April 17, 2012 @ 01:40 AM
The Music Man

Post: 484

Join Date: Apr 2011

i didnt know vince was mike g's brother. thats cool. they should become a duo, like the clipse.
April 17, 2012 @ 01:43 AM
JohnvHarrison

Post: 2127

Join Date: Nov 2011

he's not. mike g tweeted his brother's twitter before. they just like saying that shit.

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

April 17, 2012 @ 06:41 AM
The Music Man

Post: 484

Join Date: Apr 2011

he's not. mike g tweeted his brother's twitter before. they just like saying that shit.


ahh i shoulda figured haha
April 17, 2012 @ 07:51 PM
thrillmatic

Post: 746

Join Date: Nov 2011

he's not. mike g tweeted his brother's twitter before. they just like saying that shit.


i thought so. kinda like how tyler calls earl his "brother" but they aren't tied by blood

"Rap in 2012 is basically just a mad dash for people of EVERY human subset to be represented by a rapper." - damnwitless1

April 17, 2012 @ 08:26 PM
NATHN

Post: 9

Join Date: Apr 2012

Location: Minneapolis

So Vince and Casey were associated with OF?

I always get them mixed up I guess that might be why

Hennessy, a bad bitch, and a bag of weed; The Holy Trinity

April 17, 2012 @ 08:28 PM
JohnvHarrison

Post: 2127

Join Date: Nov 2011

Vince is just affiliated with some of the members, casey was in the original 5 and then left after Tyler Moved to sacramento

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

April 20, 2012 @ 12:11 AM
The Music Man

Post: 484

Join Date: Apr 2011

every so often, i check out mike uzowuru's tumblr and see a new vince staples song. does anyone have a compilation of the vince staples x michael uzowuru songs?
April 20, 2012 @ 07:48 AM
ANTHONEEE

Post: 813

Join Date: Aug 2009

every so often, i check out mike uzowuru's tumblr and see a new vince staples song. does anyone have a compilation of the vince staples x michael uzowuru songs?


yeah odd future talk has a compilation with just about everything he's released thats not on shyne coldchain.

http://www.oddfuturetalk.com/forums/topic/10626-the-official-vince-staples-discography-thread/

http://anthonywho.com

April 20, 2012 @ 05:31 PM
Deccck

Post: 609

Join Date: Mar 2009

Location: Edmonton, Alberta

Yeah but then I have to go to OFT.
April 20, 2012 @ 05:47 PM
Koven

Post: 3593

Join Date: Aug 2009

I only want to hear shit like epar and molecular world

all I do is sip espressos and listen to AZ -mrelllis.tumblr.com

April 20, 2012 @ 09:07 PM
Ecstasy

Post: 1147

Join Date: Nov 2008

Location: ~!@#$%^&*()_+

Untitled EP. and tell me he raps about "rubbish". even if so, if its executed well, who really cares? Earl Raps about literally nothing on almost half of the songs on EARL, and yall swallow his dick daily.


oh the iron kneez

hodgys ok, hes fun to listen to sometimes but hes nothing special in any way whatsoever

.

April 20, 2012 @ 10:01 PM
ᴊᴜᴀɴ

Post: 6244

Join Date: Jun 2007

Location: Lurking

Untitled EP. and tell me he raps about "rubbish". even if so, if its executed well, who really cares? Earl Raps about literally nothing on almost half of the songs on EARL, and yall swallow his dick daily.


Lol Hodgy never raps about anything. Ever. Untitled EP was the only instance since Blackenedwhite where he wasn't terrible. Its true that Earl really isnt saying much either but that can be said for most rappers. Earl is like a mixtape kind of rapper where he's just nothing but BARS. He's way better than Hodgy tho because of his clever way of spewing out what hes trying to say. Hodgy is very bland. Very white people food. Very unseasoned.
April 22, 2012 @ 05:25 PM
JohnvHarrison

Post: 2127

Join Date: Nov 2011

Untitled Ep was the only instance since blackenedwhite because it was the first project since blackenedwhite. So your point isn't valid.

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

April 22, 2012 @ 06:34 PM
Wash Pahpin

Post: 502

Join Date: Nov 2006

Location: NYC/Philly

why u stay arguing bout of man lol

washpahpin.com

April 22, 2012 @ 07:04 PM
VoteZerocks

Post: 22

Join Date: Apr 2012

Location: Yass

http://www.uzowuru.com/post/21192033096/twitch-vince-staples-produced-by-michael

Another Vince x Michael Uzowuru "Twitch"
April 22, 2012 @ 07:46 PM
JohnvHarrison

Post: 2127

Join Date: Nov 2011

why u stay arguing bout of man lol


Cause.

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

April 22, 2012 @ 08:47 PM
ᴊᴜᴀɴ

Post: 6244

Join Date: Jun 2007

Location: Lurking

Untitled Ep was the only instance since blackenedwhite because it was the first project since blackenedwhite. So your point isn't valid.


What about all the new songs hodgy was featured in tho? Even the re-release their album with the new songs on those he was terrible. Idk He just raps a whole bunch of nothing. It seems like he just says a bunch of words that rhyme. I mean, explain 64.
April 22, 2012 @ 09:53 PM
JohnvHarrison

Post: 2127

Join Date: Nov 2011

Rap Genius the shit

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

April 22, 2012 @ 10:14 PM
Shanklin

Post: 9597

Join Date: Nov 2006

^How do YOU comprehend it?

http://kevinshanklin.com/ IF YOU HAVE A FFFOUND.COM INVITE MSG ME

April 22, 2012 @ 10:22 PM
JohnvHarrison

Post: 2127

Join Date: Nov 2011

"Leprecan, hexacon, I transform, decepticon/rasputin, I'm half-mutant, fuck financial aid, cash students/" leprecan, hodgy is short as fuck. I don't know what the fuck a "hexacon" is so you got me there, maybe he meant hexagon? The transform thing is easy. Rasputin. I believe was a russian noble that claimed to have magical healing powers, and people thought was not of this earth, "Half mutant". Fuck financial aid is an Obvious "fuck school", cash students, could mean that they (of) are "students" of the money, as in, were raised by the motto C.R.E.A.M and don't need college.

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

April 23, 2012 @ 12:33 AM
PERFECT WHITE MALE

Post: 1125

Join Date: May 2011

Location: hell

Hodgy is trash.
April 25, 2012 @ 07:54 PM
ANTHONEEE

Post: 813

Join Date: Aug 2009


http://anthonywho.com

April 26, 2012 @ 03:29 AM
bonemarrow

Post: 2308

Join Date: Mar 2011

Location: eastcoast

hodgy is bland

http://www.last.fm/user/basedvern

April 27, 2012 @ 02:03 AM
Japan4

Post: 1689

Join Date: May 2006

Location: Babylon

102

rilly doe?

April 27, 2012 @ 03:31 AM
PERFECT WHITE MALE

Post: 1125

Join Date: May 2011

Location: hell

hodgy is bland
April 30, 2012 @ 06:27 AM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

You can tell he listens to Cam.

http://soundcloud.com/anonymousnigger

April 30, 2012 @ 05:40 PM
ANTHONEEE

Post: 813

Join Date: Aug 2009

Some new shit from michael uzowuru and vince, Champagne Wishlist. Instantly one of my favorites.
http://hypetrak.com/2012/04/vince-staples-michael-uzowuru-champagne-wishlist/

http://anthonywho.com

April 30, 2012 @ 11:48 PM
Gilly Suits

Post: 2389

Join Date: May 2011

Location: 617/781/508

"Leprecan, hexacon, I transform, decepticon/rasputin, I'm half-mutant, fuck financial aid, cash students/" leprecan, hodgy is short as fuck. I don't know what the fuck a "hexacon" is so you got me there, maybe he meant hexagon? The transform thing is easy. Rasputin. I believe was a russian noble that claimed to have magical healing powers, and people thought was not of this earth, "Half mutant". Fuck financial aid is an Obvious "fuck school", cash students, could mean that they (of) are "students" of the money, as in, were raised by the motto C.R.E.A.M and don't need college.


I can pull meanings out of my ass too


LOLz everytime I read that crap I say the same thing. Especially with Hodgy

Culective.com // twitch.tv/gillysuits

April 30, 2012 @ 11:51 PM
JohnvHarrison

Post: 2127

Join Date: Nov 2011

Well considering you also don't know Hodgy personally, anything you say that he hasn't confirmed would be "out of your ass". So stfu.

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

May 1, 2012 @ 12:00 AM
Shanklin

Post: 9597

Join Date: Nov 2006

Champagne wishlist cool

http://kevinshanklin.com/ IF YOU HAVE A FFFOUND.COM INVITE MSG ME


Please login first to reply.
Back To Top