September 15, 2011 @ 03:20 AM
JacquesMyBeats

Post: 136

Join Date: Jun 2011

Location: Cali

I thought it would be cool to ask everyone what camp they like better and why? YMCMB seems to sell more records as of late with Drake,Wayne and Nicki's last albums. But as i always say, Quality> Quantity.

http://soundcloud.com/jacques-pierre-beats/sets/the-difference- between-humans/

September 15, 2011 @ 03:24 AM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

lol

http://soundcloud.com/anonymousnigger

September 15, 2011 @ 03:24 AM
mYslead

Post: 1138

Join Date: Jan 2008

Location: Montreal

oh boy
September 15, 2011 @ 03:27 AM
JacquesMyBeats

Post: 136

Join Date: Jun 2011

Location: Cali

lol What? haha

http://soundcloud.com/jacques-pierre-beats/sets/the-difference- between-humans/

September 15, 2011 @ 03:35 AM
xVILLN

Post: 6305

Join Date: Mar 2010

Location: LA

wheelchair jimmy is the only thing keeping YMCMB alive.

http://illestxvillian.tumblr.com/

September 15, 2011 @ 03:45 AM
JacquesMyBeats

Post: 136

Join Date: Jun 2011

Location: Cali

wheelchair jimmy is the only thing keeping YMCMB alive.


lol I wish it was true but C4 sold a mili! haha So it looks like people still dig Wayne...Nicki went up fast and down fast in my eyes.

http://soundcloud.com/jacques-pierre-beats/sets/the-difference- between-humans/

September 15, 2011 @ 04:54 AM
AquzeHim

Post: 285

Join Date: Apr 2011

Location: LAC

Fuck the bullshit C4 spat on WTT.
Wayne was like spitting metaphors crazy. Who you know make a metaphor outta mechanisms my ♥♥♥♥♥
September 15, 2011 @ 05:34 AM
SquirtIe Squad

Post: 148

Join Date: Mar 2010

i prefer the similes on WTT.
September 15, 2011 @ 08:07 AM
DStyles

Post: 9513

Join Date: Mar 2007

Location: Brooklyn, NY

Lyrically, Wayne>Kanye

What's a goon to a goblin - that line went over nikkas heads.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

September 15, 2011 @ 02:51 PM
sion

Post: 298

Join Date: May 2011

Location: internet

wheelchair jimmy is the only thing keeping YMCMB alive.


lol
September 15, 2011 @ 03:06 PM
Freddie Benson

Post: 2714

Join Date: Jul 2007

Drake is the only one with any talent in YMCMB
GOOD is better hands down no argument but YMCMB is more popular and Wayne didnt actually sell those albums lets be real

anal del rey http://yellow-stuff.com

September 15, 2011 @ 03:17 PM
Unreachable

Post: 964

Join Date: Jan 2011

Location: Toranta

Mos Def, like come on
September 15, 2011 @ 03:25 PM
brahmwatson

Post: 406

Join Date: Nov 2008

Location: Chattanooga , TN

jae millz short dawg cory gunz doee
September 15, 2011 @ 03:30 PM
jawesome

Post: 3715

Join Date: Sep 2008

lol I wish it was true but C4 sold a mili! haha So it looks like people still dig Wayne...Nicki went up fast and down fast in my eyes.


lol.

Instagram: prxsh

September 15, 2011 @ 03:49 PM
Homes

Post: 509

Join Date: Oct 2008

Location: Seattle

ymcmb got lil twist and chuckee on deck... who you think's gonna win???
September 15, 2011 @ 05:02 PM
YungBrooklyn

Post: 790

Join Date: Jun 2007

Pusha alone can out-rap everyone on YMCMB. All they got going for them now is Drake and this
September 15, 2011 @ 05:07 PM
ClydeFrazier

Post: 6407

Join Date: Feb 2009

^agreed

i'd never thought i'd see the day where i'd prefer birdman to weezy

Melo Gang All Day

September 15, 2011 @ 06:20 PM
Freddie Benson

Post: 2714

Join Date: Jul 2007

Ymcmb had 1mili sales so they must be winning......
Baby been a smart business man


lolsmh

anal del rey http://yellow-stuff.com

September 15, 2011 @ 06:23 PM
ELKO.

Post: 453

Join Date: Feb 2011

Location: Casket

Ruthless Records
/thread
September 15, 2011 @ 06:24 PM
ELKO.

Post: 453

Join Date: Feb 2011

Location: Casket

Nah, but GOOD music.
Quality>quantity.
Also there's more of a range with their music.
September 15, 2011 @ 06:32 PM
da

Post: 1141

Join Date: Sep 2009

wheelchair jimmy is the only thing keeping YMCMB alive.

.
September 15, 2011 @ 06:35 PM
playboyxxx

Post: 943

Join Date: May 2011

Location: naw

If GOOD could trade ym Big Sean for Drake it'd be like 6 dope ♥♥♥♥♥s on zero.

pink like hamilton

September 15, 2011 @ 07:49 PM
MOEHENNY

Post: 150

Join Date: Mar 2011

Location: Detroit

MMG vs GOOD would of been a better debate
September 15, 2011 @ 07:55 PM
ClydeFrazier

Post: 6407

Join Date: Feb 2009

If GOOD could trade ym Big Sean for Drake it'd be like 6 dope ♥♥♥♥♥s on zero.


truth, in terms of creativity and personality that switch would make more sense too

MMG is better than YM but still nothing compared to GOOD

Melo Gang All Day

September 15, 2011 @ 07:55 PM
ksj

Post: 719

Join Date: Sep 2009

GOOD Music by miles. Big Sean is the only notable shitty rapper.
September 15, 2011 @ 10:17 PM
MOEHENNY

Post: 150

Join Date: Mar 2011

Location: Detroit

truth, in terms of creativity and personality that switch would make more sense too

MMG is better than YM but still nothing compared to GOOD


MMG is still a fairly new label though. Within a few years, they'll be of the elite.
September 15, 2011 @ 10:36 PM
JacquesMyBeats

Post: 136

Join Date: Jun 2011

Location: Cali

MMG vs GOOD would of been a better debate


Yeah maybe. I just really wanted to know how people felt about this subject since YM seems to sell so much while all my favorite rappers that are still alive are on G.O.O.D Music. Lupe would pretty much make G.O.O.D Music my dream team.

http://soundcloud.com/jacques-pierre-beats/sets/the-difference- between-humans/

September 15, 2011 @ 11:00 PM
blackice445

Post: 1698

Join Date: Jul 2009

Location: New Jersey

GOOD Music by miles. Big Sean is the only notable shitty rapper.


Big sean can spit fuck you talkin bout willis?
September 15, 2011 @ 11:28 PM
ᴊᴜᴀɴ

Post: 6244

Join Date: Jun 2007

Location: Lurking

I feel like Kanye would have made Drake a much better artist. Obviously Drake is successful on YMCMB but I feel like he would have been so much better on GOOD. Think of the features (Yeezy, Cudi, Big Sean, Common, Pusha) plus Drake on Kanye's and No i.D beats? I feel like he fucked up on that decision.
September 15, 2011 @ 11:37 PM
sliicktalk

Post: 470

Join Date: Mar 2010

Ymcmb had 1mili sales so they must be winning......
Baby been a smart business man


Birdman bought at least 750,000 of those albums. smh

Please login first to reply.
Back To Top