Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
July 10, 2011 @ 02:23 PM
Skunk 4 Prez

Post: 852

Join Date: Sep 2010

Location: BROOKLYN

Yo that was a cool ass vid,I fucks with it. Also saw ya'll nigs pass near my junior high school, SWAG
July 10, 2011 @ 07:21 PM
Knives

Post: 863

Join Date: Jul 2009

Location: BROOKLYN

Yo that was a cool ass vid,I fucks with it. Also saw ya'll nigs pass near my junior high school, SWAG


You gotta come out to one of the shows one of these days dude

https://twitter.com/Animall_Mother

July 12, 2011 @ 10:34 AM
@abgohard1

Post: 1710

Join Date: Jan 2011

Location: JERSEY HOE

my dude want me to preform for his 21st, yall down to ride out to jerz n come fruck witchaboi
July 12, 2011 @ 10:35 AM
@abgohard1

Post: 1710

Join Date: Jan 2011

Location: JERSEY HOE

meaning preform, on the road and paperpeception like a muthafuccca
July 12, 2011 @ 11:09 AM
Knives

Post: 863

Join Date: Jul 2009

Location: BROOKLYN

my dude want me to preform for his 21st, yall down to ride out to jerz n come fruck witchaboi



When is his 21st?

https://twitter.com/Animall_Mother

July 12, 2011 @ 11:31 AM
@abgohard1

Post: 1710

Join Date: Jan 2011

Location: JERSEY HOE

August19th,
ima call yallk wit details, but i was justs eein if yall would be down
July 12, 2011 @ 12:29 PM
damnwitless2

suspended

Post: 7236

Join Date: Sep 2008

Location: Bucktown, USA

that's crazy, that's my born day too

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

July 15, 2011 @ 08:27 PM
Knives

Post: 863

Join Date: Jul 2009

Location: BROOKLYN

PMER In this Bitch, Fuck all that other bullshit.

Eat some fucking LSD and vibe out

https://twitter.com/Animall_Mother

July 15, 2011 @ 10:29 PM
NZOO

Post: 2812

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka

Ya def coming to jersey?

Don't badmind me.

July 15, 2011 @ 10:55 PM
damnwitless2

suspended

Post: 7236

Join Date: Sep 2008

Location: Bucktown, USA

so FYI, The Inner City Kids (which is composed of Ak the Underachiever, PMER, Think Watts, ABGOHARD and Kontraband, among others) is coming out with a mixtape soon (as well as the PMER EP, which, believe me, is really coming). So... you know, look out for that shit, cuz we workin on it...

http//pmer.tumblr.com

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

July 16, 2011 @ 11:03 AM
kiko

Post: 1272

Join Date: Dec 2008

Location: NJ... what of it?

come to jersey.
July 16, 2011 @ 06:34 PM
Skunk 4 Prez

Post: 852

Join Date: Sep 2010

Location: BROOKLYN

You gotta come out to one of the shows one of these days dude


No doubt my dude, whens your next shit?
July 17, 2011 @ 09:48 PM
Mos

Post: 1136

Join Date: Nov 2010

Location: Coney Island

bumpppppppp
July 20, 2011 @ 02:27 AM
Knives

Post: 863

Join Date: Jul 2009

Location: BROOKLYN


https://twitter.com/Animall_Mother

August 12, 2011 @ 02:29 PM
damnwitless2

suspended

Post: 7236

Join Date: Sep 2008

Location: Bucktown, USA

soundcloud.com/p-m-e-r/pipe-dreams

new shit

pmer.tumblr.com

I wrote my verse to this song on Acid

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

August 12, 2011 @ 02:48 PM
da

Post: 1141

Join Date: Sep 2009

I'm late to this, but cool
August 12, 2011 @ 02:58 PM
NZOO

Post: 2812

Join Date: Jan 2009

Location: Chuo_Osaka

soundcloud.com/p-m-e-r/pipe-dreams

new shit

pmer.tumblr.com

I wrote my verse to this song on Acid


I fuck wit this new shit heavy cool

Don't badmind me.

August 12, 2011 @ 03:56 PM
Knives

Post: 863

Join Date: Jul 2009

Location: BROOKLYN

But of course this new shit is straight flames cool

https://twitter.com/Animall_Mother

August 12, 2011 @ 05:30 PM
Shanklin

Post: 9596

Join Date: Nov 2006

This new shit is cool&). I feel like this can be on a commercial or something forreal.

http://kevinshanklin.com/ IF YOU HAVE A FFFOUND.COM INVITE MSG ME

August 12, 2011 @ 09:41 PM
Knives

Post: 863

Join Date: Jul 2009

Location: BROOKLYN

Where's the blog love, post this shit!

soundcloud.com/p-m-e-r/pipe-dreams

https://twitter.com/Animall_Mother

August 12, 2011 @ 09:52 PM
Knives

Post: 863

Join Date: Jul 2009

Location: BROOKLYN


https://twitter.com/Animall_Mother

August 12, 2011 @ 11:21 PM
Quincy Banks

Post: 383

Join Date: Sep 2010

Location: Houston

coolcoolcoolcoolcool

Get ready y'all

quincybanks.tumblr.com | instagram.com/quincybanks | twitter.com/QQuincyBanks soundcloud.com/quincybanks | flickr.com/quincybanks

August 13, 2011 @ 01:08 AM
Knives

Post: 863

Join Date: Jul 2009

Location: BROOKLYN

coolcoolcoolcoolcool

Get ready y'all


word, ♥♥♥♥♥'s don't even know what the deal is yet lol.
cool

https://twitter.com/Animall_Mother

August 13, 2011 @ 04:15 PM
damnwitless2

suspended

Post: 7236

Join Date: Sep 2008

Location: Bucktown, USA

oh hey look, some more throwaway goodies!

soundcloud.com/p-m-e-r/gimme-da-loot

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

August 14, 2011 @ 03:08 PM
Hey, it is just me

Post: 177

Join Date: Nov 2010

That shit is crazy lol ^

http://che-thepoeticdiaryofacollegekid.blogspot.com/

August 14, 2011 @ 07:27 PM
Emid

Post: 157

Join Date: Jun 2011

*cray
August 14, 2011 @ 07:36 PM
Hey, it is just me

Post: 177

Join Date: Nov 2010

*cray


Fuck that, get money.

http://che-thepoeticdiaryofacollegekid.blogspot.com/

August 31, 2011 @ 11:43 PM
damnwitless2

suspended

Post: 7236

Join Date: Sep 2008

Location: Bucktown, USA

Bump cuz I'm the best rapper alive

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

September 1, 2011 @ 10:13 AM
*ER!C

Post: 2493

Join Date: May 2008

Location: Queens, NY

soundcloud.com/p-m-e-r/pipe-dreams

new shit


pmer.tumblr.com

I wrote my verse to this song on Acid


ay bruh, i fucks with this cool
September 19, 2011 @ 01:20 PM
damnwitless2

suspended

Post: 7236

Join Date: Sep 2008

Location: Bucktown, USA



pics up from our last show

pmer.tumblr.com/

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC


Please login first to reply.
Back To Top