sickkkk

June 13, 2011 @ 20:53:42 PM
Post: 254
Join Date: Mar 2008
haven't been on dis for years.
shameless self-promotion lol.

feedback of whatever kind welcome.

http://www.youtube.com/watch?v=4n-DA83LqhE
http://www.youtube.com/watch?v=YV4VcP4VmpU
http://www.youtube.com/watch?v=A5p94EaNom0

if yall feelin it lemme know

twitter: @thisiseq
June 14, 2011 @ 02:47:19 AM

Inactive User

Drake did this in 06.....Do You Not Drizzy
June 14, 2011 @ 06:10:21 AM
Post: 975
Join Date: Apr 2009
Location: Rochester, NY
Forreal nice and smooth flow, overall dope. But the girl in the second video is fuckin' on point. And the beat is fireeeeee.
June 14, 2011 @ 08:35:57 AM
Post: 254
Join Date: Mar 2008
thanks brah ppreciate it really. thats my gurl hah
June 14, 2011 @ 08:42:55 AM
Post: 254
Join Date: Mar 2008
@dopend lol at least i spend my time makin shit n makin threads promotin my own shit, not spend my time makin no shit and makin threads cock drivin tyler the creator tryna figure out how he was able to afford a certain mic for a certain mix tape like some ppl. I won't name who tho lol...
June 14, 2011 @ 10:27:49 AM
Post: 489
Join Date: Feb 2011
Location: heaven and earth
@dopend lol at least i spend my time makin shit n makin threads promotin my own shit, not spend my time makin no shit and makin threads cock drivin tyler the creator tryna figure out how he was able to afford a certain mic for a certain mix tape like some ppl. I won't name who tho lol...


my ♥♥♥♥♥a
June 14, 2011 @ 17:11:43 PM
Post: 254
Join Date: Mar 2008
my ♥♥♥♥♥a


was poppin bruh. waffles is dope im feelin it extra homie.
June 15, 2011 @ 12:38:12 PM
Post: 30
Join Date: Jun 2011
i fux with it! xD
June 15, 2011 @ 21:45:39 PM

Inactive User

@dopend lol at least i spend my time makin shit n makin threads promotin my own shit, not spend my time makin no shit and makin threads cock drivin tyler the creator tryna figure out how he was able to afford a certain mic for a certain mix tape like some ppl. I won't name who tho lol...


ur a gay ass ingga and u suck balls at rapping u ain't going to go nowhere witht that garbage horrible asss nig....o wait i mean ♥♥♥♥ get the fuck outta here go back on utube with dpryde lmfao bitchass
June 17, 2011 @ 19:27:45 PM
Post: 254
Join Date: Mar 2008
@swagon900 thanks bruh

@dopend lol thats why u deleted your first post right? hella conscious about the fact you got clowned on a forum lol..... grow up bruh. you making threads on threads about how to get ppl to fuck with ur shit and you ain't even got a single track out bet you aint' even got the capability to make one. At least i can back up what I say. PS: You dickride a 19 year old..... lol
June 18, 2011 @ 07:21:39 AM
Post: 975
Join Date: Apr 2009
Location: Rochester, NY
Where can I get that beat you used for the second track? Man that shit is fire. You did a good job on it too but I want that shit.
June 18, 2011 @ 19:31:15 PM
Post: 254
Join Date: Mar 2008
its called dirty girls instrumental by felt, I think my engineer had the LP of it srry I ain't got it I'd send it to you if i did. Im pretty some hard googleing will get it tho
March 09, 2012 @ 06:58:40 AM

Inactive User

@swagon900 thanks bruh

<a href='http://hypebeast.com/members/dopend/' rel='nofollow'>@dopend</a> lol thats why u deleted your first post right? hella conscious about the fact you got clowned on a forum lol..... grow up bruh. you making threads on threads about how to get ppl to fuck with ur shit and you ain't even got a single track out bet you aint' even got the capability to make one. At least i can back up what I say. PS: You dickride a 19 year old..... lol


thats why YOU DELETED YOUR FIRST POST BITCHASS NIGGA DICKRIDE WHO THE FUCK RU YOUR MUSIC SOUNDS LIKE RJ BERGER
Please login first to reply.
x