Kreayshawn

May 30, 2011 @ 13:40:00
yup!
May 30, 2011 @ 13:45:55





May 30, 2011 @ 13:51:35


word

IG: @PicturesInTheMail

May 30, 2011 @ 14:11:02
she needs to bring her black friend back smokeyface

http://www.youtube.com/watch?v=sY_Xc-YSxuI&feature=player_embedded
May 30, 2011 @ 15:36:44
she needs to bring her black friend back smokeyface


this.
May 30, 2011 @ 15:38:08
May 30, 2011 @ 15:43:53
shit moves at lightspeed nowdays..

Originally posted by Inactive User
By Sunday morning, the rumors started spilling in from all sides. After negotiations over the past half-month with every major label under the sun, Kreayshawn had signed a rather unprecedented, hefty, record deal. And just like that, it was all a dream.
http://thehundreds.com/blog/uncategorized/kreayshawn/
May 30, 2011 @ 16:07:19
was that really big uncle snoop in that vid?blinkyeyes
May 30, 2011 @ 16:13:28
May 30, 2011 @ 16:16:39
im not goin to lie this kind of hurt me a little bit


but wats really fucked up is that she has more marketing potential than lil b & odd future combined.

white America is going to eat this shit up


swag smh

no hate tho you doin yo thing
breh
May 30, 2011 @ 16:17:52
May 30, 2011 @ 18:26:43
This girl blew up before anyone outside the Internet even knows who she is. Shes like the white female soulja boy

Doubleclutchhoops.com

May 30, 2011 @ 21:04:17
vnasty looks like the type of bitch that would have a kid when shes 13 and lives in a trailer park. She probably lives in a trailer park doe.
May 30, 2011 @ 21:06:06
I always wondered what it would be like if Amy Winehouse was an attention whore with shitty music skills. Thanks Kreayshawn!
May 30, 2011 @ 21:44:51
what garbage.. how is this even considered music? take a white girl and make her rap over a half-decent beat apparently thats what ♥♥♥♥♥s are into these days. this shit sounds worse than friday
May 30, 2011 @ 21:56:20
dude i vow one day to smash
May 30, 2011 @ 22:31:02
gucci gucci has some serious swag but i think shes way overhyped. got mega famous in 5 days.

btw she looks hot in the pictures above
May 30, 2011 @ 22:34:15
she didn't even write Gucci Gucci!!! https://twitter.com/#!/TheSuper3/status/75401483503407104

this dude did... girl rapper, shouldn't have been surprised LAWLS
May 30, 2011 @ 22:53:40
what garbage.. how is this even considered music? take a white girl and make her rap over a half-decent beat apparently thats what ♥♥♥♥♥s are into these days. this shit sounds worse than friday


I agree. look at this shit:

Drake direct messaged me on Twitter, which was pretty cool. When I first heard his music on MySpace, I thought, "Wow, that's that 'Degrassi' kid? He's really rappin' now? And it's kinda tight, I can't lie!" He raps about being an overnight success all the time. Maybe he reached out to tell me, like, "You're gonna be crying while sipping ros
May 30, 2011 @ 23:15:23
LMAO SPEAKZ WROTE IT!? The bearded guy in the party scene is speakz. he is too funny.
May 30, 2011 @ 23:28:14
the general consensus is that we'd all smash
May 30, 2011 @ 23:30:12
he must came up wit the coarse but she wrote it, she was on ustream when she was doing it.
May 31, 2011 @ 00:43:06
this bitch gained hype super quickkk
May 31, 2011 @ 02:10:05
If your an attractive white female,you can get instantly famous for just about anything.
May 31, 2011 @ 02:22:19
the general consensus is that we'd all smash


basically. But whose that brunette in her bumpin bumpin video?? &)
May 31, 2011 @ 02:34:56
May 31, 2011 @ 02:42:51
http://www.youtube.com/watch?v=YutoLIHtIlU

she was bumpin that vol2
May 31, 2011 @ 02:57:02
lol
May 31, 2011 @ 03:20:50
i think its really refreshin to hear a new style of hiphop. we all kno this ain Illmatic or whaever but it damn sure is RUN DMC. jus sum fun ass music.
May 31, 2011 @ 03:25:57
Originally posted by Inactive User
i think its really refreshin to hear a new style of hiphop. we all kno this ain Illmatic or whaever but it damn sure is RUN DMC. jus sum fun ass music.


Im glad u have a postive attitude about all this.

Most of these underground rappers on blogs and forums are acting salty right now because of her quick success.

all I do is sip espressos and listen to AZ -mrelllis.tumblr.com

Please login first to reply.
x