Official SPACEGHOSTPURRP Thread

April 06, 2011 @ 15:30:33
I was gonna write this ♥♥♥♥♥ off as a wannabe lil b or OF but his shit is actually dope. "Suck a ♥♥♥♥♥ Dick" is on repeat from me, as is "I Been Fweago".
April 06, 2011 @ 15:33:32
http://www.youtube.com/watch?v=Yjwgcz6cOyo&feature=channel_video_title
I love this song i can play this some 100 times on repeat. The beat is dope. Some of his stuff is asschecks and some of his stuff is dope.
April 06, 2011 @ 15:45:34
I can fuck with suck a ♥♥♥♥♥ dick song though.
April 06, 2011 @ 15:51:38
http://www.youtube.com/watch?v=Yjwgcz6cOyo&feature=channel_video_title
I love this song i can play this some 100 times on repeat. The beat is dope. Some of his stuff is asschecks and some of his stuff is dope.


this. this is the only song of his that i can repeat for daysss

i'm not gonna front though, i seen his name in an OF article and checked it out, but he has some real cool music. anyone have the muney jordan link? i downloaded his chopped and screwed tape which is pretty dope. about to light one up and play through it
April 06, 2011 @ 16:02:40
Is ♥♥♥♥♥ gay and on drugs?? Thats all I hear
April 07, 2011 @ 14:08:13
April 17, 2011 @ 14:13:36
I'm trying to complete that tape as we speak


have you completed the process
April 22, 2011 @ 12:10:24
http://www.mediafire.com/?xuqc8s16do04uj5

Purrped & Chopped

BLVCKLVND RVDIX 66.6 is gonna be fuckin dooope
April 22, 2011 @ 14:52:48
I didn't know he was tweeting with OF but I stumbled upon dude one day random going through YouTube bids and thought the shit was entertaining. More funny than anything.
April 22, 2011 @ 15:37:01
90's ♥♥♥♥♥ Snapback is what turned me into a fan
April 22, 2011 @ 16:47:36
Originally posted by Inactive User
http://www.mediafire.com/?xuqc8s16do04uj5

Purrped & Chopped

BLVCKLVND RVDIX 66.6 is gonna be fuckin dooope


smokeyface, can't wait wait for that shit to drop
April 22, 2011 @ 17:12:27
have you completed the process


I got all his songs from a friend. Dont know where to upload that shit over one gb
April 24, 2011 @ 18:32:21
April 25, 2011 @ 00:36:57
Whack
April 25, 2011 @ 10:27:05
I cant fuck with dude, cool concept tho. Lil b odd future three 6? I guess lmao
April 25, 2011 @ 12:00:42
Ohh shxt, my fucking brother has a thread !?!?! thats fucking swag. 6BLVCK6LVND6.


Is this real life
April 25, 2011 @ 14:42:46
i like a couple of his tracks but this niqqa is mostly ass
April 25, 2011 @ 16:30:26
April 25, 2011 @ 21:20:56

www.twitter.com/tonysteak

April 26, 2011 @ 19:11:00
zBZyvzhmxjc

FVCK TAYLOR GANG smokeyface

I know the lo-fi recording adds to his post 3-6 mafia sound, but his shit sounds terrible in the car.
April 27, 2011 @ 03:48:41
his shit is ok. It reminds me of older Three 6 Mafia. Especially Suck a ♥♥♥♥♥ dick.

edit: ^haha I didn't even read the post above but yeah. Thats the thing that really reminds me of three 6
May 01, 2011 @ 04:24:33
Bump for dat Blvcklvnd Rvdix 66.6 smokeyface
May 01, 2011 @ 04:26:57
blvcklvnd rvdix 66.6 is fucking fire smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface smokeyface
May 01, 2011 @ 09:49:38
bhur bruh bruh smokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyface

http://www.youtube.com/watch?v=-Pj6fGAXZHU&feature=related

does he make his own beats?

Ġhost McFly : bladelex >>>>> j dilla

May 01, 2011 @ 10:07:01
Yea he do everything
May 01, 2011 @ 13:42:18
May 01, 2011 @ 23:10:37
Damn I fuck with the spacedgod!!!!
May 03, 2011 @ 21:32:36
can someone post a link, i dont want to make a datpiff account
June 08, 2011 @ 19:52:50
mediafire.com/?6g8nygp02wc9gg5
June 15, 2011 @ 19:21:08
http://www.youtube.com/watch?v=iUU9HHoIBk8

BLVCK MVRDXC CXMING XVT ZXXN...ZWVG smokeyface
Please login first to reply.
x