300+ New Sale Items (Up to 80% Off Selected Brands)
February 7, 2012 @ 02:43 AM
WhatsGoodZiM

Post: 273

Join Date: Jul 2010

Location: san francisco califo...

why the fuck was I not aware that nasa had been mastered?
February 7, 2012 @ 05:15 PM
@abgohard1

Post: 1710

Join Date: Jan 2011

Location: JERSEY HOE

WTF are y'all talking bout? Black God is his best release to date. Its gonna take a while for y'all to get it

its good but, it could be alot better
February 7, 2012 @ 05:47 PM
califoreigner

Post: 635

Join Date: Sep 2010

Those links worked for me, but the list was incomplete. Like someone said there's a remastered NASA phonk. He also did a Nate dogg tribute-

http://www.media fire.com/?a7k4acck5t7agc0
February 7, 2012 @ 06:24 PM
sado

Post: 3318

Join Date: Jul 2009

February 7, 2012 @ 06:26 PM

Inactive

blvcklvnd is better

med. dp tnf/400+fees. hmu

February 26, 2012 @ 09:00 PM
yhnic

Post: 66

Join Date: Dec 2011

Location: cali

Got the SPACEGHOSTPURRP full discog available if any body ever need http://93trilinfinity.wordpress.com/mixtapes/#spaceghostpurp
March 23, 2012 @ 08:14 PM
xVILLN

Post: 6305

Join Date: Mar 2010

Location: LA

So,SGP got signed last night

http://www.4ad.com/news/21/3/2012/4adtoreleasechroniclesofspaceghostpurrpnewtrackonlinenow

Same label as Bon Iver,Ariel Pink,and a bunch of other indie/hipster artists lol

http://illestxvillian.tumblr.com/

March 23, 2012 @ 08:15 PM
BUDHATHEGREAT

Post: 139

Join Date: Mar 2012

Location: Biloxi

meh, whats the purpose?

http://www.soundcloud.com/alechanshaw

March 23, 2012 @ 08:21 PM
BUDHATHEGREAT

Post: 139

Join Date: Mar 2012

Location: Biloxi

http://youtu.be/FXoYfxiNOYU
Be on the looks for these cats. Hmu for beats, checked em out and they're legit af.

http://www.soundcloud.com/alechanshaw

March 25, 2012 @ 11:34 AM
chef_

Post: 219

Join Date: May 2011

Location: Liverpool



March 31, 2012 @ 11:50 PM
NZOO

Post: 2837

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka




I fuck with the whole vibe, can't wait for remastered shit to drop..

Don't badmind me.

April 1, 2012 @ 02:09 AM
killson

Post: 123

Join Date: Apr 2007

asdfasdfasdfasfd

does it come in black?

April 1, 2012 @ 02:14 AM
scarlem

Post: 376

Join Date: Aug 2008

Location: toronto/seoul

spaceghostpurrrrp raider clan we in dis
April 1, 2012 @ 08:37 PM
thiskidfromWA

Post: 110

Join Date: Mar 2012

Location: tacoma

in that thrasher interview he said he's remastering blackland and the nasa tape. pretty stoked
April 3, 2012 @ 02:31 PM
killson

Post: 123

Join Date: Apr 2007

ghsdgsdfgsdfgsdfg

does it come in black?

April 3, 2012 @ 03:49 PM
sado

Post: 3318

Join Date: Jul 2009

April 3, 2012 @ 11:39 PM
mrh

Post: 3085

Join Date: Aug 2006

Location: MN

i thought him and a$ap had beef after Rocky dissed raider klan on his Yao Ming verse but in that Thrasher interview spaceghost is totally cool with a$ap n everything so who knows. i just want him to keep making beats for a$ap
April 3, 2012 @ 11:51 PM
WhatsGoodZiM

Post: 273

Join Date: Jul 2010

Location: san francisco califo...

they did have a falling out and it's obvious, though the specifics are extremely vague. Apparently Rocky didn't want to take SGP on his tour with Drake, and SGP caught feelings and basically fucked up the ASAP&Raider Klan relationship. They're probably on better terms right now, but yeah.. don't think they're as cool no more.

either way, they're fucking lame for calling each other twins.
April 4, 2012 @ 01:29 AM
NZOO

Post: 2837

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka

The album might be the hardest shit out this summer along with asaps so it's good they stopped beefing.

Don't badmind me.

April 4, 2012 @ 03:54 AM
ouija

Post: 586

Join Date: Jul 2007

I remember seeing an interview last summer where someone asked A$ap "You're real tight with Main Attrakionz and SGP right?" and he responded "Yeah I'm friends with MA we've chilled a few times and made a couple songs but SGP? We're family forever, whenever he comes up from Florida to the city, he always stays with me."
April 4, 2012 @ 09:21 PM
killson

Post: 123

Join Date: Apr 2007

fgsdfgsdfgsdfgsdfgsdg

does it come in black?

April 5, 2012 @ 03:28 AM
thesolecollector23

Post: 797

Join Date: Nov 2011

Location: dirty south

never mind i found the link i was looking for.

Mista No Slack N My Mack

April 9, 2012 @ 04:28 AM
NZOO

Post: 2837

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka



This song needs more plays..

Don't badmind me.

April 22, 2012 @ 04:34 PM
NZOO

Post: 2837

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka


Don't badmind me.

April 30, 2012 @ 09:47 AM
Joshimitsu

Post: 82

Join Date: May 2009



shit goes hard
April 30, 2012 @ 02:30 PM
its_BJ

Post: 1543

Join Date: Oct 2008

Location: Philly

that was sgp last good song. sgp fell offfffffffffffffffffffffffffffffffffff. he is type horrible with rapping now.
April 30, 2012 @ 06:41 PM
NZOO

Post: 2837

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka

that was sgp last good song. sgp fell offfffffffffffffffffffffffffffffffffff. he is type horrible with rapping now.


lol chill just wait until mastered shit drop

Don't badmind me.

May 1, 2012 @ 04:47 AM
goodnightmoon

Post: 44

Join Date: Nov 2011

Location: new york

beats are pretty dope.. raps are whack tho
May 1, 2012 @ 12:45 PM
@abgohard1

Post: 1710

Join Date: Jan 2011

Location: JERSEY HOE

not even fuckin with sgp as much as i fux with key gawd & lil ugly mane

May 1, 2012 @ 09:24 PM
E A G L E D O M E

Post: 89

Join Date: Mar 2011

Anyone else here fucks with any of the other artists in Raider Klan?
like Key Nyata, Denzel Curry, Lil Ugly Mane, or Yung Simmie.

or Metro Zu, another Miami group thats homies with Raider Klan

http://soundcloud.com/kingsofquazaar -- http://www.facebook.com/pages/Kings-of-Quazaar/245980102097247


Please login first to reply.
Back To Top