Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
August 3, 2013 @ 06:11 AM
yeahbutstill

Post: 513

Join Date: May 2013

stoked!!

Feedback: http://hypebeast.com/forums/buyerseller-feedback/205503

August 3, 2013 @ 08:17 AM
inaninstant

Post: 179

Join Date: Aug 2010

Location: :(

Fuck they need to restock them tie dye tees on big cartel. 
Link?
August 3, 2013 @ 10:26 AM
Tony Montana

Post: 844

Join Date: Apr 2013

Fuck they need to restock them tie dye tees on big cartel. 
Link?
http://thegloriousdead.bigcartel.com/

"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

August 7, 2013 @ 02:23 AM
spenc

Post: 1494

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

Flatbush Zombies vs Odd Future? 

personally OF >> 
check Earl's vid for Hive http://smarturl.it/EarlHive
why would you come to this thread and post some shit like that. Regardless, zombies all day over OF
September 11, 2013 @ 11:43 PM
Hades

Post: 192

Join Date: Jul 2012

Location: 404

Couple more hours cool
September 12, 2013 @ 12:16 AM
midmost

Post: 246

Join Date: Aug 2012

Location: mn

Was gonna grab one of the tees but I said nah
September 12, 2013 @ 12:30 AM
Hades

Post: 192

Join Date: Jul 2012

Location: 404

Stone Cold 3:16 
September 12, 2013 @ 12:35 AM
Glock Lesnar

Post: 202

Join Date: Jul 2012

had to cop one of the tees. i fuck with steve austin
September 12, 2013 @ 01:12 AM
StephonPurham

Post: 499

Join Date: Nov 2010

cool ya boy purham on the come up cool
September 12, 2013 @ 01:24 AM
Hades

Post: 192

Join Date: Jul 2012

Location: 404

September 12, 2013 @ 02:25 AM
NoStress

Post: 2071

Join Date: Sep 2010

Location: Shaolin

Hahaha this is alot different from the last project. They definitely got better though

burr

September 12, 2013 @ 02:28 AM
midmost

Post: 246

Join Date: Aug 2012

Location: mn

Drug Parade cool
September 12, 2013 @ 03:00 AM
StephonPurham

Post: 499

Join Date: Nov 2010

fuck yeah this shits completley diffrent than drugs! the tracks ive listented to so far are raw af!
September 12, 2013 @ 03:47 AM
thekidrt

Post: 559

Join Date: Sep 2012

Location: Cocoa Beach, Florida

album was fuckin fire 

WTB Henny Jersey sz S-M Supreme Vans 9.5-10.5

September 12, 2013 @ 04:49 AM
Hades

Post: 192

Join Date: Jul 2012

Location: 404

Regular & Complex cool
September 12, 2013 @ 05:12 AM
MUSASHI

Post: 922

Join Date: Jan 2012

Location: SJ

idk about you guys but 222 is cool cool
September 12, 2013 @ 05:22 AM
Kdeezy21

Post: 108

Join Date: Jan 2012

Location: Oakland

idk about you guys but 222 is
thats what im saying bruhh
September 13, 2013 @ 08:17 PM
Boneztheworld

Post: 518

Join Date: Mar 2010

This Tape is Some Real Griddy Flatbush shit nigguhs

Foamposite "White Out" I Air Jordan IX / XI / XIII I XIV Retro 2013 "He Got Game" I OGs I Nike SBs I Margeilas

September 13, 2013 @ 09:30 PM
The Fiasco

Post: 2549

Join Date: Apr 2006

Location: Chicago.

ya boy purham on the come up
lol I remember when your thirsty ass PMed me begging me to sell you one of my Flatbush shirts last year hahaha

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off

September 13, 2013 @ 10:14 PM
StephonPurham

Post: 499

Join Date: Nov 2010

ya boy purham on the come up
lol I remember when your thirsty ass PMed me begging me to sell you one of my Flatbush shirts last year hahaha
you look like a glass of sour milk
September 15, 2013 @ 05:51 PM
bern

Post: 143

Join Date: Apr 2012

They never released this song but they performed at a concert on 4/20

http://www.youtube.com/watch?v=veO6WnXTdb0
September 15, 2013 @ 08:03 PM
MUSASHI

Post: 922

Join Date: Jan 2012

Location: SJ

They never released this song but they performed at a concert on 4/20

http://www.youtube.com/watch?v=veO6WnXTdb0
but they just released that song on the tape lol
September 23, 2013 @ 05:22 PM
youngcliff

Post: 65

Join Date: Jun 2012

I'm still waiting on my rainbow tie dye to come in confused
October 13, 2013 @ 07:09 PM
Hades

Post: 192

Join Date: Jul 2012

Location: 404

anyone know if theyll have the original tees in black at their upcoming shows?
October 13, 2013 @ 10:40 PM
Mr. W

Post: 57

Join Date: Nov 2012

fuck yeah this shits completley diffrent than drugs! the tracks ive listented to so far are raw af!

Drug Parade 

Just an honest lad with a cap, a pack, and a tendency to break glass.

October 13, 2013 @ 10:41 PM
Mr. W

Post: 57

Join Date: Nov 2012

Going to see them twice in Austin in November. FFF Fest and FFF Nites!!!!

Just an honest lad with a cap, a pack, and a tendency to break glass.

October 14, 2013 @ 04:02 PM
susdaddy

Post: 753

Join Date: May 2012

Location: in da booty

I'm still waiting on my rainbow tie dye to come in 
did it ever come? i emailed them about mine and they just refunded me and never replied. i was salty yo
October 15, 2013 @ 12:53 AM
youngm

Post: 355

Join Date: Sep 2013

Location: Out here

I'll be going to see them live this week, do they sell t shirts and stuff at their shows?
October 15, 2013 @ 04:42 AM
Hades

Post: 192

Join Date: Jul 2012

Location: 404

I'll be going to see them live this week, do they sell t shirts and stuff at their shows?
https://twitter.com/ZOMBIEJuicee/status/388337221490999296 lmk if they'll be selling the original tees brah.
October 15, 2013 @ 07:35 PM
youngm

Post: 355

Join Date: Sep 2013

Location: Out here

I'll be going to see them live this week, do they sell t shirts and stuff at their shows?
https://twitter.com/ZOMBIEJuicee/status/388337221490999296 lmk if they'll be selling the original tees brah.
I will bruh but I actually see them on Friday though in Iowa City though.

Please login first to reply.
Back To Top