Official A$AP Rocky Thread

October 05, 2011 @ 14:12:54
you're right, drake isnt even a relevant artist nowadays. he doesnt even have any fans. when was the last time he had a hit song? going on tour with drake would not benefit rocky's career at all. he's better off going on tour with nick cannon. our old friend stephon purhman saves the day with his unquestionable opinion on an artist yet again!


Haha holy shit. I'm fuggin' dying over here.
October 05, 2011 @ 14:20:38
actually i think he's gonna be on drakes Club Paradise tour


where you hear that?
October 05, 2011 @ 15:03:09
where you hear that?


"with special guest Kendrick Lamar and A$AP Rocky"
idk if this means he's going on tour or just for this show.
October 05, 2011 @ 16:26:41
damn blowing up faster than OF lol
October 05, 2011 @ 16:33:27
damn blowing up faster than OF lol


*sigh* really?

October 05, 2011 @ 16:35:45
i still dont understand how everyone is repping this shit that fast....rocky is nice.....but it looks like he dropped peso video...gets picked up on OVO....and now ppl are repping it....where were people hearing about rocky before peso video?


all you need nowadays is to live in a popular area and record one good track
October 05, 2011 @ 16:37:21
Let these nigz eat..

Don't badmind me.

October 05, 2011 @ 16:54:58
*sigh* really?



He has 1 EP out, been on people's radar for literally months, that's not as fast as 3 years and close to 10 full length projects? I'm not saying he's on their level, but he went from obscure to talked about real quick.
October 05, 2011 @ 17:35:24
All I'm sayin is why does EVERYONE have to be comapred to OF doe? Fuck just let this ♥♥♥♥♥ get his money
October 05, 2011 @ 18:11:28
you're right, drake isnt even a relevant artist nowadays. he doesnt even have any fans. when was the last time he had a hit song? going on tour with drake would not benefit rocky's career at all. he's better off going on tour with nick cannon. our old friend stephon purhman saves the day with his unquestionable opinion on an artist yet again!


This made me lol doe...

Sucks that the tape got delayed but im still excited for it to drop blushing
October 05, 2011 @ 18:26:53
you're right, drake isnt even a relevant artist nowadays. he doesnt even have any fans. when was the last time he had a hit song? going on tour with drake would not benefit rocky's career at all. he's better off going on tour with nick cannon. our old friend stephon purhman saves the day with his unquestionable opinion on an artist yet again!


id love to go on tour with Nick Cannon
October 05, 2011 @ 18:30:15
just take the d and move on
October 05, 2011 @ 19:05:18
I for the longest thought this thread was dedicated to Aesop Rock

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

October 05, 2011 @ 22:20:05
October 05, 2011 @ 22:24:07
I'm gonna need this mixtape asap
October 06, 2011 @ 00:05:03
http://www.youtube.com/watch?v=DYy_8HcXIRw
Damn why nobody post this yet though? Beat is crazy.
They were all dope but the guy with the beard was spitting flames.
October 06, 2011 @ 00:56:14
Word
October 06, 2011 @ 01:03:31
http://www.youtube.com/watch?v=DYy_8HcXIRw
Damn why nobody post this yet though? Beat is crazy.
They were all dope but the guy with the beard was spitting flames.


is that ASAP Illusion?
October 06, 2011 @ 01:21:21
Yeah the 2nd & 3rd on the mic
October 06, 2011 @ 10:23:08
All I'm sayin is why does EVERYONE have to be comapred to OF doe? Fuck just let this ♥♥♥♥♥ get his money


Yea because using the internet to blow up and get noticed then cosigned by established artists isn't similar to OF in any way, shape or form. |0
October 06, 2011 @ 10:27:25
that was a dumb ass statement for a plethora of reasons
October 06, 2011 @ 10:31:19
Yea because using the internet to blow up and get noticed then cosigned by established artists isn't similar to OF in any way, shape or form. |0


(Invalid img)
October 06, 2011 @ 11:03:48

Inactive User

Yea because using the internet to blow up and get noticed then cosigned by established artists isn't similar to OF in any way, shape or form. |0


you just described how almost EVERY new rapper caught a buzz in the past few years.. use internet, get cosign, get big.

of wasnt the first to use the internet to blow up in this rap shit.. and they wont be the last.
October 09, 2011 @ 08:51:28
Rocky's coming to my school (Penn State) with Drake and Kendrick next month. Got floor tickets boi.

kidghost.net

October 09, 2011 @ 14:00:35
Yea because using the internet to blow up and get noticed then cosigned by established artists...


Your a fucking idiot.
October 09, 2011 @ 17:14:29
sgp x asap twlevy freestyle
http://www.youtube.com/watch?v=5jXa-ZpQ_8M&feature=player_embedded
October 09, 2011 @ 17:33:57
They both went in. I wanna know is that a sgp beat?
October 09, 2011 @ 18:20:24
Yea because using the internet to blow up and get noticed then cosigned by established artists...


Smh 2011 members man
October 09, 2011 @ 19:38:07
October 09, 2011 @ 19:48:13
didnt show up for A3C last night..was excited to peep him live smh

kill

Please login first to reply.
x