Get an Extra 20% Off Sale Items - Use code: EXTRA20
December 1, 2011 @ 09:00 PM
QuailMan

Post: 293

Join Date: Jul 2007

CH ain't ever comin back. This nigga is broke and no one wants to help him or if someone does try to help him Charles don't want the help. The quality of his music recently is shit.


this.

and i was a huge CH fan i still somewhat follow his shit but he fell off hard, the quality of the shit he releases now is terrible only his stans listen to it and i doubt they really like it, i mean he had BPM and CATS said i can diss you which were great quality songs but he's put out like 40 songs since being out of jail and 2 good ones? and he's still crazy x doing drugs....damn its kinda painful to watch but he's done he should just drop the mic for good

http://yellow-stuff.com/ nigger

December 1, 2011 @ 09:08 PM
ᴊᴜᴀɴ

Post: 6244

Join Date: Jun 2007

Location: Lurking

RIP CH sad
December 2, 2011 @ 03:22 PM
cheezyDaba

Post: 439

Join Date: Nov 2010

Location: bababooey

I'd have to agree with some points here. Personally I can't listen to most the new stuff (smokey robinsons l is crazy good tho).

Cats cann sound good tho and has good songs.

Most of the newer stuff lacks the depth that attracted me to all his old music. At least he has so much old stuff out that there still more to discover.

Maybe he's got something in the works. His singing/songwriting shit is crazy underrated.

Edit: but for real like dude just got out of rehab/jail n shit like I guess we gotta cut him some slack. At least he's blogging.
December 2, 2011 @ 05:45 PM
Izuna

Post: 959

Join Date: Jun 2011

Location: Konohagakure

Unreleased shit. from 2005. His very first mixtape was leaked.
http://hypebeast.com/forums/music/charles-hamilton-from-the-desk-of2005rare-first-mixtape-ever/

|||||||||||||||||||||||||||||||||||| http://soundcloud.com/izuna ||||||||||||||||||||||||||||||||||||

December 2, 2011 @ 06:41 PM
NZOO

Post: 2805

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka

CH ain't ever comin back. This nigga is broke and no one wants to help him or if someone does try to help him Charles don't want the help. The quality of his music recently is shit.


this.

and i was a huge CH fan i still somewhat follow his shit but he fell off hard, the quality of the shit he releases now is terrible only his stans listen to it and i doubt they really like it, i mean he had BPM and CATS said i can diss you which were great quality songs but he's put out like 40 songs since being out of jail and 2 good ones? and he's still crazy x doing drugs....damn its kinda painful to watch but he's done he should just drop the mic for good


This dude needs girl only way he can make quality music.

Don't badmind me.

December 2, 2011 @ 11:11 PM
Jay_Bird

Post: 4030

Join Date: Oct 2006

Location: NACOGDOCHES,TEXAS

mmmhmm, charles tried to channel the ghost of dilla cmon son


i understand why people who dont know about CH would think thats weird.....but he paid homage to dilla way before that. he was always talking about how he influenced him sonically and all that crazy he spoke to him in a dream CH-type stuff. love that shit.

the way CH is able to work with sound (even as a sample-based producer he manipulates sound to a crazy extent) is very dilla-like. Not many other rapper/producers created something as unique.



i thought i was the only person thought this.....i know the game is full of sample based producer,but geez i never met a nigga who can flip and chop beats so amazingly like this nigga

charles is so damn talent,but yet the world may never know

dude is really a musican,he can play drums,piano,and guitar too
December 2, 2011 @ 11:14 PM
Jay_Bird

Post: 4030

Join Date: Oct 2006

Location: NACOGDOCHES,TEXAS

Its like CH doesn't want to be big. I'm not sure what really happened in LA to totally change his thought process like that. He was doing good when he returned with Normalcy, and the weekly singles...


have you ever watch behind the pink lava lamp that corpy put out

charles basically broke it down that he seen alot of crazy shit from the music industry,he said some "shady" shit was going down in the industry

charles said all he wants in life is to make music,he said he could be poor as fuck,but as long as he put out music he fine
December 3, 2011 @ 12:08 AM
ᴊᴜᴀɴ

Post: 6244

Join Date: Jun 2007

Location: Lurking

He should be a producer for upcoming rappers n shit. He's way too talented to let that shit go to waste man.
December 3, 2011 @ 03:10 AM
cheezyDaba

Post: 439

Join Date: Nov 2010

Location: bababooey

He should be a producer for upcoming rappers n shit. He's way too talented to let that shit go to waste man.


see i think hes too talented to just prod. for other people.
December 4, 2011 @ 03:47 AM
Izuna

Post: 959

Join Date: Jun 2011

Location: Konohagakure

Somebody just leaked an unreleased 08 Project.

beats he rapped over:

I'm So Hood- DJ Khaled
Sexy Back- Justin Timberlake
Role Model- Eminem
ambitionz az a rider- Pac
I Get Money- 50 Cent
Kiss Kiss- Chris Brown
The ReUp- Eminem and 50 Cent
No Escaping this- the Beatnuts
????

Pretty Good. I'm kinda tired so I'll make a topic on it later

|||||||||||||||||||||||||||||||||||| http://soundcloud.com/izuna ||||||||||||||||||||||||||||||||||||

December 4, 2011 @ 04:01 AM
QuailMan

Post: 293

Join Date: Jul 2007

from 08? ill listen

http://yellow-stuff.com/ nigger

December 4, 2011 @ 04:14 AM
Izuna

Post: 959

Join Date: Jun 2011

Location: Konohagakure

Damn, another one leaked lol. This one's a beat tape from either 07 or 08.

Which means there shouldn't be anymore leaks unless by Charles himself since the leakers only had so many projects that we knew of.

I wonder how Charles will feel about this

|||||||||||||||||||||||||||||||||||| http://soundcloud.com/izuna ||||||||||||||||||||||||||||||||||||

December 8, 2011 @ 08:15 PM
Jay_Bird

Post: 4030

Join Date: Oct 2006

Location: NACOGDOCHES,TEXAS

aye on the new cd charles dropped "happy 9th birthday"


can anyone tell me whats the true instrumental to drunken period sex

and november 10th,2011

thanks
December 9, 2011 @ 09:50 PM
Izuna

Post: 959

Join Date: Jun 2011

Location: Konohagakure

New Tape:

"And Then They Played Dilla 2: FUCK HOUSE SHOES"

http://www.zshare.net/download/97171634ad5d1b99/
or
http://www.mediafire.com/?a9m2an6j4rv6ep6

Dope. Skip to Track 9 to here Charles RAGE for 40 seconds lololool

|||||||||||||||||||||||||||||||||||| http://soundcloud.com/izuna ||||||||||||||||||||||||||||||||||||

December 9, 2011 @ 10:35 PM
Jay_Bird

Post: 4030

Join Date: Oct 2006

Location: NACOGDOCHES,TEXAS

that nigga love 9th and dilla

i dont blame him


9th is my favorite producer also,lol

and charles acting like an attention whore,i mean i know its a proven fact he is insane

but he should know them kats in detriot dont play when it comes to dilla, he keep acting like this he will never make it he will fall off.........

on another note the tapes he been coming out been dope,the recording is still shitty,but oh well
December 9, 2011 @ 10:53 PM
Izuna

Post: 959

Join Date: Jun 2011

Location: Konohagakure

this is track 9 lol

He must have had that built up in him for a looong time.

|||||||||||||||||||||||||||||||||||| http://soundcloud.com/izuna ||||||||||||||||||||||||||||||||||||

December 9, 2011 @ 11:04 PM
Jay_Bird

Post: 4030

Join Date: Oct 2006

Location: NACOGDOCHES,TEXAS

man after listening to this tape so far

charles has either lost his mind or he doesnt give a damn anymore

maybe both
December 9, 2011 @ 11:04 PM
cheezyDaba

Post: 439

Join Date: Nov 2010

Location: bababooey

^^^^ damn ch
December 9, 2011 @ 11:09 PM
WOLFdayz

Post: 831

Join Date: May 2011

Location: CANADA?

dude is fucking nuts in the old brain
December 9, 2011 @ 11:55 PM
Jay_Bird

Post: 4030

Join Date: Oct 2006

Location: NACOGDOCHES,TEXAS

that nigga charles

dissed curren$y,asher roth,b.o.b,kid cudi,and wale all in the same verse lol
December 10, 2011 @ 12:39 AM
NZOO

Post: 2805

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka

that nigga charles

dissed curren$y,asher roth,b.o.b,kid cudi,and wale all in the same verse lol


I think he dissed them based on it was all love when they were freshmans, but since his troubles no one reached out. That's why he didn't mention mickey because he is the only one who reached out.

Don't badmind me.

December 10, 2011 @ 12:39 AM
Izuna

Post: 959

Join Date: Jun 2011

Location: Konohagakure

that nigga charles

dissed curren$y,asher roth,b.o.b,kid cudi,and wale all in the same verse lol

Which track?

|||||||||||||||||||||||||||||||||||| http://soundcloud.com/izuna ||||||||||||||||||||||||||||||||||||

December 10, 2011 @ 03:04 AM
NZOO

Post: 2805

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka

This nigga need to stop with the low quality shit, damn -_-

Don't badmind me.

December 10, 2011 @ 03:22 AM
Boneztheworld

Post: 518

Join Date: Mar 2010

Someone Plz Fill me in. What's wrong with my nigguh CH

Foamposite "White Out" I Air Jordan IX / XI / XIII I XIV Retro 2013 "He Got Game" I OGs I Nike SBs I Margeilas

December 10, 2011 @ 05:57 AM
Jay_Bird

Post: 4030

Join Date: Oct 2006

Location: NACOGDOCHES,TEXAS

that nigga charles

dissed curren$y,asher roth,b.o.b,kid cudi,and wale all in the same verse lol


I think he dissed them based on it was all love when they were freshmans, but since his troubles no one reached out. That's why he didn't mention mickey because he is the only one who reached out.


shit charles dissed mickey on a shitload of songs,lol you didnt know that?
December 10, 2011 @ 06:15 AM
Izuna

Post: 959

Join Date: Jun 2011

Location: Konohagakure

CH had beef with Mickey, CuDi, and Wale BEFORE the deal apparently lol

|||||||||||||||||||||||||||||||||||| http://soundcloud.com/izuna ||||||||||||||||||||||||||||||||||||

December 10, 2011 @ 09:59 PM
NZOO

Post: 2805

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka

that nigga charles

dissed curren$y,asher roth,b.o.b,kid cudi,and wale all in the same verse lol


I think he dissed them based on it was all love when they were freshmans, but since his troubles no one reached out. That's why he didn't mention mickey because he is the only one who reached out.


shit charles dissed mickey on a shitload of songs,lol you didnt know that?


Mickey squashed it and his career went bad after bailing on Joe Budden.

Don't badmind me.

December 10, 2011 @ 10:09 PM
Izuna

Post: 959

Join Date: Jun 2011

Location: Konohagakure

What did he do to Buddens?

|||||||||||||||||||||||||||||||||||| http://soundcloud.com/izuna ||||||||||||||||||||||||||||||||||||

December 11, 2011 @ 12:13 AM
NZOO

Post: 2805

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka




This nigga ran when Rae showed up and smack Budden around.

Don't badmind me.

December 11, 2011 @ 12:24 AM
Jay_Bird

Post: 4030

Join Date: Oct 2006

Location: NACOGDOCHES,TEXAS

shit lol mickey a fucking nerd,what yall expect

nigga knew what time it was,lol

Please login first to reply.
Back To Top