The Weeknd (Official Thread)

Oct 05, 2011 @ 22:02
^that might be a chick.
Oct 06, 2011 @ 17:07
those dont look like manhands
Oct 06, 2011 @ 18:05
anyone notice that abel is mad feminine?




instagram: prxsh

Oct 07, 2011 @ 16:55
I might be late but does anyone know who this guy is?

ttp://www.youtube.com/watch?v=qg2qnn1dYik

ttp://www.youtube.com/watch?v=Br1TCSFyozE

He just released a mixtape Traphouse today too, theres also Voodoo CHild. Check it.

http://khatxo.tumblr.com/
Oct 07, 2011 @ 17:54
I might be late but does anyone know who this guy is?Khat – HomelessKhat – MumblesHe just release 2...


Amazing, I'm about to make a separate thread for this.
Oct 08, 2011 @ 00:07
khat this nigga >>>>>
Oct 08, 2011 @ 02:20
^Nope
Oct 08, 2011 @ 23:06
Conveniently, new Abel. smokeyface

http://www.youtube.com/watch?v=otl1vgxjBgs

instagram: prxsh

Oct 08, 2011 @ 23:13
Wow smokeyface
Oct 08, 2011 @ 23:39
fuuuuuuuck smokeyface
Oct 08, 2011 @ 23:41
http://www.howflyhiphop.com/2011/10/08/the-weeknd-initiation/

Download to Initiation ^
Oct 08, 2011 @ 23:52
Shit is so out there, it's fucking awesome
Oct 09, 2011 @ 00:13
khat this nigga >>>>>

khat is a thief yo.
Oct 09, 2011 @ 01:12
Oct 09, 2011 @ 03:41
smokeyface

this new track is proper.
Oct 09, 2011 @ 03:45
Oct 09, 2011 @ 06:25
Next level shit. smokeyface
Oct 09, 2011 @ 10:13
The track is piff. The weeknd is taking this whole r&b shit and flipping everything into his own. All the distortions & pitch changes.. sounds crack.
Oct 09, 2011 @ 10:29
inb4Initiationisusedingangbangpornscenes
Oct 09, 2011 @ 12:46
lol I dont know how to feel abt the new track, he has definitely taken it to a new level with the distortion and such. I dont know whether hes just fucking with it until he releases a legit LP or that's really his sound because hes had a varied style throughout.
Oct 09, 2011 @ 13:02
I hope echoes of silence has this vibe to it.
I wasnt feeling thursday at all tbh,but this is smokeyfacesmokeyfacesmokeyface

http://illestxvillian.tumblr.com/

Oct 09, 2011 @ 14:55
for my niggas out tonight, they high off Shakespeare lines

initiation is fiyahh
Oct 09, 2011 @ 18:18
that initiation song is kinda creepy but legit as hell too
Oct 09, 2011 @ 23:18
The pitch altering is smokeyface
Oct 10, 2011 @ 01:40
Initiation got that loft music and life of the party theme to it.

017shop.ca

Oct 12, 2011 @ 18:34
cover girls name on the artwork? I read it somewhere but forgot

http://www.flickr.com/photos/taylxr http://clicksnapreload.tumblr.com/ @taylxr

Oct 13, 2011 @ 00:17
"Initiation" is one of his best tracks. Cot damn...

"Well baby you can have it all..."
Oct 15, 2011 @ 02:11
This is mad random but I'm watching the NLCS and does anyone else agree that Abel kinda looks like Prince Fielder?



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

Probably not the best pictures to compare them but fuck it
Oct 17, 2011 @ 11:41
<p>cover girls name on the artwork? I read it somewhere but forgot</p>

.

http://www.flickr.com/photos/taylxr http://clicksnapreload.tumblr.com/ @taylxr

Oct 18, 2011 @ 04:15
know what you're saying bulldog
Please login first to reply.