ 06:45:02
Gonna be at the Santa Barbara show for the Beastcoastal tour. Should be dope. 
March 12, 2013 @ 20:33:40
March 12, 2013 @ 21:56:25
Damn, the NYC tickets for 4/20 are already sold out and going for $100 on stubhub. 
March 13, 2013 @ 03:31:49
gonna see flatbush zombies with pro era when they hit md for the beastcoast tour.
March 13, 2013 @ 07:32:55
No Religion is dope. 

For Sale: Air Jordan XI Concord 2000 Retro sz 10 VNDS Air Jordan VIII Retro White/True Red sz 10 NDS PM me if you're interested.

June 04, 2013 @ 22:05:32
anyone going to the zombies x underachievers concert in red hook tonight?
June 06, 2013 @ 01:43:06
New single from Zombies next week and if anyone went to the free concert last night, I'm willing to buy a tie dye shirt in an XL.

closetcasino.bigcartel.com

June 06, 2013 @ 05:41:30
the show in red hook last night was crazy we broke the baricade and shit
Please login first to reply.
x