Official Curren$y Thread

February 28, 2011 @ 23:35:44 PM
Post: 464
Join Date: Jan 2007
Heard Louisiana state university got him for there spring concert
March 01, 2011 @ 15:48:27 PM
Post: 1833
Join Date: Jun 2007
Location: Colorado
^ Exactly.

Imo, Spitta > Wiz.

But let's be honest: Do you see Spitta having that mainstream appeal like Wiz does? Matter of fact is that Wiz is looking like a joke with his current shit.

PS - What Spitta shit do you recommend? I have Jet Files, Fast Times, Pilot Talk I/II, and Return to Winners Circle. What else do I need?


get all Curren$y you wont regret it

Live Life // Get Mo Money

March 01, 2011 @ 16:04:47 PM
Post: 3786
Join Date: Oct 2006
Location: NACOGDOCHES,TEXAS
^ Exactly.

Imo, Spitta > Wiz.

But let's be honest: Do you see Spitta having that mainstream appeal like Wiz does? Matter of fact is that Wiz is looking like a joke with his current shit.

PS - What Spitta shit do you recommend? I have Jet Files, Fast Times, Pilot Talk I/II, and Return to Winners Circle. What else do I need?


you dont have his first album "this is not a mixtape" that one is on the level of pilot talk
March 02, 2011 @ 14:36:03 PM
Post: 2981
Join Date: Jun 2009
^ Downloaded everything I could find.

This dude is gonna be my most played artist on last.fm haha.
March 02, 2011 @ 17:24:46 PM
Post: 933
Join Date: Dec 2006
"what would underground rap be minus the Jets?...at home living in silence all kinda depressed"

Im so bored when I drive someone else's car and have to listen to hot 97 or 105...
March 03, 2011 @ 04:47:20 AM
Post: 9175
Join Date: Nov 2006
Location: Atlanta
^ Exactly.

Imo, Spitta > Wiz.

But let's be honest: Do you see Spitta having that mainstream appeal like Wiz does? Matter of fact is that Wiz is looking like a joke with his current shit.

PS - What Spitta shit do you recommend? I have Jet Files, Fast Times, Pilot Talk I/II, and Return to Winners Circle. What else do I need?


If looking like a joke means getting more mainstream, then yes, the wizard is a fucking jester.

http://www.youtube.com/watch?v=rIMcLyacKxc
Shit like this is catchy, marketable, and you can still burn a L to it. Whats the problem? Everybody wins right??? RIGHT?!

Btw spitta can be mainstream...how could he not??
March 03, 2011 @ 08:40:46 AM
Post: 2981
Join Date: Jun 2009
^ I was specifically referring to Roll Up. I should've clarified. I understand when you gotta make a song for teeny boppers.

I love Spitta as much as the next guy, but I wonder how he could be marketed to the mainstream.
March 03, 2011 @ 08:47:00 AM
Post: 488
Join Date: Aug 2008
Location: Souf Flawda
I've seriously been trying to figure out how he could possibly be marketed to a mainstream audience but I legit can't think of one way. Hopefully, he can still do as he pleases. But wiz said the same shit and look at him now. Straight bopper shit.
March 03, 2011 @ 09:02:26 AM
Post: 933
Join Date: Dec 2006
But we all know Spitta can stand on his own 2 and as soon as any label starts to get funny style then its back to his independent shit, Warner should be smart enough to realize what he's done since this past summer alone, he pretty much revived Ski Beatz career as a producer and dropped 2 classic albums.
March 03, 2011 @ 11:47:57 AM
Post: 9175
Join Date: Nov 2006
Location: Atlanta
^ I was specifically referring to Roll Up. I should've clarified. I understand when you gotta make a song for teeny boppers.

I love Spitta as much as the next guy, but I wonder how he could be marketed to the mainstream.


I feel you, I think he'll just be marketed as who he is, a smooth ass fucking pimp who likes old cars and weed lol. ♥♥♥♥♥s are looking for new talent nowadays, wayne is falling off and spitta could easily be a replacement to "the best rapper alive".

Especially with tracks like these:
http://www.youtube.com/watch?v=XKeHvQXfMLw
http://www.youtube.com/watch?v=NyeYbKqi_6M
http://www.youtube.com/watch?v=kAPx6SRRYWA

All from his album btw....I think spitta could do it honestly.
March 04, 2011 @ 18:27:31 PM
Post: 2210
Join Date: Oct 2006
Location: Atlanta for now, New Orleans Till Death
^
all beats made by Monsta Beatz btw
March 05, 2011 @ 01:11:51 AM
Post: 522
Join Date: Sep 2008
Location: 209
Covert Coup is free on 4/20
March 05, 2011 @ 02:53:22 AM
Post: 37
Join Date: Dec 2010
^^ word def hitting his tour after that drops. Also Muscle Car Chronicles mar 15th, his mixtape with Dj Drama, and Pilot Talk III. You gotta respect the work ethic. "Fuck it when I die I could sleep Bitch"
March 05, 2011 @ 15:27:17 PM
Post: 2981
Join Date: Jun 2009
I need to hit up a Spitta show.

Fuckkkk.
March 06, 2011 @ 12:32:28 PM
Post: 197
Join Date: Jul 2010
Location: 0C
March 07, 2011 @ 20:22:58 PM
Post: 2787
Join Date: Jan 2009
Location: Chuo_Osaka
http://www.youtube.com/watch?v=Zs2_ez7EV84&feature=related

good performance, shit was funny as fuck too

Don't badmind me.

March 08, 2011 @ 13:31:38 PM
Post: 737
Join Date: Mar 2011
Looking Forward Too Muscle Car Chronicles, Should Be Interesting
March 09, 2011 @ 00:25:18 AM
Post: 2981
Join Date: Jun 2009
http://www.youtube.com/watch?v=Zs2_ez7EV84&feature=related

good performance, shit was funny as fuck too


lmao @ dude in the background
March 09, 2011 @ 00:37:49 AM
Post: 959
Join Date: Jan 2008
Location: SF x SJ


loldope.
March 09, 2011 @ 00:47:44 AM
Post: 876
Join Date: Feb 2010
spitta still wearing his ROC chain, i guess him and dame are still cool?

unless thats an old vid then nvm
March 09, 2011 @ 17:40:42 PM
Post: 3786
Join Date: Oct 2006
Location: NACOGDOCHES,TEXAS
spitta still wearing his ROC chain, i guess him and dame are still cool?

unless thats an old vid then nvm


yeah its old bro,that vid came out last year
March 09, 2011 @ 19:58:13 PM
Post: 2800
Join Date: Jan 2010
I'm really excited to hear what type of production Alchemist is going to bring on Covert Coupe
(Invalid img)
March 09, 2011 @ 22:15:44 PM
Post: 2714
Join Date: Jul 2008
Location: Oregon.
March 09, 2011 @ 22:37:11 PM
Post: 933
Join Date: Dec 2006
was half sleep wit mtv jams playin in da back and heard dis thought i was trippin for a min lol:

http://www.youtube.com/watch?v=YFLt1lhbtKM

skip to 2:45
March 09, 2011 @ 23:15:41 PM
Post: 566
Join Date: Jul 2007
Man I'm pissed the album got pushed from March 15th...only consolation is that this guy Da$h seems to be not too bad, but it's weird that his name is a combination Curren$y and Damon Dash kind of.

proof:
http://vimeo.com/20767001
March 09, 2011 @ 23:19:00 PM
Post: 622
Join Date: Mar 2011
Location: Worldwide
For some reason, when I found out Curren$y was like 30, I lost all interest in his music... I thought he was like Wiz's age. Now he seems like an old head to me like Snoop.

When in doubt, show that bitch your Slurpee cup collection.

March 09, 2011 @ 23:25:26 PM
Post: 2800
Join Date: Jan 2010
Snoop is 39, Curren$y is 29. How is Spitta an old head again?
March 09, 2011 @ 23:30:04 PM
Post: 622
Join Date: Mar 2011
Location: Worldwide
Snoop is 39, Curren$y is 29. How is Spitta an old head again?


Ha Ha, its nothing literal. I just thought he was so much younger than what he was so now he just seems really old to me.

When in doubt, show that bitch your Slurpee cup collection.

March 09, 2011 @ 23:58:31 PM
Post: 3505
Join Date: Apr 2008
Snoop is 39, Curren$y is 29. How is Spitta an old head again?


I actually thought Snoop was older.

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

March 10, 2011 @ 00:46:28 AM
Post: 2071
Join Date: Jun 2009
Location: LA/Iowa
^same. the dude looks like he's at least in his late 40's

I had taken the words out of his mouth and filled it with fart.

Please login first to reply.
x