Flatbush Zombies Official Discussion Thread

Mar 26, 2012 @ 23:33
smokeyface Erick is a beast
Jun 02, 2012 @ 06:35
http://www.youtube.com/watch?v=DwKhFxhHMks

grizzly on SS

Jun 02, 2012 @ 10:55
fuck with that odb flow to the fullest
Jun 02, 2012 @ 15:17
Meech is a monster lmao

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

Jun 02, 2012 @ 17:45
Erick is holding it down for them. His production is top fucking notch.

http://kevinshanklin.com/ IF YOU HAVE A FFFOUND.COM INVITE MSG ME

Jun 03, 2012 @ 05:22
Ima go ahead and jump on. these guys dooope. they need to drop a tape tho.

Inactive User

Jun 03, 2012 @ 06:37
damn this new song slap. their producer is crazye too
Jun 03, 2012 @ 06:42
I love all their beats. I like their voices, its different than usual.
Jun 03, 2012 @ 07:03
These niggas still aint saying shit, almost predictable with zombie snippets...

Don't badmind me.

Jun 03, 2012 @ 14:54
lol yeah but even if it's predictable what other rapper would be more appropriate to use that sample?

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

Jun 03, 2012 @ 19:35
Ima go ahead and jump on. these guys dooope. they need to drop a tape tho.
yeah, i thought they were gonna have a tape out like 2 months ago cos it seemed like juice was hinting it on his twitter, but nah. i think theyre gonna be on a track in the asap mob tape though

grizzly on SS

Jun 03, 2012 @ 19:36
Makes sense to capitalize I guess, in the height of the zombie craze.

Don't badmind me.

Jun 03, 2012 @ 21:32
they need to drop a fucking tape allready god damn
Jun 04, 2012 @ 13:19
CafexGutz
Jun 06, 2012 @ 01:37


Flatbush shit

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

Jun 06, 2012 @ 02:36
^ This shit was so dope. I loved that video. I wish they woulda done a video for Laker Paper and waited on this one doe

chadacadabra.tumblr.com

Jun 06, 2012 @ 06:06
These guys havent dropped a wack song to date, cant wait till they drop a mixtape. Ericks production always goes fucking hard.
Jun 06, 2012 @ 10:38


Flatbush shit
Like them better when Juice isn't rapping.
Jun 06, 2012 @ 11:17
Originally posted by Inactive User


Flatbush shit
Like them better when Juice isn't rapping.


^Same.Meechy bodied this track by himself.

http://illestxvillian.tumblr.com/

Jun 06, 2012 @ 13:22
^ This shit was so dope. I loved that video. I wish they woulda done a video for Laker Paper and waited on this one doe

i think they did a laker paper video, that hasent been dropped
Jun 06, 2012 @ 15:52
meechy spews out swag
Jun 07, 2012 @ 06:15
fuck man so hard finding downloads for some of their songs
Jun 07, 2012 @ 18:57
^stream them from youtube.
Jun 14, 2012 @ 02:31
World's Fair x Flatbush Zombies x A$AP
http://www.complex.com/music/2012/06/premiere-asap-ant-remy-banks-zombie-juice-3flips6

Juice murdered this smokeyfacesmokeyface

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

Jun 14, 2012 @ 03:45
World's Fair x Flatbush Zombies x A$AP
http://www.complex.com/music/2012/06/premiere-asap-ant-remy-banks-zombie-juice-3flips6

Juice murdered this smokeyfacesmokeyface


cosign but man ima say it again A$AP Ant has NO BUSINESS RAPPING. HE SUCKS.
Jun 14, 2012 @ 06:40
ny smokeyface smokeyfacesmokeyface
Jun 14, 2012 @ 13:19
i really dont think asap ant is trying to be a lyricist

Inactive User

Jun 14, 2012 @ 16:48
he doesnt need to by lyrical he just fuckin sucks
Jun 14, 2012 @ 22:22
i really dont think asap ant is trying to be a lyricist



Yea but this dude really trying his best and it still suck lol..

Don't badmind me.

Jun 15, 2012 @ 14:56
Anyone else notice that Zombie Juice looks like Ronny Turiaf?
Please login first to reply.