√ Hypebeast Producer Challenge VOL.3

November 15, 2010 @ 19:57:17
Where the sample at?


.
November 15, 2010 @ 20:00:51
Where the sample at?


.

I had taken the words out of his mouth and filled it with fart.

November 15, 2010 @ 20:08:25
Where the sample at?


.
November 15, 2010 @ 20:38:23
SORRY BOYS, samples gonna be here 745PM
November 15, 2010 @ 21:25:18

Inactive User

Interested in what people with way more creativity and talent than I can come up with. Awesome idea/thread.
November 15, 2010 @ 21:35:45
http://www.youtube.com/watch?v=Fy8_38U3xLU&feature=player_embedded

http://www.mediafire.com/?h7ums15lssbgusc

SAMPLE SHANGRI LAS - REMEMBER( WALKIN IN THE SAND ) (shouts to Sonny)
smokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyfacesmokeyface

ALL MP3S MUST BE SUBMITTED IN A DOWNLOAD LINK TO ME BY WEDNESDAY NIGHT!
STAY CREATIVE, GOOD LUCK EVERYONE
November 15, 2010 @ 21:42:55
November 16, 2010 @ 00:14:58
Goood looking on the sample.
Im about to get down
November 16, 2010 @ 00:17:34
Drewbacca
Moderator
way better than my choices dame. ahahaha

Forum Administrator • @DREWKKAKE

November 16, 2010 @ 14:29:17
Great sample, gonna have a go at this. Excited to hear what everyone cooks up.
November 16, 2010 @ 14:53:09
Will get to work on this in a bit, already got ideas.
November 16, 2010 @ 15:30:52
lol, drew suggested we swag out and sample some miley cyrus
November 16, 2010 @ 15:50:07
lol this is harder than I thought. I can't chop anything, but I'm not about to bitch out.

I had taken the words out of his mouth and filled it with fart.

November 16, 2010 @ 17:23:49
Cant wait to hear what everyone comes up with...It was flipped on this joint
http://www.youtube.com/watch?v=ZuxKZ-D1yuE
November 16, 2010 @ 18:22:09
yo KEMP i just PM'ed you my entry.

great sample btw. this is one of my fav oldies.
November 16, 2010 @ 18:23:17
let me in this shit...choppin up right now
November 16, 2010 @ 18:25:51
you won't be included into the challenge, but you can post it in the beats beats beasts thread
November 16, 2010 @ 18:33:11
lol this is harder than I thought. I can't chop anything, but I'm not about to bitch out.


.
November 16, 2010 @ 18:52:53
Just putting the finishing touches to mine now, got a busy day tomorrow so want to get this up asap.
November 16, 2010 @ 20:00:35
So where do we upload?
Just anywhere?
November 16, 2010 @ 20:21:07
So where do we upload?
Just anywhere?


I'm also wondering this? soundcloud, youtube, usershare, or any "streaming" site??

I had taken the words out of his mouth and filled it with fart.

November 16, 2010 @ 20:24:20
I've uploaded mine to zshare.
November 16, 2010 @ 20:54:47
Just wondering... what does the winner get?
November 16, 2010 @ 21:04:09
^chooses next sample lol jk

I had taken the words out of his mouth and filled it with fart.

November 16, 2010 @ 21:55:06
Prize is yet to be determined.

So far i've recieved two beats in, and i just finished mine,
get your beats in by wednesday night!
November 16, 2010 @ 22:09:01
just pm'd you kemp
November 16, 2010 @ 22:45:03
sent mine over just a while ago
November 16, 2010 @ 22:47:11
^chooses next sample lol jk


thats actually not a bad idea
November 17, 2010 @ 00:16:44
not a chance I'll be finished or even doin this, i got 4 shoots backed-up to edit, just got home from shooting DJ Shadow and I gotta do a press pack for Universal tomorrow and Thursday. Hope I can get involved in the next one. Imma try and get Nobs to do one for kicks. Cant wait to hear what everyone comes up with!
November 17, 2010 @ 00:22:55
My MIDI keyboard is messed up, and I can't find my drivers. And fuck trying to operate Reason without it. I guess I'm out. Good luck to everyone participating, can't wait to hear some bangers.
Please login first to reply.
x