Kid Cudi - Mr Rager (video)

September 08, 2011 @ 08:58:56
September 08, 2011 @ 11:23:14
Shit was looking pretty intense until he started swinging. He should have take some martial arts lessons before making a video like this...

LMAO @ 5:02 !!! I keep repeating that part over and over ROFL!!! HA HA !!!

When in doubt, show that bitch your Slurpee cup collection.

September 08, 2011 @ 12:40:36
idgaf shit was dope smokeyfacesmokeyface
September 08, 2011 @ 14:49:34
smokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyface o lord
September 08, 2011 @ 15:13:24
i dont even like kid cudi that much anymore but....damn!! smokeyface
September 08, 2011 @ 15:14:09
awesome video

dat ye cameo smokeyface
September 08, 2011 @ 15:51:47
cudi always got some dope ass videos
September 08, 2011 @ 15:52:36
lol @ expression at 6:18

what movie is this inspired from? its not coming to me atm.
September 08, 2011 @ 16:17:19
LMAO @ 5:02 !!! I keep repeating that part over and over ROFL!!! HA HA !!!


someone make a GIF

burr

September 08, 2011 @ 16:51:42
September 08, 2011 @ 18:01:59
anyone else think of oldboy. bloodsport reference was dope. this vid made me like this song more actually
September 08, 2011 @ 18:26:39
kanye 4:23
September 08, 2011 @ 18:38:02


YESSSSSS!!!!!! OMG !!! YESSSS!!!!! ha ha!!!

When in doubt, show that bitch your Slurpee cup collection.

September 09, 2011 @ 07:39:33
anyone else think of oldboy. bloodsport reference was dope. this vid made me like this song more actually


i was thinking oldboy too. i appreciate this video, but like someone said, the fake punches are just no clean enough to take seriously at times.

still my favorite music video about a leather jacket is this one:

http://www.youtube.com/watch?v=nfjCyXmMZek&feature=related
September 09, 2011 @ 10:26:28
one of the dopest vids in a while...good shit! smokeyface
September 10, 2011 @ 13:33:16
i was thinking oldboy too. i appreciate this video, but like someone said, the fake punches are just no clean enough to take seriously at times.

still my favorite music video about a leather jacket is this one:

http://www.youtube.com/watch?v=nfjCyXmMZek&feature=related


This video just made it to my top 10 list. #swag!

When in doubt, show that bitch your Slurpee cup collection.

September 10, 2011 @ 13:38:37
dope ass video... better than that how to love b/s ... and the ending .. smokeyface
September 10, 2011 @ 13:52:26
this video was kinda cool. pursuit of happiness alternate version is still number one for cudi

pink like hamilton

September 10, 2011 @ 15:40:19
Sexy ass Surface to Air jackets,especially the black and red ones
Please login first to reply.
x